Achizitie publica - REACTIVI SI SUBSTANTE DE LABORATOR
Detaliu pentru invitatia numarul 327483
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327483/22.05.2012
Denumire contract: REACTIVI SI SUBSTANTE DE LABORATOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Municipal CalafatCod fiscal: 4830040, Adresa: Str Traian nr 5, Calafat, Telefon: 0251230606, Fax: 0251230746
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str Traian nr 5, Calafat, Romania, cod postal: 205200, telefon: +40 0251230606, fax: +40 0251230746, persoana de contact: Dina Daniela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL MUNICIPAL CALAFAT, Str Traian nr 5, Calafat, JUD DOLJ
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REACTIVI SI SUBSTANTE DE LABORATOR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: REACTIVI SI SUBSTANTE DE LABORATOR VALOAREA MINIMA A CONTRACTULUI PANA LA 31.12.2012 ESTE DE 53502.21 RON FARA TVA
II.1.6) CPV: 33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 253.32 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DA Cuantumul garantiei pentru participare este de: 535.02 lei detaliata pe cele 129 de loturi si poate fi platita doar pentru loturile pentru care participa ofertantul conform anexei nr 1 caietul de sarcini. In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr.346/2004, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat. Ofertantul trebuie sa depuna dovada incadrarii in aceasta categorie. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie de cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se constituie conf art nr. 86 alin (1) si (5) de constituire a garantiei pentru participare: . Aceasta va fi depusa la oferta in original si va fi emisa de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania, in favoarea autoritatii organizatoare. Scrisoarea de garantie bancara se completeaza conform formularului nr. 11, indicat in sectiunea ?Formulare?. De asemenea se poate plati garatia de participare in contul: RO 04 TREZ 2935006 XXX 000 832, deschis la Trezoreria Calafat, sau la casieria spitalului. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse si returnate la deschidere. Autoritatea organizatoare are dreptul de a vira garantia pentru participare in bugetul propriu, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: 1) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; 2) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei in care urmeaza sa semneze contractul si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului ; 3) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 5 % din valoarea contractului, fara TVA si se constituie prin scrisoare de garantie bancara , O.P. sau prin numerar la casieria unitatii. Autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie in termen de 14 zile de la data intocmirii procesului verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra acesteia
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.05.2012 13:50