Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reactualizare Sistem Alimentare cu Apa in satul Dobresti,comuna Dobresti, judetul Arges


Detaliu pentru invitatia numarul 320849
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Dobresti Arges (Primaria Dobresti)
Numar invitatie: 320849/27.02.2012
Denumire contract: Reactualizare Sistem Alimentare cu Apa in satul Dobresti, comuna Dobresti, judetul Arges
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Dobresti Arges (Primaria Dobresti)Cod fiscal: 4469477, Adresa: Comuna Dobresti, Dobresti, Telefon: 0248-657431, Fax: 0248-657668
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Dobresti- tel.+40 0248657431 si fax +40 0248657668, Dobresti, Romania, cod postal: 117365, telefon: +40 0248657431, fax: +40 0248657668, persoana de contact: Primaria Dobresti
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Dobresti- tel.+40 0248657431 si fax +40 0248657668, Dobresti, Romania, cod postal: 117365, telefon: +40 0248657431, fax: +40 0248657668, persoana de contact: Primaria Dobresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reactualizare Sistem Alimentare cu Apa in satul Dobresti, comuna Dobresti, judetul Arges
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reactualizare Sistem Alimentare cu Apa in satul Dobresti, comuna Dobresti, judetul Arges
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 103, 609 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare= 20.000 lei.Termenul de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor.In conformitate cu art. 278 indice 1 din OUG nr.34/2006 in masura in care CNSC respinge contestatia unui operator economicca nefondata autoritatea contractanta va retine din garantia contestatorului suma de 4.883, 60 lei
Garantie de buna executie
5% din pretul contractului, fara TVA, conform prevederilor art.89 alin(2) din HG nr.925/2006.Potrivi art. 90 din HG 925/2006, garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Se vor respecta si prevederile HG nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantul va prezenta: -Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, semnata de reprezentantul legal al ofertantului (Formularulnr.05), original.-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, semnata de reprezentantul legal al ofertantului (Formularulnr.06), original.- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetele locale) care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.?.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura ?(Formularul nr.7);
- Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, (Formularul nr.25), original. Se va prezenta si o declaratie pe propria raspundere privind regulile de concurenta(Formularul nr.15)-Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, (Formularulnr.23), original. Persoane cu functie de deciziedin cadrul autoritatii contractante privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: -Baicu Traian- primar;
- Georgescu Irinel ? viceprimar;
- Sergiu Dan ? secretar;
- Maria Adrian- contabil; Ofertantul va prezenta: -Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, in original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Certificatul constatator va fi eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor si va atesta ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii.Ofertantii - persoane juridice straine ? vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil la data deschiderii ofertelor.Ofertantii ? persoane juridice straine - vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta lor este declarata castigatoare, va avea in vedere ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania, in vigoare.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata inainte ca autoritatea contractanta sa transmita comunicarea rezultatului procedurii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la data de 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010, sau echivalente, Cifra de afaceri in domeniul de activitate in ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu: 1.103.609 lei fara TVA
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Lista principalelelor lucrari executate in ultimii 5 ani, ,- Experienta similara: prezentarea cel putin a unei lucrari de natura si complexitate similara, lucrarilor care urmeaza sa fie executate duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani, insotite de certificate de buna executie a carei valoare va fi de1.103.609 lei fara TVA., Resurse tehnice.Ofertantul are obligatia asigurarii utilajelor in dotare proprie sau contracte/conventii de inchiriere.ic, Informatii privind resursele umane ne Ofertantul va face dovada ca dispune de personal care sa acopere cel putin specialitatile: sef santier ? inginer constructii civile, industriale si agricole minim3 ani vechime; se va prezenta: CV, copie diploma de studii, declaratie de disponibilitate.- responsabil tehnic cu executia, inginer in domeniul constructii civile, industriale sau agricole minim 3 ani vechime. Se va prezenta: CV, diploma de studii, legitimatie valabila, declaratie de disponibilitate, - responsabil pentru calitate: inginer pentru domeniile constructii civile sau document echivalent minim 3 ani vechime. Se va prezenta CV, diploma de studii, declaratie de diponibilitate.- inspector protectia muncii minim 3 ani vechime. Se va prezenta: CV, diploma de studii, inspector protectia muncii, declaratie de disponibilitate., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze, Informatii privind asocierea SR EN ISO 9001:2008 sau echivalente la data depunerii ofertelor.Implementarea si mentinerea unor standarde de asigurare a protectiei mediului, SR EN ISO 14001:2005 sau echivalente la data depunerii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: a. pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 75 de puncte; b. pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a, se acorda punctajul astfel: P(financiar n) = (pret minim/pret n) x 75
termen de executie
15
Descriere: Pentru durata de executie cea mai mica se acorda punctajul maxim adica 15 puncte; Pentru alte durate de executie punctajul se acorda astfel: D(duratade executie n)=(durata de executie minima/durata de executie n) x 15; Durata de executienu va putea fi mai mica de30 de zile calendaristice. Duratele mai mici de3o zile nu vor fi punctate suplimentar, punctajul se va acorda proportional. Durata de executie maximanu va putea depasi60 de zile calendaristice.Duratele mai mari de 60 de zile vor face ca oferta sa fie declarata neconforma
garantia lucrarii
10
Descriere: a. pentru oferta cu perioada de garantie cea mai mare se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 10 puncte; b. pentru o perioada de garantie mai mica decat cea prevazuta la pct.a. se acorda punctajul astfel: P GL(perioada n) = (perioada de garantie n /perioada de garantie maxima)x10 O durata de garantie a lucrarii sub 10 ani va face ca oferta sa fie declarata neconforma. O durata mai mare de 20 de ani nu va avea ca efect acordarea de punctaj suplimentar, dar se va acorda un punctaj proportional.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.03.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.02.2012 08:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer