Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Reactualizarea planului urbanistic general (PUG) al comunei Zimandu Nou, jud.Arad


Detaliu pentru invitatia numarul 15928
Autoritate contractanta
Comuna Zimandu Nou (Primaria)
Cod de identificare fiscala: 3519623
Adresa: str. Principala, nr. 248, Zimandu Nou
Telefon: 0257/380140
Fax: 0257/380140
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Reactualizarea planului urbanistic general (PUG) al comunei Zimandu Nou, jud.Arad
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 74251000-3 - Servicii de urbanism (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: Reactualizarea planului urbanistic general (PUG) al comunei Zimandu Nou, judetul Arad
Stare procedura: -
Data publicarii: 20.03.2007 15:30
Data limita de depunere a ofertelor: 09.04.2007 16:00
Adresa la care se transmit ofertele: Str.Principala nr.248, comuna Zimandu Nou, judetul Arad
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- fisa informatii generale;
- declaratie de impartialitate;
- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006;
- certificat ce atesta achitarea obligatiilor fata de bugetul national consolidat si bugetul asigurarilor sociale si certificat ce atesta plata impozitelor si taxelor locale;
- certificatul constatator emis de ORC;
- bilantul contabil pe ultimul an incheiat;
- balanta contabila pe ultima luna incheiata;
- lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani; Experienta similara: minim un contract;
- declaratie referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii;
- declaratie referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii;
Contra cost (50 lei) de la sediul autoritatii contractante, incepand cu data de 26.03.2007
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer