Achizitie publica - Reactualizarea Studiului de Fezabilitate ?Reabilitarea retelei primare de termoficare din Municipiul Timisoara ? si completarea cu retele termice secundare
Detaliu pentru invitatia numarul 341524
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341524/04.01.2013
Denumire contract: Reactualizarea Studiului de Fezabilitate ?Reabilitarea retelei primare de termoficare din Municipiul Timisoara ? si completarea cu retele termice secundare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPANIA LOCALA DE TERMOFICARE COLTERM SACod fiscal: RO 16063013, Adresa: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, Telefon: +40 0256308350, Fax: +40 0256430631
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, Romania, cod postal: 300092, telefon: +40 0256308350, fax: +40 0256430631, persoana de contact: Directia Comerciala-Birou Achizitii Lucrari
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara str.EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, etaj 1- sala consiliu administratie
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Reactualizarea Studiului de Fezabilitate ?Reabilitarea retelei primare de termoficare din Municipiul Timisoara ? si completarea cu retele termice secundare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: -Reactualizarea Studiului de Fezabilitate ?Reabilitarea retelei primare de termoficare din Municipiul Timisoara ? si completarea acestuia cu retele termice secundare. Studiu de Fezabilitate va respecta Continutul cadru conform HG nr.28/9 ianuarie 2008 , publicat in M.O. 48/22.ian.2008-proiectantul va obtine avizele, acordurile, va sustine si explicita solutiile tehnice din documentatiile intocmite si va opera eventualele modificari in documentatii la solicitarea emitentilor (daca este cazul). Taxele pt.obtinerea avizelor si acordurilor vor fi achitate de achizitor.
II.1.6) CPV: 71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 250, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum =5000lei;Perioada valabilitate= 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Mod de constituire: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, cu aplicarea in mod corespunzator a prevederilor art.86 alin.(2)-(3), art.87 din HG nr.925/2006 si art 278 ¹ aliniat (1) din OUG nr 34/2006 . In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 2500 lei calculata conform art.278 ¹ aliniat(1)din OUG nr.34/06.b)ordin de plata , cont RO77 RNCB 0249 0098 6563 0001 ? BCR Timisoara, pentru SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor , depus la Biroul Financiar SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA din str. Episcop J.Lonovici nr.4;c)fila CEC , cu conditia confirmarii acesteia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor , depusa la Biroul Financiar SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA din str. Episcop J.Lonovici nr.4;Daca operatorul economic participant la procedura este IMM si doreste sa beneficieze de reduceri conform Legii nr346/2004 actualizate, va prezenta si actul doveditor conform art.7 din Legea nr.346/2004 actualiz, respectiv Formularul ? Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?? Anexa 1 la Legea nr.346/2004 actualizata.In cazul asocierii de operatori economicicare sunt IMMuri, dovada ca sunt IMM-uri se va prezenta de fiecare operator economic. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10%din pretul contractului fara TVA.Mod de constituire: ?instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, in cuantumul si perioada prevazuta in documentatia de atribuire , cu aplicarea in mod corespunzator a prevederilor art.86 alin (2)-(3) si art 91 din HG nr 925/2006; Mod de restituire a valorii garantiei de buna executie aferenta SF : in termen de 14 zile de la data aprobarii documentatiei (emiterii avizului favorabil al CTEA Colterm), daca achizitorul nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei (conform prev.art.92 alin.(3)litera a) din HG nr 925/2006)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea, conform art. 180 din OUG 34/2006, modificata si completata.Completare formular 12ACerinta nr. 2 Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Completare formular 12CCerinta nr. 3 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta , in temeiul Ordinului nr 314/2010Completare formular CER din Anexa la Ordin nr 314/2010 emis de ANRMAPCerinta nr. 4 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, modificata si completataCompletare formular 12BCerinta nr. 5 Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, modificata si completataCompletare formular 12 DIncadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 modificata si completata , duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.In vederea completarii acestei declaratii, precizam persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire astfel: dir.gen.ing.Pampu Petrica, Dir.ec.Buciu Ionel, Dir.Prod. ing.Popa Dorin, Dir.Comerc.Mircea Cristian, Sef B.Achizitii Lucrari ing.Ivan Daniela, Sef Serv.Investitii Mentenanta sing.Ifrim Mihai, Sef B.Investitii ing.Andra Sergiu, ing. Silviu Mereuta, ing.Negrea Traian, Coordonator SIM ing.Manuela Popa, cj.Crisenescu Claudia, cj.Ciobotea Daniel, ing.Balint-Codrean Codruta, ing.Chirici Mira. si persoane care aproba bugetul aferent autoritatii contractante (Consilieri locali) : Ciprian Bogdan; Dorel Boglut; George?Flavius Boncea; Vasile Caprea; Ovidiu Ciuhandu; Radu Dragos Dimeca; Petru Ehegartner; Bogdan Radu Herzog; Ciprian-Corneliu Jichici; Romanita ?Adina ?Delia Jumanca; Simion Mosiu; Ramona-Isabela Olteanu; Adrian Romita Orza; Andrei?Romulus Petrisor; Octavian Mircea Purceld; Vasile Ruset; Constantin?Stefan Sandu; Maria Saracan; Alfred?Robert Simonis; Traian-Constantin Stoia;Lucian Taropa; Adelina-Larissa Tirziu; Radu-Daniel Toanca; Vasile-Teodor Vesa; Elena Wolf;Cerinta nr. 6 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit a) lit c1) si lit d) din OUG 34/2006, modificata si completata -Completare formular 12S ( se depune de tertul sustinator , daca este cazul)Nota: Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romanaAtunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerintele 1, 2, 3, 4 , 5 vor fi indeplinite de fiecare membru algrupului , prezentandu-se in acest sens documentele solicitate.In cazul in care ofertantul este sustinut de un tert sustinator cerintele 1, 5 si 6 vor fi indeplinite de tertul sustinator prezentandu-se in acest sens documentele solicitate.Incadrarea in una sau mai multe situatii prevazute la art.180. si la art.181 din O.U.G.nr.34/2006 actualizata, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului Cerinta nr. 1Persoane juridice romane : Se va prezenta Certificatul constatator emis de ONRC, (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul , ,)din care sa rezulte informatiile reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor .Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de incheierea raportului procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, ,.Persoane juridice straine: Documente care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, se vor prezenta in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul , , , insotite de traducerea autorizata in limba romana.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta se demonstreaza de fiecare membru al grupului , prezentanduse in acest sens documentul solicitat. Codul CAEN din certificatul constatator al fiecarui operator economic din grup trebuie sa aibe corespondent pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1.(experienta similara): Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati (Completaredeclaratie-Formular 12E si tabel anexa).Prestarile de servicii se confirma pentru cel putin un contract din lista, in baza caruia s-au prestat servicii similare cu obiectul contractului, cu valoarea cumulata egala sau mai mare decat 100.000leifara TVA, prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.Respectivele certificate/documente vor indica denumirea serviciului, valoarea, perioada de prestare si vor preciza daca acesta a fost efectuat in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca a fost dus la bun sfarsit.Servicii similare: servicii de proiectare pentru lucrari de instalatii termoenergetice. Daca ofertantul beneficiaza de sustinere, se vor completaFormularele2S, 3S, 4S., Cerinta nr. 2 : Declaratie cu informatii referitoare la numele, studiile, pregatirea profesionala, experienta specifica in domeniul activitatilor din cadrul proiectului privind personalul de conducere precum si personalul de specialitate pentru indeplinirea contractului sectorial de servicii . Cerinte minime pentru personalul de specialitate : a) sa acopere toate domeniile specifice proiectului , respectiv : - manager deproiect atestat ( CNFPA sau similar ) ;
- specialist termoenergetic ;
- specialistinstalatii termice ;
- specialist evaluare impact asupra mediului;
- specialist analize economice financiare; - specialist asigurarea calitatiib) minim 1 specialist /domeniuc) minim 3 ani experienta specifica in domeniul activitatilor din cadrul proiectuluiPentru confirmare se va prezenta declaratia prestatorului insotita de CV-urile personalului mentionat in declaratie din care sa reiasa o experienta specifica in domeniul activitatilor solicitate mai sus, Cerinta nr.3 : -Declaratie privind partea din contract pe care ofertantul are, eventual, intentia sa o subcontracteze (Completarea Formularului 12 G si a tabelului anexa)In cazul in care exista subcontractanti acestia vor prezenta urmatoareledocumente : -Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formularul 12 C-Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, modificata si completata ? Formular 12 D, Informatii privind asociatii(daca este cazul) : - Acordul de asociere( Formularul 1A ). Cerinta 1.Prezentarea in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul", a certificatelor emise de un organism national sau international de certificareacreditat, privind implementarea unor sisteme de management integratcalitate, mediu in conformitate cu cerintele standardelor SR EN ISO9001:2008; SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent .Atunci cand un grup de operatori depune oferta comuna (inasociere) , aceasta conditie trebuie indeplinita obligatoriu de catre fiecaremembru al grupului, pentru partea din contract pe care o indeplineste
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.02.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.01.2013 11:04