Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reactivi, Truse diagnosticare, Medii de cultura


Detaliu pentru invitatia numarul 356956
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC OBSTETRICA GINECOLOGIE CUZA-VODA
Numar invitatie: 356956/15.01.2014
Denumire contract: Reactivi, Truse diagnosticare, Medii de cultura
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC OBSTETRICA GINECOLOGIE CUZA-VODACod fiscal: 4701320, Adresa: str.Cuza-Voda nr.34 IASI, Iasi, Telefon: +40 232213000, Fax: +40 232215468
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reactivi, Truse diagnosticare, Medii de cultura
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Acordul-cadru are ca obiect incheierea de contracte subsecvente pentru achizitionarea de reactivi, medii de cultura, truse diagnosticare cu descrierea si in cantitatile prevazute in caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 24931250-6 - Medii de cultura (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 46, 587.02 - 317, 130.46 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare si valoarea ce se retine este de 2% in conformitate cu art. 43 indice 1 din OUG 34/2006, se regasesc in anexa B a fisei de date("informatii privind loturile).Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Pentru IMM ?uri garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50% din valoarea mentionata . In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM . Modul de constituire a garantiei pentru participare: 1.Virament bancar sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari; 2.Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante ; 3.Numerar la caseria unitatii (caz in care ofertantul va prezenta chitanta) 8.00:16.00; 4.Ordin de plata vizat de banca sau fila cec. Cont : RO97TREZ4065006XXX015626, Trezoreria Iasi. NOTA : documentul care reprezinta garantia de participare se va scana si se va atasa in sistemul electronic (S.E.A.P.) . Originalul garantiei de participare se va depune in plic inchis la sediul unitatii din Iasi Str.Cuza Voda Nr.34 pana la data limita de depunere a ofertelor in SEAP. Echivalenta in leu/alta valuta, la cursul BNR va fi cea din data publicarii invitatiei de participare.In cazul depunerii ofertelor pentru mai multe loturi se va completa un centralizator din care sa rezulte loturile pentru care s-a depus garantia de participare si valoarea totala a garantiei de participare.Oferta va fi respinsa daca nu va fi insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in documentatia de atribuire
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea ? conform Formularului 2 din documentatia de atribuire2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? conform Formularului3 din documentatia de atribuire;ATENTIE: Daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu autoritatea contractanta in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia, depunerea acestei declaratii de catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei.3. Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ? ofertantii trebuie sa complete si sa prezinte Formularul4din documentatia de atribuire.4. Declaratie pe propria raspundere in temeiul art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificpri si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? conform Formularului 5si Anexa laFormularul 5 din documentatia de atribuire.(Persoanele cu functie de decizie din cadrul a.c. plus cei care au legatura cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatorii: Manager - prof. dr. Mircea Onofriescu, Director financiar contabil - ec. Gica Cosescu, Director Medical prof. dr. Maria Stamatin, Chim.Dodea Luminita, Dr.Berea Medeea, Sef.Birou Achizitii Ec.Ciobanu Mihaela Violeta, ref. Cozmescu Oana, Jur.Bura Daniela)5.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrative teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine) (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)-care sa stipuleze ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere al ofertelor/candidaturile.6. Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale ? eliberat de primaria locala (sau echivalent pentru persoane juridice straine) (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)-care sa stipuleze ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere al ofertelor/canditaturile.Precizari: In situatia in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente(certificat de atestare fiscala si certificat de taxe si impozite locale) sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este rezident. Documentul va fi prezentat in traducere autorizata.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. 1.Certificat constatator ? emisde Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii, trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Pentru persoane juridice straine: Cerinta obligatorie ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, anexandu-se documentele cu traducere autorizata in limba romana.Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii pentru activitatea de comercializare si distribuitie pentru categoria produselor ofertate, conform Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Bilantul contabil anual, la data de 31 Decembrie, pe ultimul an fiscal incheiat de la datalimita pentru depunerea ofertelor .(copie xerox ? cu mentiunea ?conform cu originalul? pe fiecare pagina);Se accepta si alte documente prin care ofertantii isi potdemonstra situatia economica si financiara in locul bilantului contabil inregistrat pe 2013, 2. Informatii generale privind media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza ultimii 3ani calculata in lei si in valuta, la cursul lei/alta valuta mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv- fisa de informatii generale - Formularul nr. 6 din documentatia de atribuire;, 3. Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM-urilor (daca este cazul) ? Formular 7din documentatia de atribuireOfertantii in aceasta situatie trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM-urilor ? Formular 7.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, conform Formularului 9 si Anexa la formularul 9.Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari ? Anexa la formularul 9 din documentatia de atribuire.Prezentarea de mostre este obligatorie, mostrele vor fi prezentate pentru loturile 98, 99.Mostrele se ambaleaza individual, ambalajul exterior va fi inscriptionat cu urmatoarele informatii: denumirea ofertantului, pozitia din caietul de sarcini si denumirea produsului cu specificatia: A nu se deschide pana la data de......ora de.......(este specificata in invitatia de participare pentru depunerea ofertelor).Trebuie sa fie ambalate si etichetate conform reglementarilor in vigoare, pentru cei necastigatori sau respinsi se vor returnadupa expirarea termenului de contestare a rezultatului procedurii. .Mostrele vor fi insotite de un opis care sa contina toate produsele ofertate pastrandu-se ordinea numerotarii din caietul de sarcini.Mostrele trebuie depuse la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor la SECRETARIATUL spitalului cu inscriptia " A NU SE DESCHIDE INAINTE DE DATA DE_______ORA____________ mentionata in invitatia de participare).Ofertantul va intocmi un opis cu mostrele depuse si o scrisoare de inaintare in care vor fi datele de identificare ale ofertantului si procedura pentru care sunt depuse mostrele.Nedepunerea mostrelor atrage respingerea ofertei ca inacceptabila(pt lotul ofertat pt care nu a fost depusa mostra). 1. Certificat privind indeplinirea cerintelor standardului ISO 9001:2008 sau echivalentAceste documente sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.01.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.01.2014 13:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer