Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reactualizare studiu fezab.privind retehnologizare statie epurare,extindere,reabilitare canalizare


Detaliu pentru invitatia numarul 42889
Autoritate contractanta
ORASUL NADLAC
Cod de identificare fiscala: 3518822
Adresa: STR. 1 DECEMBRIE NR. 24, Nadlac
Telefon: 0257474325
Fax: 0257473300
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Reactualizare studiu fezab.privind retehnologizare statie epurare, extindere, reabilitare canalizare
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 74131500-1 - Studiu de fezabilitate (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: Reactualizarea studiului de fezabilitate privind retehnologizarea statiei de epurare, extindere si reabilitare retea de canalizare din localitatea Nadlac, judetul Arad.
Stare procedura: -
Data publicarii: 24.05.2007 11:18
Data limita de depunere a ofertelor: 13.06.2007 16:00
Adresa la care se transmit ofertele: Str. 1 Decembrie nr.24, Orasul Nadlac, judetul Arad
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- fisa informatii generale;
- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006;
- certificat ce atesta achitarea obligatiilor fata de bugetul national consolidat si bugetul asigurarilor sociale si certificat ce atesta plata impozitelor si taxelor locale;
- certificatul constatator emis de ORC;
- bilantul contabil pe ultimul an incheiat;
- balanta contabila pe ultima luna incheiata;
-lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori perioade de prestare beneficiari;Experienta similara: minim un contract care din punct de vedere fizic si/sau valoric sa nu reprezinte mai mult de 30% din volumul fizic sau valoric al viitorului contract;
- declaratie referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.
Contra cost (100 lei) de la sediul autoritatii contractante, incepand cu data de 25.05.2007.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer