Achizitie publica - REACTUALIZARE PLAN URBANISTIC GENERAL SI REGULAMENT LOCAL DE URBANISM AL ORASULUI PANTELIMON
Detaliu pentru invitatia numarul 322674
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322674/27.03.2012
Denumire contract: REACTUALIZARE PLAN URBANISTIC GENERAL SI REGULAMENTLOCALDEURBANISMAL ORASULUI PANTELIMON
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORAS PANTELIMON (PRIMARIA ORASULUI PANTELIMON)Cod fiscal: 4420759, Adresa: STR SFANTUL GHEORGHE NR 32, Pantelimon, Telefon: 3502444, Fax: 3502442
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR SFANTUL GHEORGHE NR 32, Pantelimon, Romania, cod postal: 077145, telefon: +40 1235024242, fax: +40 1235024242, persoana de contact: FLORIAN MARIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Oras Pantelimon, str Sfantul Gheorghe, nr 32, Judet Ilfov(Primaria Orasului Pantelimon)
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale aleadministratiei publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REACTUALIZARE PLAN URBANISTIC GENERAL SI REGULAMENTLOCALDEURBANISMAL ORASULUI PANTELIMON
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: P.U.G - ul se elaboreaza in scopul : ? stabilirii directiilor, prioritatilor si reglementarilor de amenajare a teritoriului dezvoltare urbanistica a localitatilor;? utilizarii rationale si echilibrate a terenurilor necesare functiunilor urbanistice;? precizarii zonelor cu riscuri naturale ( alunecari de teren, inundatii, neomogenita geologice, reducerea vulnerabilitate fondului construit existent);? evidentierii fondului construit valoros si a modului de valorificare a acestuia folosul localitatii;? cresterii calitatii vietii, cu precadere in domeniile locuirii si serviciilor;? fundamentarii realizarii unor investitii de utilitate publica;? asigurarii suportului reglementar pentru eliberarea certificatelor de urbanism autorizatiilor de construire / desfiintare ;? corelarii intereselor colective cu cele individuale in ocuparea spatiului.
II.1.6) CPV: 71410000-5 - Servicii de urbanism (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 525, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. G.P. se poate constitui in oricare din formele prevazute la art. 86 din H.G.R. nr. 925/2006 (viram bancar, instrum de gar emis in cond legii de o soc bancara ori de o soc de asig, O.P.), mai putin fila CEC sau numerar la casieria autorit contract.- In cazul constit G.P. prin plata in sistem ?on-line?, doc prin care se atesta efectuarea tranzact va fi semnat si stampilat de reprez legal al op ec, pentru confirm platii.- In cazul constit G.P. prin instrumente de garant emise de soc bancare sau soc de asig, acestea se prezinta in orig, in cuant si pentru perioada prevazuta in doc de atrib, conf F nr. 17 din Sect III.- In cazul constit G.P. prin OP, acesta se prez in orig, semnat si stampilat de banca emitenta, pt confirm.- Conform preved art. 16 din L nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM-uri acestea beneficiaza de reducerea cu 50% a cuant G.P. stabilit in Doc de atrib.- Pentru dem incadrarii in categ IMM op ec au oblig de a prezenta la data si ora stablite pentru deschiderea of declaratia privind incadr intr in categ IMM prev in Anexa 1 la L nr. 346/2004.AT : Lipsa decl sau prezentarea acesteia fara a fi completata conf prev din actul normativ mentionat va avea ca efect respingerea of ca inacceptabila.2. Per de valab a GP: 90 zile de la data lim de dep a of.3. Cuantum :1, 5 % din val estimata adica 7875 lei;Contul aut contr nr. RO75TREZ42121050250XXXXX deschis la Trez ILFOV4. In cazul depunerii unei contestatii la CNSC , in masura in care acesta respinge contes, autor contr va retine neconditionat contestatorului din GP in rap cu val estimata, conf art. 278^1 din OUG nr. 34/2006 in cuantum de 4305 lei5.GP va fi restituita in cond prev la: - art. 87 si 88 din H.G. nr. 925/2006, cu modif si compl ult, in baza unei cerereri conf F nr 18.
Garantie de buna executie
1. Garantia de buna executie se constituie in termen de maxim 10 zile lucratoare de la data semnarii de ambele parti a contractului.2. Cuantumul garantiei de buna executie este de10% din pretul contractului, fara TVA;3. Forma de constituire a garantiei de buna executie: Conform prevederilor art. 90, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Garantia de buna executie se poate constitui in oricare din urmatoarele formele instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.in cazul in care se opteaza pentru Scrisoare bancara se va utiliza Formularul nr.19.4. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie : inca 14 zile de la termenul limita de finalizare a contractului.5. Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Operatorul economic va completa si va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006, in conformitate cu Formularul nr. 1In cazul unui grup de operatori(asociere), fiecare asociat va completa si va prezenta o declaratie pe propria raspundere, privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006, in conformitate cu Formularul nr. 1Operatorii economici care se afla in una din situatiile prevazute la art .180 din OUG 34/2006, modificata si completata, vor fi exclusi de la procedura de atribure a contractuluiDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Operatorul economic va completa si va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, in conformitate cu Formularul nr. 2 .Declaratia va fi insotita de: - certificat de atestare fiscalain original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertei.- certificat de taxe si impozite localein original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara datei limita de depunere a oferteiIn cazul operatorilor economici straini se vor prezenta documente considerate edificatoare si care sunt emise in tara de origine sau in tara in care operatorul economic este stabilit (certificate/ cazier sau alte documente), in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite de o traducere autorizata valabile la data limita de depunere a ofertelor, Operatorii economici care se afla in una din situatiile prevazute la art .181 din OUG 34/2006, modificata si completata, vor fi exclusi de la procedura de atribure a contractului.CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta - Operatorul economic / asociatii va/vor completa si va/vor prezenta o declaratie pe propria raspundere, in conformitate cu Formularul nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Operatorul economic va completa si prezenta declaratia privind calitatea de participant la procedura -Formularul nr. 4.- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art 69ยน din OUG nr 34/2006, modificata - Operatorul economic/ asociati/subcontractantul/tertul (daca este cazul) trebuie sa prezinte o Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt urmatoarele: - Primar Marian Ivan- Viceprimar Dumitru David- Sef Serviciul Investitii ing. Ileana Tudor- Sef serviciul Taxe si impozite ec. Liviu Tantareanu- Consilier juridic Cristian Sburlea- Sef SUAT Raluca Croitoru- Inspector de specialitate ing. Cristian Sovar In cazul operatorilor economici -persoane juridice/ fizice romane - Se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului , din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate prestarea serviciilor care fac obiectul achizitiei. Se va prezenta in original sau copie conform cu originalul semnata si stampilata de catre persoana autorizata, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor si care sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, in cazul in care a depus in copie conform cu originalul certificatul constator, va prezenta acest act in original inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitateIn cazul operatorilor economici - persoane juridice/fizice straine - Se vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident. Documentul va fi prezentat in original sau copie conform cu originalul semnata si stampilata de catre persoana autorizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: ? Bilanturile contabile (inclusiv contul de profit si pierdere) aferente anilor 2008, 2009 si2010 la 31.12., vizate si inregistrate.Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu 980000 lei sau cu echivalentul in euroConversia cifrei de afaceri din LEI in EURO se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv: ? 2008:3, 6826 lei;? 2009:4, 2399lei;? 2010:4, 2122 lei.sau eu.europa.budget ro.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - prezentarea a cel putin unui contractderulat in ultimii 3 ani din care sa rezulte ca au fost servicii duse la bun sfarsit, servicii receptionate partial sau servicii receptionate la sfarsitul prestarii, de elaborare PUG de acelasi grad de complexitate (PUG pentru orase sau municipii de cel putin rangul III ) si a regulamentului de urbanism aferent avand o valoare minim valoarea ce face obiectul prezentului contract., Pentru fiecare serviciu similar invocat in vederea indeplinirii cerintelor minime de calificare, operatorul economic/grupul de operatori va prezenta cel putin un document /proces-verbal de receptie intermediar/final sau orice alte documente similare care sa ateste serviciile prestate. Se poate prezenta si o copie dupacontract/parti relevante ale acestuia., Se va prezenta o Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Declaratie pe proprie raspundere a reprezentantului legal al ofertantului din care sa rezulte ca in cadrul firmei sunt angajati sau colaboratori cu dreptul de a executa si semna, documentatii similare cu cele supuse achizitiei, conform legislatiei in vigoare din domeniul urbanismului sau sa prezinte un angajament de participare.Se solicita prezentarea listei cu personalul de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractuluiOfertantul trebuie sa asigure pentru indeplinirea contractului cel putin urmatorul personal de specialitate: -Liderul de echipa- expert in amenajarea teritoriului/urbanism cu drept de semnatura- Expert in protectia mediului? Experttopograf;
- Inginer geolog- Inginer de drumuri- Inginer instalatii electrice- Inginer apa-canal- Inginer hidrolog- Specialist prognoze economice: - Sociolog- Peisagist- Inginer trafic- Jurist Operatorul economic va prezenta certificate sau alte documente emise de organisme independente, valabile la data limita de depunere a ofertelor, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta standarde de referinta privind sistemul de management SR EN ISO 9001:2008, sau echivalent, Operatorul economic va prezenta certificate sau alte documente emise de organisme independente, valabile la data limita de depunere a ofertelor, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta standarde de referinta privind sistemul de management SR EN ISO 14001:2005, sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP - documentatia este atasata invitatiei de participare si la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.03.2012 15:49