Achizitie publica - Reactualizare P.U.G. Oras Predeal (Actualizare Plan Urbanistic General si Regulament Local de Urbanism al Orasului Statiune Predeal)
Detaliu pentru invitatia numarul 330079
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330079/20.06.2012
Denumire contract: Reactualizare P.U.G. Oras Predeal (Actualizare Plan Urbanistic General si Regulament Local de Urbanism al Orasului Statiune Predeal)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL PREDEALCod fiscal: 4580423, Adresa: str.Mihail, Saulescu nr.127, Predeal, Telefon: 0268/456237, Fax: 0268/455425
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Mihail Saulescu nr.127, Predeal, Romania, cod postal: 505300, telefon: +40 268456237, fax: +40 268455425, persoana de contact: Cristian Pistol
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Primariei Predeal, str.Mihail Saulescu nr.127, Predeal, Romania, cod postal: 505300
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reactualizare P.U.G. Oras Predeal (Actualizare Plan Urbanistic General si Regulament Local de Urbanism al Orasului Statiune Predeal)
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: P.U.G. se elaboreaza in scopul: ? Stabilirii directiilor, prioritatilor si reglementarilor de amenajare a teritoriului si dezvoltare urbanistica a localitatii;? Utilizarii rationale si echilibrate a terenurilor necesare functiunilor urbanistice;? Precizarii zonelor cu riscuri naturale (alunecari de teren, inundatii, neomogenitati geologice, reducerea vulnerabilitatii fondului construit existent)? Evidentierea fondului construit valoros si a modului de valorificare a acestuia in folosul localitatii;? Cresterea calitatii vietii in domeniile locuirii si serviciilor;? Fundamentarii realizarii unor investitii de utilitate publica;? Asigurarii suportului reglementar pentru eliberarea certificatelor de urbanism si autorizatiilor de construire;? Corelarea intereselor colective cu cele individuale in ocuparea spatiului;Principalele obiective urmarite sunt urmatoarele: ? Optimizarea relatiilor localitatii cu teritoriul administrativ si judetean;? Valorificarea potentialului natural, economic si uman;? Organizarea si dezvoltarea cailor de comunicatii;? Stabilirea si delimitarea teritoriului intravilan;? Stabilirea si delimitarea zonelor construibile;? Stabilirea si delimitarea zonelor functionale;? Stabilirea si delimitarea zonelor cu interdictie temporara sau definitiva de construire;? Stabilirea si delimitarea zonelor protejate si de protectie a acestora;? Modernizarea si dezvoltarea echiparii edilitare;? Evidentierea detinatorilor de terenuri din intravilan;? Stabilirea obiectivelor de utilitate publica;? Stabilirea modului de utilizare a terenurilor si conditiilor de conformare si realizare a constructiilor.
II.1.6) CPV: 71410000-5 - Servicii de urbanism (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 400, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantiei pentru participare este de: 7.400, 00 lei.Perioada de valabilitate a g.p.: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Mod constit.g.p.: s.g.b. in favoarea a.c.;o.p. in contul a.c. nr. RO36TREZ1315006XXX012240 deschis la Trezoreria Brasov(vizat de banca emitenta si inreg. la a.c. pana la data deschiderii ofertelor);lichiditati depuse la casieria a.c., B-dul Mihail Saulescu nr. 127, 505300 Predeal, jud. Brasov, dovedite prin chitanta fiscal emisa inainte de data desch. Of., prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a)conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf. cu contractul garantat;sau b)neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de concesiune in perioada de valabilitate a ofertei.- fiind declarat castigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executie a contractului;
- Autoritatea contractanta va retine parte din garantia de participare in conditiile si in conformitate cu art. 278.1 din OUG 34/2006, respectiv autoritatea Contractanta va re?ine contestatorului din garan?ia de participare 4.000 lei.Nota: In cazul ofertantilor care se asociaza in vederea depunerii unei oferte comune, garantia de participare va fi constituita pe numele liderului asociatiei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executieeste de 10% din pretul contractului fara TVA.(1) De regula, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2)-(4) se aplica in mod corespunzator.(2) In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.?Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante? Conform Hotararii 1045/18.10.2011. garantia de buna executie se poate constituii printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea : Completare formular anexa A ; Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Nota : In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta : Completare formular anexa B ; Incadrarea in situatia prevazuta la art.181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura de achizitie publica.Nota : Operatorul economic are obligatia de a prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul consolidat al statului si catre bugetul local - original sau copie legalizata sau copie prin care se confirma de catre operator, prin semnatura autorizata ca aceasta este conforma cu originalul. Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota : In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara, respectiv capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 186 alin.(2) si 190 alin. (2) din O.U.G. 34/2006, si de catre o alta persoana, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din Ordonanta se solicita a fi indeplinite si de catre persoana care asigura acea sustinere.In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.Cerinta nr. 3 Declaratie privind calitatea de participant la procedura : completare formular anexa 12C ; in cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus.Nota : Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat si cel local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Cerinta nr. 4 Declaratie privind neincadrarea in Situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 : Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006. In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. Incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertei comune din procedura de atribuire a contractului. Aceasta cerinta se solicita si eventualilor subcontractanti si tertilor sustinatori in conformitate cu prevederile art 69^1 din OUG 34/2006.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire pentru acest contract sunt : Ionel Goidescu ? Primar Oras Predeal, Andreea Nedelut ? Secretar Oras Predeal, Cristian Pistol ? Sef Serviciu Investitii Achizitii Publice, Florica Kaycsa ? Sef Serviciu Economic, Adrian Sefcenco si Constantin Radu ? Birou Urbanism, Angela Dedici si Ovidiu Slimac ? S.I.A.P.Cerinta nr. 5 Declaratii privind concordanta cu regulile de concurenta : Prezentarea in original a Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta - conform Ordin A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010. Nota : In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, atunci fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Cerinta nr. 6 Certificat de cazier fiscal : Certificat de cazier fiscal emis in conformitate cu H.G. 31/2003 cu cel mult 30 zile anterior datei limita de depunere a ofertei, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, in original sau copie legalizata sau conforma cu originalul. Cazierul fiscal se solicita atat pentru operatorul economic cat si pentru administratori/actionari.Declaratie de conformitate cu prevederile Legii nr. 161/2003 completata in conformitate cu Formularul prevazut ;Cerinta nr. 7 Certificat judiciar al societatii.Nota : In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, atunci fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Cerinta nr. 8 Declaratii privind concordanta cu regulile de concurenta : Prezentarea in original a Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta - conform Ordin A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010.Nota : In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, atunci fiecare asociat va prezenta documentele men?ionate mai sus. Cerinta nr. 1 Persoane juridice romane : Certificate constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, emis nu mai devreme de 30 de zile de la data depunerii ofertelor; obiectul de activitate al ofertantului, care sa corespunda categoriei de servicii solicitate (specifice obiectului contractului). Certificatul constatator trebuie sa cuprinda urmatoarele date : denumire operator economic si date identificare, CUI, sediu social si secundare, filale, puncte de lucru etc., structura actionariat, nume reprezentanti legali, domeniu principal de activitate, domenii secundare, situatia societatii. In conformitate cu mentiunile ONRC, respectivul document este valabil prezentat doar in original sau copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul" ;Cerinta nr. 2 Persoane fizice romane : Autorizatie de functionare / altele echivalente, nu mai veche de 60 zile.Cerinta nr. 3 Persoane juridice / fizice straine : Orice document edificator care dovedeste o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului. Documentele prezentate vor avea traduceri autorizate si legalizate in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Bilanturi contabile pe anii 2009, 2010 si 2011. In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.Copie lizibila semnata si stampilata "conform cu originalul" de catre ofertant, dupa Bilantul contabil pe anii 2009, 2010 si 2011, vizat si inregistrat de D.G.F.P., Cerinta nr. 2 Informatii Generale privind cifra de afaceri.Se va completa si prezenta Fisa de informatii generale. Cifra de afaceri sau media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) - minim 780.000.00 lei.La calculul cifrei de afaceri se vor lua in calcul urmatoarele cursuri BNR :2008:1 Euro= 3, 6827 RON2009:1 Euro= 4, 2373 RON2010:1 Euro= 4, 2099 RON
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1.1Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 aniSe vor completa si prezenta conform formularelor anexate : Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani., Cerinta nr. 2 Experienta profesionala ; Prezentarea a cel putin unui contract de servicii similare cu obiectul prezentului contract.Prezentarea a cel putin unui contract de servicii similare cu obiectul prezentului contract, prestat la data desfasurarii procedurii, a carui valoare (fara TVA) sa fie de cel putin 350.000 lei.Autoritatea contractanta va accepta si va considera indeplinita conditia daca operatorul economic va prezenta ca experienta similara oricare varianta din cele de la art. 13, alin. 1 din Ordinul 509/2011 al A.N.R.M.A.P.Experienta similara se calculeaza pana la data limita de depunere a ofertelor. Nu se accepta prezentarea a mai multor contracte iar demonstrarea experientei similare sa se realizeze prin cumularea acestora. *Indeplinirea, finalizarea a cel putin unui contract avand ca obiectiv elaborare : Plan Urbanistic General si Regulament Local de Urbanism (copie contract + pv. Receptie, HCL de aprobare)., Cerinta nr. 2.1 Experienta profesionala : Recomandari din partea altor beneficiari.Se va prezenta cel putin un certificat constatator / o recomandare dat(a) de catre un beneficiar, aferent(a) privind experienta similara solicitata mai sus pentrucontractul/contractele nominalizat(e) ?seva prezenta o copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?. Recomandarea va fi in concordanta cu contractul prezentat la Cerinta nr. 2., Cerinta nr. 3Of. treb. sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de spec. pt. indeplinirea contr.: Pt. proiectare : min. 1 pers. aut. sa intocmeasca si sa semneze un plan urbanistic general (arhitect cu drept de semnatura cu o vechime de minim 3 ani, care a elaborat cel putin 1 PUG ; certificat RUR tip?D? va fi prezentat in original/copie legalizata/copie conf. cu orig.)- se solicita ca personalul tehnic (arhitecti) responsabili cu prestarea serviciilor sa fieinscrisi in RUR, conform Legii nr. 350/06.07.2001 privind amenajarea teritoriului si urbanismului, cu modificarile si completarile ulterioare, se depune in copie certificat valabil la data deschiderii ofertelor;
- 1 specialist topograf autorizat clasa B sau C ;
- 1 inginer geotehnician ? studii superioare de lunga durata, absolvent al unei facultati tehnice de profil ;1 inginer C.F.D.P. ? studii superioare de lunga durata, absolvent al unei facultati tehnice de profil ;
- 1 arhitect cu drept de semn, Cerinta nr. 4 Informatii privind subcontractantii, daca este cazul.Declaratie privind subcontractantii. In cazul in care nu exista subcontractanti, se va prezenta formularul respectiv, cu mentiunea ?Nu este cazul?., Cerinta nr. 5 Informatii privind asocierea, daca este cazul.In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte., Cerinta nr. 6 Informatii privind tertul sustinator, daca este cazul.In cazul in care cerintele de calificare referitoare la situatia economica si financiara si la capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza de catre operatorul economic prin invocarea sustinerii de catre o alta persona, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta din urma are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica notariala, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate. Angajamentul de sustinere va trebui sa respecte conditiile specifice prevazute la art. 11^1 din H.G. nr. 925/2006., Cerinta nr. 7 Informatii privinddotarile specifice necesare indeplinirii contractuluiSe va completa Formularul M, impreuna cu anexa la acesta ? in original, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau dispune (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere), a urmatoarelor utilaje, instalatii echipamente tehnice : calculatoare :3 buc ; autoturism (mijloc de transport pentru deplasari) :1 buc ; plotter A0 :1 buc ; licente soft CAD/GIS :2 buc ; imprimanta :2 buc ; Dovada detinerii si disponibilitatii utilajelor si echipamentelor se va face prin prezentarea in copiea facturilor fiscale de achizitie, contracte de vanzare-cumparare/inchiriere, contracte leasing, contracte de prestari servicii, carti de identitate pentru autovehicule, etc.) Certificarea sistemului propriu de management al calitatii, implementat in baza ISO 9001 sau echivalent, pentru activitatile ce fac obiectul contractului;Se va prezenta certificatul de atestare, sau echivalent (copie legalizata/ copie certificata ;conform cu originalul?) cu dovada mentinerii certificarii/ /valabilitatii certificarii.Nu se accepta situatii in curs de implementare/certificare.Obs. : Se va accepta ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea, Certificarea sistemului propriu de management al mediului, implementat in baza ISO 14001 sau echivalent, pentru activitatile ce fac obiectul contractului;Se va prezenta certificatul de atestare, sau echivalent (copie legalizata/ copie certificata ;conform cu originalul?) cu dovada mentinerii certificarii/ /valabilitatii certificarii.Nu se accepta situatii in curs de implementare/certificare.Obs. : Se va accepta ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Accesibila direct si nerestrictionat pe portalul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2012 11:05