Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reactualizare Plan Urbanistic General


Detaliu pentru invitatia numarul 354254
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Berceni (Primaria)
Numar invitatie: 354254/30.09.2013
Denumire contract: Reactualizare Plan Urbanistic General
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Berceni (Primaria)Cod fiscal: 2845338, Adresa: com. Berceni, Berceni, Telefon: 0244470588, Fax: 0244470209
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Berceni, str Prof Voicu Ion, nr 140 A, judetul Prahova, Berceni, Romania, cod postal: 107060, telefon: +40 244470216, fax: +40 244470209, persoana de contact: Bucur Constantin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Berceni, str Prof Voicu Ion, nr 140 A, judetul Prahova, Berceni, Romania, cod postal: 107060
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reactualizare Plan Urbanistic General
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciile vor fi prestate conform caietului de sarcini(reactualizare PUG tinand cont de PUZ-uri si PUD-uri obtinute, reactualizare RLU, reambulare topografica pentru intreaga localitate si pentru intravilanul existent si propus, intocmirea documentatiei pentru obtinerea avizelor, depunerea documentatiei la avizatori si urmarirea obtinerii avizelor, implementarea in documentatie a informatiilor continute in avize, initierea si sustinerea dezbaterii publice, redactarea documentatiei propriu zise inclusiv studiile de specilaitate : geotehnic cu harta de riscuri, pedologic, istoric, mediu ).
II.1.6) CPV: 71410000-5 - Servicii de urbanism (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 240, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 4800 lei. Perioada de valabilitate a garantiei: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in Documentatia de atribuire sau prin virament bancar in contul RO94TREZ5395006XXX000062, deschis la Trezoreria Brazi, beneficiar Comuna Berceni cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor. In cazul constituririi garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul anexat sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, dovada constituirii garantiei de participare prin virament bancar se va prezenta cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor. In continutul formularului se va mentiona obligatoriu cuantumul sumei corespunzatoare art. 278.1 alin (1) ? respectiv 2400 lei, in acest caz, si punerea la dispozitie, catre autoritatea contractanta a acestei sume la solicitarea acesteia. Daca garantia se constituie cu ordin de plata, se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere care va arata luarea la cunostinta de prevederile art.278.1 din O.U.G. nr.34/2006. IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare. In acest caz, garantia de participare va fi insotita de declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria IMM. Pt. o evaluare si raportare unitara a cuantumului aferent garant. de particip. se va alege cursul de schimb stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor .
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se constituieprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Daca garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale, contractantul are obligatia de a respecta prevederileart.90 alin.3 teza II. din H.G nr.925/2006. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G. nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completarea si prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular ?Declaratie privind eligibilitatea?.Prezentarea certificatului de Cazier judiciar pentru operatorul economic ? original sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?.Prezentarea Cazierului fiscal pentru operatorul economic ? original sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul cat si in cazul unei asocieri, de fiecare asociat.Completarea si prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006?.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit.a), c1), d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul cat si in cazul unei asocieri, de fiecare asociat.Prezentarea Certificatului eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privind obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat consolidat care sa ateste indeplinirea obligatiilor la data scadenta din lunaanterioara lunii in care se depun ofertele.Prezentarea Certificatului eliberat de autoritatile publice locale ale unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea are sediul social, privind obligatiile de plata catre bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor la data scadenta din luna anterioara lunii in care sedepun oferteleNota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente alebugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Completarea si prezentarea Formularului ? ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?.Declaratia se va completa si prezenta si, dupa caz, de fiecare asociat/subcontractant in parte.Completarea si prezentarea Formularului ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? ?completat in conformitate cu Ordinulnr. 314/12.10.2010 al Presedintelui ANRMAP privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Completarea si prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69.1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Bucur Constantin - primar, Zaharia Adriana -secretar, Oprisan Ion-viceprimar, Oprea Toma Florina-contabil, Andrei Alexandru - consilier local, Neculae Iulian - consilier local, Vasile Doina Mariana - consilier local, Panait Constantin -consilier local, Moise Florea - consilier local, Ionel Vasile - consilier local, Vasile Basarabeanu Adrian- consilier local, Nastasescu Dumitru- consilier local, Draghici Alexandru - consilier local, Nitu Ion- consilier local, Gheorghe Constantin - consilier local, Dragomir Margareta - consilier local, Nicolae Florina Bogdan - consilier local, Nae Victor - consilier localAutoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatelor constatatoare privind plata impozitelor si taxelor in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire. Prezentarea Certificatului constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantii legali, obiectul de activitate. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor .Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Autorizatie eliberata de ANCPI clasa I (conform reguslamentului de autorizare ANCPI).Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea documentelor in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Documente care atesta statutul de IMM (in cazul in care ofertantul doreste sa beneficieze de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004).Incazul asocierii, se va considera incadrare in categoria IMM-urilor daca impreuna asociatii intra in categoria IMM-urilor.Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa aiba o medie a cifrei de afaceri globale realizata in ultimii trei ani, de cel putin 480.000 lei.Ofertantul va prezenta bilanturi contabile pe ultimii trei ani ? vizate si inregistrate la organul fiscal abilitat sau alte documente care sa ateste indeplinirea cerintei de calificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Completarea si prezentarea formularului ?Declaratie privind listaprincipalelor servicii prestatein ultimii 3 ani?, si anexa aferenta reprezentand lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, loculprestarii serviciilor, beneficiari, precizarea daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionaledin domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Ofertantul trebuie sa faca dovada prestarii in ultimii 3 ani a unor servicii similare cu o valoare cumulata de cel putin 240.000 lei fara TVA. In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 3 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare serviciile prestate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar serviciile prestatein aceasta perioada. Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Se va atasa completat Formularul - ?Experienta similara? - fisa de prezentare insotita de prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic ., Completarea si prezentarea formularului "Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii trei ani si personalul de care dispune sau al carui angajament a fost obtinut?, insotitade informatii referitoare la numarul persoanelor implicate in indeplinireacontractului, precum si referitoare la studiile, pregatirea profesionala sicalificarea acestora. Ofertantul va trebui sa aiba urmatorul personal specializat: specialisti autorizati de A.N.C.P.I.(conformHotararii nr 101/2010 a Consiliului Superior al Registrului Urbanistilor din Romania publicat in M.OF. nr 577/2010) din care: pentru categoria A ? minim 1persoana, categoria B ? minim 1 persoana, categoria D ? minim 1 persoana, 1 specialist C.F.D.P. cu studii superioare, specialist G.I.S., manager de proiect, ingineri cadastru, specialist autorizat RUR-G1( pentru echipare edilitara), urbanist autorizat RUR-B, C, D, E(conformHotararii nr 101/2010 a Consiliului Superior al Registrului Urbanistilor din Romania publicat in M.OF. nr 577/2010) specialist geolog, specialist autorizat RUR-G7, specialist pentru studiu mediu, responsabil cu sanatatea si securitatea in munca.Pentru membrii echipei se vor atasaatestate sau legitimatii., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de echipamentele declarate pentru indeplinirea contractului.Completarea si prezentarea formularului "Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului". Ofertantul trebuie sa dispuna de utilajele, si echipamentele tehnice minime necesare pentru indeplinirea contractului, respectiv: statii totale, sisteme GPS, echipamente birou ? calculatoare, plotter A0 color, scanner A0 color, soft proiectare corespunzator obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit, autoturisme. Standard ISO 9001 in domeniul activitatilor de arhitectura, cadastru, geologie, GIS.Prezentarea Certificatului din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data limita stabilita pentru depunereaofertei., Standard ISO 14001 in domeniul activitatilor de arhitectura, cadastru, geologie, GIS.Prezentarea Certificatului din seria ISO 14001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data limita stabilita pentru depunerea ofertei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.09.2013 15:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer