Achizitie publica - Reactualizare Plan Urbanistic General si Regulament local de urbanism orasul Bragadiru judet Ilfov
Detaliu pentru invitatia numarul 330901
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330901/03.07.2012
Denumire contract: Reactualizare Plan Urbanistic General si Regulament local de urbanism orasul Bragadiru judet Ilfov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL BRAGADIRU (PRIMARIA ORASULUI BRAGADIRU ILFOV)Cod fiscal: 4992998, Adresa: sos Alexandriei nr 249, Bragadiru, Telefon: 448 07 95, Fax: 448 07 95
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sos Alexandriei nr 249, Bragadiru, Romania, cod postal: 077025, telefon: +40 214480795, fax: +40 214480795, persoana de contact: Ion Jarcalete
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sos Alexandriei nr 249, Bragadiru, Romania, cod postal: 077025, telefon: +40 214480795, fax: +40 214480795, persoana de contact: Ion Jarcalete
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reactualizare Plan Urbanistic General si Regulament local de urbanism orasul Bragadiru judet Ilfov
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reactualizarea PUG-ului consta in : -stabilirea directiilor, prioritatilor si reglementarilor de amenajare a teritoriului-utilizarea rationala si echilibrata a terenurilor necesare functiunilor urbanistice-precizarea zonelor cu riscuri naturale-evidentierea fondului construit valoros si a modului de valorificare a acestuia in folosul localitatii-cresterea calitatii vietii-fundamentarea unor investitii de utilitate publica-asigurarea suportului reglemntar pentru eliberarea certificatelor de urbanism si autorizatii de constructie-corelarea intereselor colective cu cele individuale de ocupare a spatiului
II.1.6) CPV: 71410000-5 - Servicii de urbanism (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 555, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 11.000 lei-scrisoare de garantie bancara, in favoarea autoritatii contractante, trebuie sa contina urmatoarele elemente de conformitate: 1)scrisoarea trebuie prezentata in ORIGINAL si anexata la coletul cu oferta;2)sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta;3)sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit;4)valoarea garantiei sa corespunda sumei fixe solicitata prin documentatia de atribuire;5)sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie;6)sa contina parafa lizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata;7)sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta.- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, cu respectare prevederilor art. 86, alin.3 dinHG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-ordin de plata (cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta panala data deschiderii ofertelor) in contul autoritatii contractante nr. RO96TREZ42121180250XXXXX deschis la Trezoreria Ilfov .- I.M.M.-urile pot constitui garantia de participare in valoare de 50% din cuantum, se vor prezenta anexat garantiei de participare, dovezile privind calitatea de I.M.M.: -Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii ( anexa 1 din Ordonanta nr. 27/2006);Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Dovada garantiei de participare se prezinta de catre ofertanti atasat formularului de scrisoare de inaintare a ofertei.Neprezentarea dovezii constituirii garantiei de participare atrage dupa sine respingerea ofertei.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 3% din valoarea contractului de servicii, fara TVA.Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Prevederile art. 86 alin. (2) - (4) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare se aplica in mod corespunzator.Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.In cazul ofertantilor care se gasesc in categoria IMM-urilor, garantia de buna executie constituindu-se in procent de 50% din cuantumul precizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Cazier judiciar al companiei pentru statele unde e aplicabil, valabil la data depunerii ofertelor;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Cazier fiscal al companiei valabil la data depunerii ofertelor;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareMentionam ca, in cadrul autoritatii contractante, urmatoarele persoanedetinfunctii dedecizie: CIMPOERU VASILE ? PrimarIANCU FLORICA-SecretarSTANCIU ION ?Presedinte Comisie e evaluare -viceprimarJARCALETE ION-Membru Comisie e evaluareCONSTANDIN ELENA-Membru Comisie de evaluare -contabilSTROE IULIAN-Membru Comisie de evaluare -consilier juridicMAGUREANU SORIN- Membru Comisie de evaluareMembrii Consiliului Local: ANGHEL Nicolae, CONSTANDINIonutAlexandru, CRISTEAOvidiu Catalin, DINU Ionel, GHEORGHE Lazar, ILIE Ion, LUNGAN Lia , NEDELCUCostel, OANTA Cleopatra, PATACHIA Valeriu, POPA Cristian, POPESCU MioaraGeorgiana, RADU VladSebastian, STANCIU Ion, SERBANMagdalena Cleopatra, TANE NiculinaMaria, ZAHARIAEugen.? Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante in luna anterioara celei in care se depun ofertele, sau echivalent.? Certificat de taxe si impozite locale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, a impozitelor si taxelor locale pentru sediul principal si pentru toate punctele de lucru declarate, sau echivalent.Toate certificatele pot fi depuse in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? semnata si stampilata de catre ofertanti.Toate certificatele depuse trebuie sa fie in mod obligatoriu valabile la data depunerii ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.Nu se accepta completarea ulterioara.NOTA: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu completarile si modificarile ulterioare.NOTA: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului deservicii. Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult30 de zile inainte de data deschiderii ofertelordin care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit.Certificatul poate fi depus in original, copie legalizata sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.Persoane juridice straineDocumente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Fisa de informatii generale, Cerinta nr. 2Prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011) vizate si inregistrate de organele competente., Cerinta nr. 3Operatorul economic trebuie sa faca dovada realizarii unei medii a cifrei de afaceri GLOBALE pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat valoarea minima impusa, respectiv 1.000.000 lei., NOTA
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractantii, Cerinta nr. 1Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante servicii prestate., Cerinta nr. 2Fisa de experienta similara pentru serviciile care indeplinesc experienta similara solicitata, respectiv minim un contract de elaborare PUG in valoare de minim 500.000 lei exclusiv TVA., Cerinta nr. 3Declaratie cu privire la personalul de conducere siefectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 4Declaratie privind personalul specializat de care dispune operatorul economic in vederea indeplinirii contractului.Pentru asigurarea optima aexecutiei contractului, operatorul economic trebuie sa faca obligatoriudovada ca va avea un personal cheie responsabil de indeplinirea contractului, din care: - 1 (un) lider de echipa ? expert in amenajarea teritoriului /urbanism cu drept de semnatura, membru al Registrului Urbanistilor din Romania ? pentru functia de Responsabil Contract (B, C, D, E);
- minim o persoana atestata (obligatoriu se va prezenta copie diploma de calificare) ca manager al sistemelor de managementul mediului - dovada atestarii se va realiza prin Certificatul de inregistrare in Registrul National al elaboratorilor de studii pentru protectia mediului la pozitia nr. 391;, Cerinta nr. 4- minim1 (unu) expert topograf;
- minim 1(unu)inginer geolog;
- minim1(unu) inginer de drumuri - expert in amenajarea teritoriului /urbanism cu drept de semnatura membru al Registrului Urbanistilor din Romania - (F4, G1, G7);
- minim 1(unu) inginer de drumuri si trafic - atestat M.L.P.A.T.;
- minim 1(unu )inginer de instalatii -expert in amenajarea teritoriului /urbanism cu drept de semnatura, membru al Registrului Urbanistilor din Romania - (F4, G1);
- minim 1(unu)hidrolog;
- minim 1(unu) sociolog - expert in amenajarea teritoriului /urbanism cu drept de semnatura, membru al Registrului Urbanistilor din Romania ? (F2, F3, G2, G4);
- minim 1 (unu) expert pe studii si investigatii istorice atestat de M.C.P.N.;
- minim 1 (unu) expert arheolog atestat de M.C.P.N.;, NOTA Cerinta nr. 1Ofertantii vor prezenta Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, in domeniul serviciilor ce fac obiectul contractului, emis de organisme de certificare a sistemului de management, aflat/aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor., Certificatprivind sistemul de management de mediu din seriaISO 14001 sau certificate echivalente, in domeniul serviciilor ce fac obiectul contractului , emis de organisme de certificare a sistemului de management, aflat/aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
55
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie
45
Descriere: pentru cea mai mica durata de executie se acorda 45 puncte
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.07.2012 10:28