Achizitie publica - Realiz. lucr.pt.proi. "Centrul local de informare si promovare turistica din comuna Densus,jud.HD"
Detaliu pentru invitatia numarul 323315
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323315/04.04.2012
Denumire contract: Realiz. lucr.pt.proi. "Centrul local de informare si promovare turistica din comuna Densus, jud.HD"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DENSUSCod fiscal: 5453789, Adresa: COMUNA DENSUS, NR.154, JUDETUL HUNEDOARA, Densus, Telefon: 0254775010, Fax: 0254775010
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA DENSUS, NR.154, JUDETUL HUNEDOARA, Densus, Romania, cod postal: 337205, telefon: +40 254775010, fax: +40 254775010, persoana de contact: ANGELA NICOLETA CRAI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SALA DE SEDINTA A PRIMARIEI DENSUS, SITUATA IN COMUNA DENSUS, NR.154, JUDETUL HUNEDOARA.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Realiz. lucr.pt.proi. "Centrul local de informare si promovare turistica din comuna Densus, jud.HD"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: -Evaluarea impactului asupa mediului pt.constructii;
-lucrari de pregatire a santieruluii;
-instalatii tehnice de constructii-lucrari de constructii-lucrari de montaj
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 565, 449.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GARANTIA DE PARTICIPARE IN CUNATUM DE 4345 LEI. Valabilitatea garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modalitati de constituire ? garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin una din urmatoarele modalitati: - in numerar la casieria Primariei Comunei Densus- Scrisoare de garantie bancara emisa in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari pentru autoritatea contractanta ? Formular F13- Ordin de plata in favoarea autoritatii contractante confirmat de banca. Contul in care se depune garantia de participareeste: RO27TREZ3712145020403XXX deschis laTrezoreria HATEG.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare conform cerintelor, vor fi respinse si returnate nedeschise. Garantia de participare va fi prezentata separat nefiind inclusa in coletul sigilat ce contine oferta si documentele aferente licitatiei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 5% din pretul contractului fara TVAGarantia de buna executie se poate constitui conform art. 90/ HG nr. 925/2006 si Hg nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Declaratii privind eligibilitatea ;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ;Certificate fiscale privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplatacatre bugetul de stat si catre bugetul local. Copia Certificatul de Inregistrareemis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial ? xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratia vizeaza activitatea din ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile. Autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala;Prezentare, in copie, a bilantului contabil, insotit de contul de profit si pierdere, vizat si inregistrat de organele competente, pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010 sau 2011 daca a fost inregistrat bilantul contabil pentru anul 2011).Declaratie privind cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani.Nivelul mediu al cifrei de afaceri solicitata ca cerin?a minima pe ultimii 3 ani (2008, 2009 ?i 2010) sa nu fie mai mare de 1.130.000 lei.Daca bilantul contabil aferent anului 2011 a fost inregistrat, op.economic poate raporta nivelul impus pentru ultimii 3 ani financiari incheiati (2011, 2010, 2009 ).Pt. pers. juridice straine cifra de afaceri se va exprima tinand cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind dotarile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului ? in original;, Lista principalelorlucrari executate in ultimii cinci ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie care sa confirme executia unei lucrari in valoare de minim 565.000 lei fara TVA: Experienta similara- contractul de lucrari sau- proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor- recomandare din partea beneficiarului care trebuie sa precizeze conform formular 34: a) modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectivb) valoarea contractului finalizat , in lei fara TVAc) daca pe parcursul prestarii serviciului au fost inregistrate neconformitati tehnice, Informatii privind partea din contract ce urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora.Acordul de subcontractare se va face conform formular 35 din sectiunea formulare., Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune .Prezentarea de informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari (se anexeaza CV-uri in original, diplome, autorizatii a Inspectoratului de Stat in Constructii (ISC), Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are logistica, echipamente necesare realizarii lucrarilor, tehnica de calcul si software adecvate, mijloace de transport. Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii ( dotarea proprie, inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie ) utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea proiectului, in copie semnata si stampilata ?conform cu originalul ? .Operatorul economic trebuie sa prezinte o Declaratie pe proprie raspundere ca dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe care au fost declarate pentru a fi folosite pe perioada contractului nu vor fi angajate pe perioada de derulare a contractului la altelucrari.In cazul utilajelor/echipamentelor detinute prin contract/conventie de inchiriere, declaratia va fi data atat de locator cat si de ofertant.In cazul in care operatorul economic are in dotarea sa/dispune de echipamentele mentionate mai sus Documente prin care se atesta respectarea standardelordeprotectie a mediului in vigoare ce se aplica contractului (ISO 14000);
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
35
Descriere: Pfinanciar n = ( pret minim /pretul ofertei ?n?)x100 puncte
Punctaj tehnic
65
Descriere: Ptehnic= P1+P2.P1) Termenul de realizare a lucrarilor =60puncte; P2=termenul de interventie pentru lucrarile la instalatiile electrice, canalizare si incalzire= 40 puncte.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP SAU DE LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.04.2012 19:38