Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reactualizare expertiza tehnica si intocmire D.A.L.I. la obiectivele: Refacere protectie cale la pasaj DN 7 km 200+615; Refacere si consolidare cale la pasaj DN 7 km 237+051


Detaliu pentru invitatia numarul 325318
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SA
Numar invitatie: 325318/27.04.2012
Denumire contract: Reactualizare expertiza tehnica si intocmire D.A.L.I. la obiectivele: Refacere protectie cale la pasaj DN 7 km 200+615; Refacere si consolidare cale la pasaj DN 7 km 237+051
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE AUTOSTRAZI SI DRUMURI NATIONALE SACod fiscal: 16054368, Adresa: STRADA BULEVARDUL DINICU GOLESCU NR 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021.315.01.26, Fax: 021.315.01.26
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Calea Severinului, nr. 17, Craiova, Romania, cod postal: 200768, telefon: +40 251408735, fax: +40 251482231, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Calea Severinului, nr. 17, Craiova, Romania, cod postal: 200768, telefon: +40 251408735, fax: +40 251482231, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reactualizare expertiza tehnica si intocmire D.A.L.I. la obiectivele: Refacere protectie cale la pasaj DN 7 km 200+615; Refacere si consolidare cale la pasaj DN 7 km 237+051
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reactualizare expertiza tehnica si intocmire D.A.L.I. la obiectivele: Refacere protectie cale la pasaj DN 7 km 200+615;Refacere si consolidare cale la pasaj DN 7 km 237+051.
II.1.6) CPV: 71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 104, 838.7 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2.090 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Garantia de participare poate fi constituita: -fie cu OP prin virament bancar in contul DRDP Craiova deschis la BCR Craiova cu numarul: RO 26RNCB0134018837240001 LEI, (in acest caz, Ordinul de plata, cu viza bancii emitente, va fi prezentat in original, intr-un plic sigilat exterior atasat pachetului ce contine oferta)-fie prin scrisoare de garantie de participare care se prezinta in original, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in Documentatia de atribuire, precum si in conformitate cu modelul prezentat in Capitolul?Formulare? ? ?Formularul nr. 18A Garantia de Participare?.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Nota: Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, modificata si completata prin O.G. nr. 27/2006) beneficiaza de reducere de 50% din valoarea garantiei de participare (pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantii vor depune documente prin care dovedesc ca se incadreaza in prevederile Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare).Autoritatea contractanta va retine in conditiile art. 2781 din OUG 34/2006 din garantia de participare suma de 1.048, 38 lei.
Garantie de buna executie
5% din valoarea de contract acceptata fara TVA.Garantia de buna executie se va prezenta autoritatii contractante in termen de 7 zile lucratoare de la semnarea contractului si se poate constitui: - fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o banca/societate de asigurari, care devine anexa la contract. Scrisoarea de garantie de buna executie se prezinta in original, conform Formularului nr. 27 din Capitolul ?Formulare? al Documentatiei de atribuire, - fie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, pe perioada de derulare a contractului. In acest caz executantul are obligatia de a deschide un cont, la dispozitia achizitorului, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, in termen de 7 zile lucratoare de la semnarea prezentului contract. Executantul are obligatia de a depune in contul astfel deschis o suma initiala in cota de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Formularul nr.3 ?Declaratie privind Eligibilitatea? din Cap. IV ?Formulare? ? din Documentatia de Atribuire.Cerinta nr. 2 Neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006 si documente privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (persoanejuridice/fizice romane si straine - a) se va prezenta Formularul nr. 4 ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute laart.181 din din Cap. IV ?Formulare? ? din Documentatia de Atribuire.b) Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare: Se vor prezenta: - certificat de atestare fiscala privind situatia obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local ;
- certificat de atestare fiscala privind situatia obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice).Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Acestea vor fi prezentate in original sau copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea , ,conform cu originalul??.Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele /documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducerea autorizata.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr. 3 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinul Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314, din 12 octombrie 2010 - se va prezenta Formularul 2 din Cap IV. Formulare - din Documentatia deAtribuire)., Declaratia: ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta", in conformitate cu Ordinul A.N.R.M.A.P. nr.314/2010.Cerinta nr. 4- Neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari - se va completa Formularul 1. din Cap. IV. Formulare - din Documentatia de Atribuire. Incadrarea ofertantului/ofertantului asociat/subcontractantul/tertului sustinator in conditiile prevazute de catre art. 691 , (evitarea confictului de interese).Din OUG34/2006 actualizata, atrage excludera acestuia de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului. Persoanele ce detin functiide decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Stoica Stefan Bucur, Ilie Doina, Lumezeanu Adrian, Radu Mihai, Goga Alin, Nedelcu Delia. Cerinta nr. 1 Certificatul Constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului- se va prezenta Certificatul Constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor. Documentele se vor depune in oricare din formele: original sau copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea , ,conform cu originalul??. In cazul in care ofertantul plasat pe primul loc a prezentat Certificatul Constatator in copie conforma cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul Constatator in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Operatorul economic trebuie sa prezinte formularul "Informatii generale"
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani (perioada se va calcula avand invedere data la care are loc prezenta procedura) cel putin un contract de prestari servicii similare cu obiectivul supus prezentei proceduri. Plafonul fizic aferent experientei similare este de minim 104.838, 70 lei fara TVA. Plafonul valoric minim se realizeaza prin cumularea a cel mult 2 (doua) contracte de executie lucrari similare., Cerinta nr. 2Ofertantul va face dovada ca are in dotare utilaje, instalatii, echipamente tehnice minime necesare pentru derularea contractului, Cerinta nr. 3Ofertantul va face dovada ca are personal autorizat in prestarea serviciilor supuse procedurii de achizitie publica: - 1 expert tehnic atestat de catre Ministerul Transporturilor si Infrastructurii, in domeniul drumuri si poduri;
- 1 sef proiect ? inginer de drumuri si poduri ? min. 5 ani experienta generala;
- 1 proiectant de specialitate - inginer de drumuri si poduri ? min. 5 ani experienta generala;
- 1 inginer topometrist ? min 5 ani experienta generala;
- 1 tehnician ? min. 5 ani experienta generala;
- 1 desenator ? min. 5 ani experienta generala;
- 1 verificator proiect- min. 5 ani experienta generala;
- 1 operator calculator;
- 1 coordonator SSM., Cerinta nr. 4Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are intentia sa o subcontracteze Certificat ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila, gratuit, in SEAP pe www.e-licitatie.ro, si pe site-ul autoritatii www.drdpcv.ro/Achizitii Publice/Proceduri in derulare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.05.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.05.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.04.2012 09:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer