Achizitie publica - Realizare a copertinelor metalice - noul sediu S.I.A.S.-
Detaliu pentru invitatia numarul 336119
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336119/26.09.2012
Denumire contract: Realizare a copertinelor metalice - noul sediu S.I.A.S.-
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI ROMANECod fiscal: 4453144, Adresa: Str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Bucuresti, Telefon: +40 212082525, Fax: +40 213174965
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Mihai Voda nr. 6, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050041, telefon: +40 212082525, fax: +40 213174965, persoana de contact: MARIUS DRAGNEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: I.G.P.R. - Directia de Logistica, Bucuresti, str. Mihai Voda nr.6, sector 5, tel: +40 212082525 interior 26173, fax: +40 213174965,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Realizare a copertinelor metalice - noul sediu S.I.A.S.-
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizare a copertinelor metalice - noul sediu S.I.A.S.-
II.1.6) CPV: 45223210-1 - Lucrari de structuri metalice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 319, 520 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuntumul garantiei de participare :4.792, 00 lei.valabilitate 45 de zile de la data limita stabilita pentru depunereaofertelor. Mod de constituire a garantiei de participare: in oricare din formele prevazute la art. 86 din H.G.R. nr. 925/2006, mai putin fila CEC sau numerar la casieria autoritatii contractante.In cazul constituirii prin plata in sistem ?on-line?, documentul prin care se atesta efectuarea tranzactiei va fi semnat si stampilat de reprezentantul legal al operatorului economic, pentru confirmarea platii. In cazul constituirii prin instrumente de garantare emise de societati bancare sau societati de asigurari, acestea se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In cazul constituirii prin ordin de plata, acesta se prezinta in original, semnat si stampilat de banca emitenta, pentru confirmare.Conform prev art. 16 din Legea nr. 346/2004, I.M.M.-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare stabilit in Documentatia de atribuire.Pentru demonstrarea incadrarii in categoria IMM operatorii economici au obligatia de a prezenta la data si ora stablite pentru deschiderea ofertelor declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM prevazuta in Anexa 1 la Legea nr. 346/2004.Cont I.G.P.R. garantii: RO57TREZ7005005XXX000205 deschis la A.T.C.P.M.B.Cod fiscal: 4453144Cuntumul garantiei ce se va retine in conditiile art.2781 din OUG nr.34/2006 :3.195, 00 lei.
Garantie de buna executie
Cuntumul garantiei de buna executie :10% din pretul, fara T.V.A., al contractului.Modalitatea de constituire : Conform prevederilor art. 90din H.G.R. nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in legatura cu prezenta procedura de achizitie publica : Inspector general al Politiei Romane chestor principal de politie TOBA PETRE, Directia Financiara comisar sef de politie TUICU CARMEN, Oficiul Juridic comisar ?ef de politie RO?AN CALIN, Director Directia de Logistica comisar sef de politie dr. ing. PELIGRAD ION, Sef Serviciu Achizitii Publice subcomisar de politie DRAGNEA MARIUS, persoana responsabila de contract subcomisar de politie ALSTANI ANCA.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, Depunerea unui Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, Depunerea unui Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, care prezinta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar executarea lucrarilor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Asigurarea cu personal de calitate - Se solicita ca ofertantul sa dovedeasca ca are la dispozitia sa personal cu experienta, respectiv: a) responsabil tehnic cu executia atestat de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului.b) personal atstat ANRE ptr executia instalatiilor electrice joasa tensiunec) personal muncitor calificat pentru fiecare dintre specialitatile lucrarii (rezistenta ?i instala?ii electrice).d) experien?a in domeniu, in construc?ia structurilor metalice- se va prezenta cel pu?in un contract de lucrari similar ca si categorii de lucrari in valoare de minim 100.000 lei, inclusiv TVA, inso?it de recomandarea autorita?ii contractante si/sau deprocesul verbal de recep?ie la terminarea lucrarilor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit, prin descarcarea fisierelor atasate
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.09.2012 11:51