Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REACTUALIZARE PLAN URBANISTIC GENERAL (PUG) si REGULAMENTUL LOCAL DE URBANISM, COMUNA CRISTESTI, JUD. MURES


Detaliu pentru invitatia numarul 321701
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Cristesti
Numar invitatie: 321701/09.03.2012
Denumire contract: REACTUALIZARE PLAN URBANISTIC GENERAL (PUG) si REGULAMENTUL LOCAL DE URBANISM, COMUNA CRISTESTI, JUD. MURES
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna CristestiCod fiscal: 4323357, Adresa: cristesti, str.principala, nr.678, Cristesti, Telefon: 0265326112, Fax: 0265326112
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: cristesti, str.principala, nr.678, Cristesti, Romania, cod postal: 547185, telefon: +40 265326112, fax: +40 265326842, persoana de contact: Sanpalean Ioan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: cristesti, str.principala, nr.678, Cristesti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REACTUALIZARE PLAN URBANISTIC GENERAL (PUG) si REGULAMENTUL LOCAL DE URBANISM, COMUNA CRISTESTI, JUD. MURES
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE REACTUALIZARE PLAN URBANISTIC GENERAL (PUG) si REGULAMENTUL LOCAL DE URBANISM, COMUNA CRISTESTI, JUD. MURES
II.1.6) CPV: 71410000-5 - Servicii de urbanism (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 96, 774.19 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1500 lei. In cazul ofertantilor din categoria IMMgarantia de part. se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.Conform Art. 278¹*) - (1) In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare 1% din valoarea estimata, adica 967, 74 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.- Forma de constituire a garantiei: 1. Numerar, cu chitanta la casieria Primariei Cristesti.2. Instrument de garantare dela o societate bancarasau dela o societatede asigurari in favoareaautoritatii contractante3. Ordin de plata vizat si confirmat de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor- Contul de depunere al garantiei departicipareprin ordin de plata sau cec esteRO43 TREZ 4765 006 XXX 000 230deschis la Trezoreria Tg. Mures, cod fiscal 4323357Garantia de participare se va introduce in original, intr-un plic marcat corespunzator, sigilat si insotit de Scrisoarea de inaintare a ofertei se va atasa in exterior.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din pretul contractului fara TVA . Garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis va fi de 0, 5% din pretul contractului. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Se va completa Formular nr. 3.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea. Se va completa Formular nr. 3. Se va prezenta in original.Declaratie privind indeplinirea obligatiilor1. Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta Guvernului nr. 34/2006 ? Formular nr. 4 - Se va prezenta in original2. Declaratia privind neincadrarea in situa?iile prevazute la art. 69¹ din OUG nr. 34/2006 ? Formular nr. 5 ? Se va prezenta in original. Mentionam ca persoanele cu functie de decizie sunt: Sanpalean Ioan ? primar, Vetesi Istvan Csaba ? viceprimar, Kiss Ibolyka Erzsebet ? contabil sef, Biris Ioan- responsabil urbanism3. Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul de stat, formular specific autorita?ii competente. Se va prezenta in original /copie legalizata / xerocopie lizibila stampilata ?Conform cu originalul? si semnat de reprezentantul operatorului economic.4. Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, formular specific autoritatii competente. Se va prezenta in original /copie legalizata / xerocopie lizibila stampilata ?Conform cu originalul? si semnat de reprezentantul operatorului economic.Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.5. Declaratia privind calitatea de participant la procedura Se va completa Formularul nr. 196. Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaSe va completa Formularul nr. 17- Se vor prezenta in original Persoane juridice/ fizice romane: Certificatul constatator, eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta Emis cu max. 30 de zile inainte de datalimita de deschidere a ofertelor. Se va prezenta in original /copie legalizata/sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? .Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.Persoane juridice/ fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Acestea se depun in oricare dintre urmatoarele forme: in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de o traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Bilantul contabil la data de 31.12.2010, vizat spre inregistrare la Directia Finante Publice (Autoritati competente).2. Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin 190.000 lei.Echivalenta in euro se va calcula la cursul valutar mediu anual comunicatde catre Banca Nationala a Romaniei, respectiv 2008:1 euro=3.6827 lei; 2009:1 euro=4.2373 lei; 2010:1 euro=4.2099 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Completarea si prezentarea Lista princip. servicii prestate in ultimii 3 ani, continand val, per. de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contract. sau clienti privati.- Se solicita min. o recomandare2. Decl. privind personalul propus pentru indeplinirea contractului.Ofertantul trebuie sa prezinte, ca cerinta minima, asigurarea pers.de spec. care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de servicii: Arhitect cu drept de semnatura cf.Legii 184/2001 si HGR Nr. 26/2006, Arhitect cu dr. de semn. cf.Legii 184/2001 pers. atestata sa intervina in zona protejata a centrului istoric, Arhitect urbanist si peisagist, Ing in domeniul cai ferate, drumuri si poduri, Ing in domeniile topografie si geologie, Ing in dom. mediului, Specialist in dom. utilitatilor-Ing proiectant instalatii electrice, Ing proiectant instalatii sanitare-Ing proiectant instalatii termice si gaz-Ing specialist telecomun.-Sociolog-Specialist in elab. studiilor de circulatie Sistemul de Management al Calitatii: Certificat ISO9001/2008 sau echivalent transpus in conformitate cu legislatia tarii de rezidenta, pentru tipul de servicii necesar indeplinirii contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.03.2012 13:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer