Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reactualizare Studiu de fezabilitate pentru obiectivul Indiguire maluri rau Bistrita in anexa Vinat


Detaliu pentru invitatia numarul 130464
Autoritate contractanta
Municipiul Piatra Neamt
Cod de identificare fiscala: 2612790
Adresa: Str. Stefan cel Mare, nr. 8, Piatra Neamt, jud.. Neamt, Piatra-Neamt
Telefon: 0233218991
Fax: 0233215374
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Reactualizare Studiu de fezabilitate pentru obiectivulIndiguire maluri rau Bistrita in anexa Vinat
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 74131500-1 - Studiu de fezabilitate (Rev.1)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: ?Reactualizare Studiu de fezabilitate pentru obiectivul < Indiguire maluri rau Bistrita in zona intregului ansamblu de management al deseurilor inclusivedepozit DEE, in anexa Vinatori, P. Neamt > conform HG 28/2008 precum si intocmirea documentatiei necesare aplicarii pentru obtinerea finantarii nerambursabile prin Mecanismul Financiar SEE, conform Ghidului Aplicantului pentruMecanismul Financiar SEE?
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 08.04.2008 10:11
Data limita de depunere a ofertelor: 21.04.2008 13:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria P. Neamt, str. Stefan cel Mare , nr. 8 , cam. 20, Registratura, jud. Neamt, cod 610101
Data si ora deschiderii ofertelor: 21.04.2008 14:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria P. Neamt, str. Stefan cel Mare , nr. 8 , cam. 31, Achizitii publice, jud. Neamt, cod 610101
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea, confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat prin prezentarea certificatului de atestare fiscala ANAF valabil la data deschiderii ofertelor , din care sa rezulte ca op. ec.nu are datorii , inclusiv certificatul fiscal de la Directia de Taxe si Impoz. Locale, certificat constatatorsi de inregist. emise de ORC. Declaratie privind neîncadrarea în sit.prevaz.la art. 181din OUG nr. 34/2006. Declaratie privind calitatea de participant.Informatii generale. Bilant contabil la 31.12.2006 sau 2007.Minim o experienta similarade intocmire SF, insotita de recomandarea Declaratie privind pers. tehnic de specialitate si de asig. calitatii.Declaratie privind obligatiile referitoare la cond. de munca si protectia muncii.Informatii privind subcontractantii.Declaratia pe propria raspundere privind încadrarea în IMM. SR EN ISO 9001:2001 sauin curs de certificare.
Contravaloarea documentatiei 100 lei se achita la sediu Primariei P.N., cod fiscal RO 2612790- prin OP in contul RO 82 TREZ 491 5006 xxx 000 150 sau in numerar la casieria unitatii
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer