Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Realizare canalizare ape menajere uzate in satele Batiz si Strei, oras Calan, judetul Hunedoara


Detaliu pentru invitatia numarul 330268
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL CALAN
Numar invitatie: 330268/22.06.2012
Denumire contract: Realizarecanalizareape menajere uzatein satele Batizsi Strei, oras Calan, judetulHunedoara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL CALANCod fiscal: 5742434, Adresa: strada Garii, nr.1, oras Calan, jud Hunedoara, Calan, Telefon: 0254730223, Fax: 0254732954
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Garii, nr.1, oras Calan, jud Hunedoara, Calan, Romania, cod postal: 335300, telefon: +40 0254730223, fax: +40 0254732954, persoana de contact: Petru Stanciu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Consiliului Local Calan din strada Garii, nr. 1, Oras Calan, jud. Hunedoara, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Realizarecanalizareape menajere uzatein satele Batizsi Strei, oras Calan, judetulHunedoara
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari pentru obiectivul de investitii Realizare canalizare in satele Batiz si Strei, Orasul Calan, Judetul Hunedoara.
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 180, 709 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 120 000 lei.Perioada de valabilitate: 90 zile calendaristice de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare se constitue prin virament bancar in contul UAT- Orasul Calan RO86TREZ3675006XXX002528 deschis la Trezoreria Municipiului Hunedoara sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, Formular nr.22.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.In masura in care CNSC respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator suma de 8 178, 07 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie reprezinta 10% din pretul contractului, fara TVA si se va constitui conform art.90 din HG.nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de buna executie va fi valabila pentru o perioada de 36 luni calendaristice, de la semnarea PV de terminare lucrari. Se va depune (in original) de executant la sediul achizitorului, in perioada de valabilitate a ofertei si inainte de data stabilita pentru semnarea contractului.In cazul in care partile convin ca garantia de buna executie se vaconstitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale se vor respecta prevederile HG 1045 /2011. Modul de restituire a garantiei de buna executie se va face conform art.92 (4)din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratia privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire: Declaratia privind calitate de participant la procedura Formularul 9, Sectiunea FormulareIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, acest formular trebuie prezentat de catre fiecare asociat.Cerinta nr.2Declaratie privind eligibilitatea Modalitatea de indeplinire: Cerinta obligatorieDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul 10 Sectiunea Formulare. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului.-Cazierul judiciar al operatorului economic valabil la data depunerii ofertelor.-Cazier fiscal al companiei eliberat de organele fiscale competente, valabil la data depunerii ofertelor.Persoanele juridice straine: Se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 din OUG nr. 34/2006, modificata si completata, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritatile competente din tara respectiva.Persoane juridice straine: -Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).-Cazier fiscal al companiei eliberat de organele fiscale competente, valabil la data depunerii ofertelor.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, acest formular trebuie prezentat de catre fiecare asociat.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr.3Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire: Cerinta obligatorieDeclaratiei pe proprie raspundere din partea operatorului economic (conform Formularului nr.3) din care sa rezulte ca acesta nu se incadreaza in prevederile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare , completata in conformitate cu Formular 11, Sectiunea Formulare- Prezentarea urmatoarelor documente de confirmare: a) Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) eliberat de organul de administrare fiscala, din care sa reiasa obligatiile exigibile in ultima zi a lunii anterioare celei in care se depun ofertele; certificatul se va prezenta in original sau copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?b). Certificat de taxe si impozite locale, (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in ultima zi a lunii anterioare celei in care se depun ofertele; certificatul se va prezenta in original sau copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?Persoane juridice straine: Vor prezenta certificatele sus-mentionate (sau documente echivalente) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul.Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS).Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat, precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor fiscale, autoritatea contractanta solicita ca acesta sa depuna in oferta dovada platii la zi a datoriilor reesalonate (unde este cazul) si graficul de reesalonare.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, inoriginal sau copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? valabile la data deschiderii ofertelor. Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, acest formular trebuie prezentat de catre fiecare asociat.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra ca nu se afla in una din situatiile prevazute la art. 181 lit.a), c1) si d) din OUG 34/2006, prin completarea Formularului 11 in mod corespunzator.Cerinta nr. 4Cerinta obligatorieDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Legea nr.279/2011 si in conformitate cu ordinul ANRMAP nr. 170 din 7 mai 2012 publicat in Monitorul Oficial al Romaniei partea I. nr 328/15.05.2012. CompletareFormularul 26, din sectiunea formulare.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, acest formular trebuie prezentat de catre fiecare asociat. Totodata acest formular trebuie completat de fiecare subcontractant, tert sustinator.Precizari : Persoana cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : Adrian Filip Iovanesc- Primarul orasului Calan , Stefanescu Constantin- viceprimarul orasului Calan , Vulpe Stelian - Secretar Orasul Calan, Elena Dan - Compartiment Financiar Contabilitate, Stanciu Petru sef serviciu UADPP -Achizitii publice , Jurj Florin sef com Accesare FonduriEuropeane , Zapodean Nicolae - compartiment- Urbanism Investitii, Birta Claudiu- consilier juridic, Persoanele ce fac parte din Comisia CONSILIULUI LOCAL AL ORASULUI CALANpentru buget, finante, programe de dezvoltare economico-sociala, administrarea domeniului public si privat al orasului Calan formata din consilieri Dan Mihai, Hudubet Andreea, Teodorescu Ioan, Tatulea Nicolae, Felser Alfred, Soos Tiberiu Adalbert, Diana BordeCerinta nr. 5Documente care atesta respectarea Ordinului ANRMAP nr. 314/2010Cerinta minima obligatorie : Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ? Formularul 27, din sectiunea formulare. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice - Documente emise de organele abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate. Cerinta minima obligatorie: Autorizatie de functionare / altele echivalente (copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? sau copie legalizata) .Certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economicsi faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei /falimentului sau similar.Codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC trebuie sa corespunda domeniului din care face parte obiectul contractului, respectiv: 45232400-6 REV.2Lucrari de constructii de canalizare de ape rezidulale;45232152-2 REV.2 Lucrari de constructii de statii de pompare.Nota: Certificatul constatator va fi prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? valabil la data deschiderii ofertelor. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta, la solicitarea autoritatii contractante, pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta. Obiectul de activitate trebuie sa aiba corespondent cu obiectul contractului, pentru partea din contract pe care o realizeaza fiecare asociat.Persoanele juridice straine vor prezenta echivalentul certificatului constatator, emis conform legislatiei din tara de origine, care sa cuprinda aceleasi informatii referitoare la obiectul de activitate descris mai sus si la faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei/falimentului sau similar.Inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legale.Toate documentele vor fi transmise in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Nota: Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertei.Cerinta nr.2Documente edificatoare considerate necesare pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractuluiCerinta obligatorie: Autoritatea Contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente tarii respective.- Autorizatie ANRE pentru executarea lucrarilor in domeniul energiei electrice (conform Ordin Presedinte ANRE nr.24/2007) in vederea realizarii bransamentelor la statiile de pompare.Documentele precizate mai sus se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?si vor fi valabile la data deschiderii ofertelor.In cazul unei asocieri, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati-respectiv subcontractantul, daca este cazul-detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care se solicita autorizarea respectiva.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii generale despre ofertant si declararea cifrei de afaceri. Prezentarea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani. Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa prezinte o medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de cel putin 12360000 leiMedia cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani se va calcula prin impartirea valorii cifrei de afaceri exprimata in lei la cursul euro mediu anual practicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei. Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei Anul 2011:1 euro = 4, 2379 lei.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, acest formular trebuie prezentat de catre fiecare asociat, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ., Cerinta nr.2 Bilantul contabil/extras de bilant, pe ultimi trei ani incheiati-/rap.de audit/rap.cenzori(unde este cazul)si conturile de profit/pierdere, vizate si inreg.de org.competente.Bilanturile vor fi prez.in copie lizibila, stampilata si certif, ?conform cu originalul? pe fiecare pg, de reprez.legal al oferant.Ofertantii nerezidenti vor prez. traduceri autorizate in limba romana ale doc. sol. mai sus.Pt.ofert. nerezidenti, daca pt exercitiul financiar 2011 bilant, anexele nu au fost inreg.de org. competente, ofertantul va prez.bil.cont, anexele, balanta de verific./ acte echivalente pt ultimul ex.financiar incheiat.AC isi rezerva dreptul de a cere ofertant.prez altor doc.daca cele nominalizate la alin.precedent nu sunt relevante.Daca oferta este depusa de o asociere, aceste, Cerinta nr.3 Dovada ca dispune de resurse financiare.Ofertantul trebuie sa demonstreze printr-o declaratie bancara, in original ca dispune sau are acces la lichiditati, linii de credit sau alte instrumente financiare pentru a realiza cash-flow de executie a lucrariiin valoare de minim 2472283, 6 lei pentru o perioada de 12 luni .In cazul unei asocieri, cel putin unul dintre asociati este obligat sa prezinte documentul mentionat mai sus, Cerinta nr.4 Angajament privind asigurarile. Ofertantul va completa o Declaratie pe propria raspundere privind asigurarile, din care sa reiasa faptul ca acesta, in cazul atribuirii contractului, isi asuma obligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toateriscurile care ar putea aparea privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile, precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoanefizice sau juridice la valoarea contractului.Antreprenorul, conform contractului, are obligatia de a prezenta Beneficiarului, ori de cate ori i se va cere, polita sau politele de asigurare si recipisele pentru plata primelor curente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: Lista lucrarilor exec. in ultimii 5 ani., Cerinta nr.2 Informatii privind experienta similara.Se vor prezenta copii dupa contract sau partile relevante ale cel putin unui contract de lucrari similar ca tip si complexitate cu cele descrise in caietul de sarcini; proces verbal de receptie; Valoare cumulata a contract/contracte trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea lucrarilor ce vor fi executate in baza contractului care urmeaza sa fie atribuit, respectiv 6.180.709lei, valoare fara TVA..Pentru lucrarea similara se vor prezenta urmatoarele documente: copie conforma cu originalul dupa partile relevante din contract;copie conforma cu originalul dupa PV de receptie la terminarea lucrarilor sau receptie finala, care sa ateste finalizarea in bune conditii a contractului respectiv;documente in conf. cu originalul din partea beneficiarului sau supervizorului din care sa rezulte categoriile de lucrari executate.Recomandare din partea beneficiarului, referitoare la modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, Cerinta nr.3 Informatii privind dotarile tehnice.Ofert trebuie sa demonstreze ca detine in perioada executieicel putin echipamentele si utilajele : Statie de betoane; Excavator; Buldozer;Autogreder;Autogudronator; Buldoexcavator; Incarc.frontal; Repartizor-finisor mixturi; Cilindru compactor; Autobasculanta;Automacara pe pneuri; Laborator de gradul II, autorizat ISC pentru profile aferente lucrarii, conform caietului de sarcini.Se va face dovada existentei unui drept de proprietatea, a unui drept de folosinta sau a unui angajament/declaratie de punere la dispozitie a utilajelor solicitate.Pentru utilajele si echip.ce nu sunt in proprietatea ofertantului se va prezenta contractul de inchiriere in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul si/sau declaratiile detinatorilor, in original, ca in perioada executiei contractului vorpune la dispozitia ofertantului respectivele utilaje si echipamente., Cerinta nr.4 Informatii referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, acest formular trebuie prezentat de catre fiecare asociat, Cerinta nr.5: Informatii privind personalul responsabil direct pentru indeplinirea contractului: 1 coordonator de proiect cu studii universitare de lunga durata inspecialitatea constructii civile si industriale/constructii cai ferate, drumuri, poduri/instalatii in constructii/ ingineria mediului (sau echivalentul acestora), cu experienta generala de minim 3 ani, experienta specifica - participarea la cel putin un proiect similar.-1 specialist lucrari drumuri cu studii universitare de lunga durata in specialitatea constructii cai ferate, drumuri si poduri (sau echivalentul acesteia), cu experienta generala de minim 3 ani, experienta specifica - participarea la cel putin un proiect similar. Important: Se vor nominaliza persoane pt.fiecare din pozitiile de mai sus. Ofertele in care nu se vor nominaliza persoanepentru fiecare post vor fi respinse.NOTA: In cazul in care oferta este depusa de o asociere formularul 16 si documentele aferente trebuie prezentate de catre fiecare asociat., -1 specialist lucrari instalatii hidro-edilitare cu studii universitare de lunga durata in specialitatea instalatii in constructii/constructii hidrotehnice/imbunatatiri funciare (sau echivalentul acesteia), cu experienta generala de minim 3 ani, experienta specifica - participarea la cel putin un proiect similar.-1 specialist lucrari retele electrice , autorizat ANRE (sau echivalent) tip B.-1 specialist lucrari constructii cu studii universitare de lunga durata in specialitatea constructii civile si industriale, arhitectura (sau echivalentul acesteia), cu experienta generala de minim 3 ani, experienta specifica - participarea la cel putin un proiect similar.Important: Se vor nominaliza persoane pt.fiecare din pozitiile de mai sus. Ofertele in care nu se vor nominaliza persoanepentru fiecare post vor fi respinse.NOTA: In cazul in care oferta este depusa de o asociere formularul 16 si documentele aferente trebuie prezentate de catre fiecare asociat., -1 responsabil pentru asigurarea calitatii lucrarilor cu studii universitare tehnice, autorizatie de responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii emisa de ISC sau similar (decizie de numire din partea ofertantului) in domeniile retele de alimentare cu apa si canalizare;
-1 responsabil tehnic cu executia cu studii universitare tehnice, atestat de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului in domeniile: retele de alimentare cu apa si canalizare.-1 responsabil atestat privind managementul sanatatii si securitatii ocupationale (SSM) cu studii universitare tehnice , diploma de atestare curs SSM.Important: Se vor nominaliza persoane pt.fiecare din pozitiile de mai sus. Ofertele in care nu se vor nominaliza persoanepentru fiecare post vor fi respinse.NOTA: In cazul in care oferta este depusa de o asociere formularul 16 si documentele aferente trebuie prezentate de catre fiecare asociat., - 1 expert in ingineria mediului cu studii universitare in specialitatea stiinta mediului, chimie, ecologie sau similar, specializat in managementul mediului.-1 inginer topograf cu studii universitare in specialitatea geodezie, topografie, cadastru sau similar.Expertii sunt aceia care vor avea un rol esential in executia lucrarilor solicitate prin specificatiile tehnice. Important: Se vor nominaliza persoane pt.fiecare din pozitiile de mai sus.Ofertele in care nu se vor nominaliza persoanepentru fiecare post vor fi respinse.In cazul in care certificatele/diplomele/documentele care confirma experienta profesionala indicata sunt emise in alta limba decit romana, acestea vor fi transmise in limba de origine , insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.NOTA: In cazul in care oferta este depusa de o asociere formularul 16 si documentele aferente trebuie prezentate de catre fiecare asociat., Cerinta nr.6: Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze.Ofertantii sunt obligati sa prezinte partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze evidentiate fizic si valoric si datele de identificare ale acestora - cerinta obligatorie.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subontractantii nominalizati in oferta si nici incheierea de noi subcontractari, fara acceptul Autoritatii Contractante, Cerinta nr.7: Informatii privind asociatiiOperatorii economici se pot asocia in vederea participarii la procedura prezentand o oferta comuna.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrarea) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte, celelalte cerinte privind capacitatea economico-financiara si tehnica se vor considera indeplinite prin cumul.Ofertantii vor prezenta un acord de asociere care trebuie sa contina cel putin: lista tuturor asociatilor, nominalizarea liderului de asociatie, activitatile din contract care se vor realiza in comun, repartizarea fizica, valorica si procentuala a contractului pentru fiecare membru asociat, imputernicirea liderului asociatiei in raport cu autoritatea contractanta.Asocierea se va legaliza numai daca oferta comuna este declarata castigatoare Cerinta nr.1 Informatiile privind managementul sistemului calitatii Ofertantul va prezenta un certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001 sau echivalent ptr. obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul contractului: tratarea si eliminarea deseurilor, constr. civile si industriale, edilitare, constr. drumuri, instalatii pentru constructii - copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatul ISO 9001 sau echivalent pentru obiectul de activitate relevant in raport cu partea din contract pe care urmeaza sa o realizeze.Nota: Nu se accepta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare. Nu vor fi acceptate certificate care atesta implementarea sist. de calitate ISO 9001 sau un certificat echivalent pe alt domeniu de activitate decat cel vizat de procedura., Cerinta nr.2Standarde de protectie a mediuluiOfertantul va prezenta un certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001 sau echivalent pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul contractului: tratarea si eliminarea deseurilor, constructii civile si industriale, edilitare, constructii drumuri, instalatii pentru constructii - copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si stampila operatorului economic.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat saprezinte certificatul ISO 14001 sau echivalent pentru obiectul de activitate relevant in raport cu partea din contract pe care urmeaza sa o realizeze.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Descriere: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat (50 puncte) b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel Pp (n) = (pret minim/pret(n)) x 50 : unde: pret(n) = pretul din oferta financiara a ofertantului pentru care se calculeaza punctajul Pp (n)
Durata de executie a lucrarilor
30
Descriere: Descriere: Termenul maxim (peste care oferta va fi declarata neconforma): 30 luni- termenul minim (sub care oferta nu va fi punctata suplimentar): 12 luni Punctajul se va calcula astfel: a)pentru durata de executie cea mai mica, se acorda punctaj maxim, respectiv 30 puncte; b) pentru durate de executie mai mari se aplica formula: P(n)= (durata min/durata(n))xpunctaj maxim alocat; durata de executie se coreleaza cu graficul de executie fundamentat pe principiul drumului critic. Lipsa de fundamentare a acestui criteriu va duce la respingerea ofertei ca neconforma
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila in mod nerestrictionat pentru toti operatorii economici interesati, pe SEAP (www.licitatie.ro), atasata invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.06.2012 17:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer