Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reactualizare Plan Urbanistic General (PUG) si Regulamentul Local de Urbanism al Orasului Ludus, jud. Mures


Detaliu pentru invitatia numarul 337430
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL LUDUS (Primaria Orasului Ludus)
Numar invitatie: 337430/15.10.2012
Denumire contract: Reactualizare Plan Urbanistic General (PUG) si Regulamentul Local de Urbanism al Orasului Ludus, jud. Mures
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL LUDUS (Primaria Orasului Ludus)Cod fiscal: 5669317, Adresa: B-DUL 1 DECEMBRIE 1918, NR.26, Ludus, Telefon: 0265-411716, Fax: 0265-413402
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL 1 DECEMBRIE 1918, NR.26, Ludus, Romania, cod postal: 545200, telefon: +40 265411716, fax: +40 265413402, persoana de contact: Tripon Sorinel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul autoritatii contractante: B-DUL 1 DECEMBRIE 1918, NR.26, Ludus, Romania, cod postal: 545200, telefon: +40 265411716, fax: +40 265413402,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administrare teritoriala locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reactualizare Plan Urbanistic General (PUG) si Regulamentul Local de Urbanism al Orasului Ludus, jud. Mures
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: -Conform caietului de sarcini ? temei de proiectare-Reactualizarea Planului Urbanistic General si Regulamentul local de Urbanism al Orasului Ludus in conformitate cu precederile legale in vigoare.
II.1.6) CPV: 71410000-5 - Servicii de urbanism (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 160, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi de 3.200 lei. Modul de constituire al garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezintain original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. In conformitate cu prevederile art. 278?1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 1.600 lei. Garantia de participare se va exprima in lei. Instrumentul de garantare emis in conditiile legii este recomandabil a fi eliberat de o banca din Romania sau de o banca din strainatate cu corespondent in Romania. Deasemenea instrumentul de garantare emis in conditiile legii este recomandabil a fi eliberat de o societate de asigurari din Romania sau de o societate de asigurari din strainatate cu corespondent in Romania. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei adica 90 de zile raportate la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM atunci va beneficia de o reducere de 50%din valoarea garantiei de participare conform Legii nr.346/2004. A se completa formularul 29.Contul de trezorerie de garantii de participare este: RO13 TREZ 4805 006X XX00 0037 deschis la Trezoreria Ludus, Codul Fiscal al Instititiei este: 5669317
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie, este de 10% din valoarea contractului, (fara TVA) constituita prin: un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sade o societate de asigurari, care devine anexa la contract, sau prin retineri succesive din facturile emise. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct pus la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Prestatorul are obligatia de a deschide contul pentru garantia de buna executie, in termen de maxim 5 zile dupa semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, insotita de certificate constatatoare pentru indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara desfasurarii prezentei proceduri de atribuire astfel: Certificat de atestare fiscala emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; Certificat de atestare fiscala emis de catre organismele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; Autoritatea Contractanta solicita ca in cazul existentei unor datorii reesalonate, ofertantul sa depuna in oferta dovada platii la zi a datoriilor reesalonate si graficul de reesalonare. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Declaratie la art. Art. 69>1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Persoane cu atributii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Moldovan Cristian - PrimarKis Istvan ? ViceprimarTripon Sorinel ? Administrator PublicGiurgea Eugenia ? SecretarMeney Iosif ? Compartiment UrbanismZareczky Ramona- Contabil sefCauaci Radu ? Compartiment AchizitiiGrama Florina - Compartiment AchizitiiConsilieri Locali: Boitos Cornel, Bologa Tanasie, Botezan Claudia Maria, Bungardi Ioan, Dancu Antigona Cristina, Enyedi Mihai, Kis Istvan, Nistor Florin Claudiu, Pap Andrei, Pop Ioan, Puia Gelu Virgil, Rad Ioan , Stina Paula Luci Mihaela, Totu Daniel Septimiu Iulian, Trifan Simion Vasile, Sofron Daniel Petrica, Turdean Halbis Marius CiprianAceasta cerinta se aplica si tertului sustinator.Se solicita completarea Formularului 44 Pentru persoane juridice / fizice romane - Certificatul constatator emis de Oficiul National Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judet in care este inregistrat acesta.Persoane fizice / juridice straine (daca e cazul) - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul /ofertantul este rezident, in original, copie legalizata sau copie c onform cu originalul.In cazul in care operatorul economic care a fost desemnat castigator a prezentat certificatul emis de ONRC in copie lizibila, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, la solicitarea in scris a autoritatii contractante, acesta va prezenta acest certificat si inoriginal sau copie legalizata pentru confruntare. Obiectul prezentului contract trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent prezentului contractpe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 310.000 lei. Echivalenta in euro se va calcula la cursul valutar mediu anual comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei http: //www.bnr.ro.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentare lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continandvalori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contract. sau clienti privati., Ofertantul trebuie sa prezinte, ca cerinta minima pentru dovedirea experientei similare, indeplinirea in ultimii 3 ani cel putin a unui contract a carui obiect a fost prestarea unor servicii similare: PUG si RLU (insotit de contract, proces verbal de receptie si recomandare, in original) avizat si aprobat prin HCL, Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poatedispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de servicii.Ofertnatul trebuie sa dispuna de urmatoarele echipamente, utilaje, mijloace fixe: 2 calculatoare, imprimanta A3 color, plotter A0 color, copiator A3, scanner A0, 2 licente AutoCAD sau echivalent (pentru format *.dwg sau *.dxf)., Ofertantul trebuie sa dispuna de pers. tehnic de spec., repectiv: coordonator lucrare cu dr. de semnatura in urbanbism, exigenta C, 1 arhitect ? vech. min. 5 ani, 1 arhitect urbanist ? vech. gen. in munca de 5 ani si spec. in dom. 3 ani, 1 arhitect expert atestat de MCPN in domeniile Urbanism si Cercetarea monumentelor istorice , 1 geograf urbanist/geolog ? cu drept de semnatura RUR exigentele F1 si F5 , 1 sociolog ? cu drept de semnatura RUR exigenta F3 sau G2 , 1 arheolog expert ? atestat de MCPN in cercetari arheologice , 1 specialist in proiectare asistata (GIS, AUTOCAD sau echi.) ?vech. gen.in munca de min. 5 ani si specifica in domeniu 3 ani. Pentru pers.resp.de indep.contr.of.tb.a prezinte CV-urile, diplomele de studii si atestatele prof.in acest sens.Pentru toti membrii echipei de lucru care nu sunt angajati ai operatorului economic se va depune un angajament de participare asociat cu o declaratie de disponibilitate;, Declaratie privind partea / partile din contract pe care operatorul economicare, eventual, intentia sa o subcontracteze Certificate sau echivalente ale acestora care atesta Implementarea Sistemului de Management Calitate ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: disponibila integral in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.10.2012 20:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer