Achizitie publica - REACTIVI si PRODUSE CHIMICE de LABORATOR
Detaliu pentru invitatia numarul 352569
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352569/12.08.2013
Denumire contract: REACTIVI si PRODUSE CHIMICE de LABORATOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SACod fiscal: RO 30267310, Adresa: TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, Targu Jiu, Telefon: +40 253335045, Fax: +40 253335068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Energeticianului, nr. 25., Rovinari, Romania, cod postal: 215400, telefon: +40 253372556-6305, fax: +40 253371922, persoana de contact: Registratura unitatii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SUCURSALA ELECTROCENTRALE ROVINARI , STRADA ENERGETICIANULUI NR 25
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REACTIVI si PRODUSE CHIMICE de LABORATOR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: REACTIVI si PRODUSE CHIMICE de LABORATORPRODUSE CHIMICE SPECIALE -Cod CPV 24950000-8, REACTIVI CHIMICI- Cod CPV 33696300-8, REACTIVI DE LABORATOR - Cod CPV33696500-0 si TERMOMETRE INDICATOARE - Cod CPV 38412000-6, cu respectarea cerintelor din Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 24950000-8 - Produse chimice speciale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 41, 733.7 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Data pentru care se determina echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta: Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de minim 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.3. Modul de constituire a garantiei pentru participare conform art.86 din HG925/2006, prin virament sau instrument de garantie bancara. Deasemenea garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria Sucursalei Electrocentrale Rovinari, de numerar pe baza de chitanta fiscala, a unui ordin de plata sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta. In cazul constituirii prin instrument de garantare, ofertantul va solicita bancii sau societatii de asigurari emitente a se insera in mod expres situatiile prevazute la art.87 din HG925/2006. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.Daca instrumentul de garantare nu respecta aceste cerinte oferta depusa va fi respinsa fiind incidente prevederile art. 33, alin.3, pct. b, din HG925/2006.Dovada constituirii garantiei de participare pentru oferta depusa se va prezenta cel mai tarziu o data cu inceperea sedintei de deschidere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare produse reprezinta unprocent de 5 % din valoarea totala a contractului fara TVA si se va constitui conform art.90 din HG925/2006.*** In situatia in care contractantul doreste sa constituie garantia de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu hotararea nr.1045/19.10.2011.Garantia de buna executie se va restitui in termen de 14 zile de la finalizarea contractului, conform H.G. nr. 925/2006( cu modificarile ulterioare), art.92, in sensul raportarii la 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului, daca nu s-a ridicat pretentii asupra acesteia.In cadrul ofertei (formularul 1, punctul 7)se va mentiona obligatoriu modul de constituire al G.B.E..
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitateaPrezentarea declaratiei conform Formular A (se va prezenta inclusiv de terti si sustinatori). Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Prezentarea declaratiei conform Formular B (se va prezenta inclusiv de terti si sustinatori).Incadrarea in una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. 34/2006 da dreptul autoritatii contractante de a exclude ofertantul din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.NOTA: In cazul tertului sustinator sunt aplicabile numai punctele a, c1 si d, art. 181 din O.U.G. 34/20063. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691Prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere din care sa reiese ca ofertantul nu se afla in nicio situatie prevazuta de art.69¹ din OUG 34/2006, conform Formular C.Aceasta declaratie se va prezenta, pe langa ofertant, atat de subcontractant cat si de tertul sustinator.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din O.U.G. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica ? formular C.Persoanele cu functii de decizie implicate in procedura de achizitie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - Director: ............................ Pisc Ion- Director Tehnic: ????.Chirca Iosif- Director Economic: ???Vilceanu Mirela- Director Achiztii: ????Chirca DeliaPersoane care semneaza/aproba documentele emise in legatura cu sau pentru procedura de achizitie: Dumitrescu Filimon; Pupazan Adela; Bujor Cristina; Teiu Sorin; Grigorescu Ion; Radu Eugen, Condescu Ovidiu, Pasareanu Flavia, Predan Cristian.4. Certificatul de participare la procedura cu oferta independentaCompletare Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta - formularul D.Prezentarea Formularului »CERTIFICAT«de participare la procedura cu oferta independenta din Ordinul ANRMAP nr. 314/12.10.2010 1. Persoane juridice /fizice romane - Certificat constatator (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? cu semnatura si stampila operatorului economic), emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) de pe langa Tribunalul Teritorial sau alte organisme abilitate din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale / actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte pentru confirmare documentul in original sau copie legalizata, daca acesta nu a fost prezentat astfel la deschiderea ofertelor.2. Persoane juridice /fizice straine- Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Formular E ?informatii generale - Declararea cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani care trebuie sa fie de cel putin: - 12.000 lei pentru ofertantii lotului nr.1;
-10.000 lei pentru ofertantii lotului nr.2;
-45.000 lei pentru ofertantii lotului nr.3;
-Nota: se solicita media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani.Pentru echivalenta lei/valuta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de B.N.R pentru anii respectivi.Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria IMM sumele se reduc cu 50%.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Formularul FLista principalelor livrari similare in ultimii 3 aniPrezentarea cel putin a unui document/contract prin care sa confirme livrarea de produsesimilare, a caror valoare cumulata sa fie de cel putin: -7.000 lei pentru ofertantii lotului nr.1;
-5.000 lei pentru ofertantii lotului nr.2;
- 25.000 lei pentru ofertantii lotului nr.3;Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate / documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective operatoruleconomic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.In cazul in care ofertantul nu este producator, formularul nr. 4, va fi completat cu datele producatorului. a)Certificarea sistemului calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 editia 2008 sau echivalent.Furnizorul sau producatorul trebuie sa prezinte copia certificatului acordat, pentru certificarea sistemului de management al calitatii in conformitate custandardulSR-EN ISO 9001 editia2008, sau echivalent, de catre un organism de certificare acreditat in tara sau strainatate, pentru domeniul de activitate din sfera produselor ofertate sau similare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 20.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.08.2013 14:07