Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reactualizare proiect tehnic-canalizare cu apa menajera si 2 studii de fezabilitate Ch.Cris


Detaliu pentru invitatia numarul 35598
Autoritate contractanta
ORASUL CHISINEU CRIS
Cod de identificare fiscala: 3519283
Adresa: STR.INFRATIRII NR.97, Chisineu-Cris
Telefon: 0257350098
Fax: 0257350059
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Reactualizare proiect tehnic-canalizare cu apa menajera si 2 studii de fezabilitate Ch.Cris
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 74142120-3 - Servicii de elaborare de proiecte altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: Reactualizarea proiectului tehnic privind canalizarea cu apa menajera din Piata Avram Iancu si realizarea a doua studii de fezabilitate, unul dintre ele privind statia de epurare, iar cel de-al doilea privind uzina de apa, Orasul Chisineu-Cris
Stare procedura: -
Data publicarii: 07.05.2007 16:43
Data limita de depunere a ofertelor: 24.05.2007 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Str.Infratirii nr.97, Oras Chisineu-Cris, judetul Arad
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- fisa informatii generale;
- declaratie de impartialitate;
-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006;
-certificat ce atesta achitarea obligatiilor fata de bugetul national consolidat si bugetul asigurarilor sociale si certificat ce atesta plata impozitelor si taxelor locale;
- certificatul constatator emis de ORC;
- bilantul contabil pe ultimul an incheiat;
- balanta contabila pe ultima luna incheiata;
- lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori perioade de prestare, beneficiari; Experienta similara: minim un contract care din punct de vedere fizic si/sau valoric sa nu reprezinte mai mult de 30% din volumul fizic sau valoric al viitorului contract;
- declaratie referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere si ale persoanelor responsabile cu prestarea serviciilor.
Contra cost (50 lei) de la sediul autoritatii contractante, incepand cu data de 09.05.2007
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer