Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Realizare bransamente si extrindere retea de alimentare cu apa in localitatile: Bobilna, Razbuneni, Maia, Cremenea, Suaras si Babdiu din comuna Bobilna judetul Cluj


Detaliu pentru invitatia numarul 329628
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA BOBALNA (Primaria Bobalna)
Numar invitatie: 329628/14.06.2012
Denumire contract: Realizare bransamente si extrindere retea de alimentare cu apa in localitatile: Bobilna, Razbuneni, Maia, Cremenea, Suaras si Babdiu din comuna Bobilna judetul Cluj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BOBALNA (Primaria Bobalna)Cod fiscal: 4378760, Adresa: Bobalna, str. Principala nr. 37, Bobalna, Telefon: 0264355046, Fax: 0264355046
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bobalna, str. Principala nr. 37, Bobalna, Romania, cod postal: 407085, telefon: +40 264355046, fax: +40 264355046, persoana de contact: Augustin Muresan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bobalna, str. Principala nr. 37, Bobalna, Romania, cod postal: 407085
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Realizare bransamente si extrindere retea de alimentare cu apa in localitatile: Bobilna, Razbuneni, Maia, Cremenea, Suaras si Babdiu din comuna Bobilna judetul Cluj
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea retelei de alimentare cu apa conform proiectului tehnic anexat documentatiei de atribuire publicat in SEAP
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 523, 110 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
30.000 lei, 1. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertelor. 2. Garantia de participare se constituie prin virament bancar (RO05 TREZ 2175 006X XX00 1452 ?Trezoreria Municipiului Dej) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, trebuie sa fie irevocabila si sa prevada ca plata garantiei sau retinerea partiala a unor sume se va executa conform art 87 din HG 925/2006 si art 278.1 din OUG 34/2006. Ofertantii individuali sau in asociere care doresc sa beneficieze de prevederile Legii 346/2004 vor prezenta declaratiile aferente tuturor operatorilor economici implicati, anexate garantiei. 3.In cazul asocierilor, garantia de participare va fi depusa de partenerul conducator.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA 1.Garantia de buna executie: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau retineri succesive din transele de plata conform prevederilor legale (HG1045/2011). 2.Garantia de buna executiese va restitui conform HG 925/2006art 92 alin 4.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantul participa la procedura cu oferta independenta conform Ordinul 314/2010, nu se incadreaza in situatiile prevazute de art 691, art 180 si 181 din OUG 34/2006, declara calitatea de participant la procedura si nu are datorii catre bugetul general si catre bugetul local scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormular 6 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ORDINULUI PRESEDINTELUI ANRMAP 314 /2010 semnat si stampilatFormular 7 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 691 din OUG34/2006 semnat si stampilatPersoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Muresan Augustin, Toma Elena Ana, Bote Ovidiu Adrian, Cremene Iulia Gabriela, Andrei Bolog, Avel Harangus, Sabin Muresan, Florea Pator, Adrian Petrescu, Dan Florin Pop, Marinel Rogojan, Ioan Rusu, Nicolae Todica.Formular 8 Declaratie privind eligibilitatea semnat si stampilatFormular 9 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG34/2006 semnat si stampilatFormular 10 Declaratie privind calitatea de participant la procedura semnat si stampilatCertificate de atrestare fiscala emise de DGFP si de primariile pe raza carora ofertantul isi are sediul social si punctele de lucru implicate in contract. Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii, ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte aceste cerificate in original/copie legalizata Ofertantul este inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar executarii contractului dovedit prin Certificat consatator ORC emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, si care prezinta obiecte de activitate necesare conform contractului. Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte aceste cerificate in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul are media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de minim 3.000.000 lei conform contului de profit si pierderi, inregistrat conform actelor normative si instructiunilor MFP sau altui document din care sa reiasa cifra de afaceri., Ofertantul detine surse financiare in vederea sustinerii lucrarilor pe o durata de 2 luni cu o valoare de: 600.000 lei dovedite prin scrisoare de confirmare a fondurilor care va demonstra ca la momentul semnarii contractului va avea acces la credite sau ca dispune de resurse reale negrevate de datorii.Prezentarea unui cash-flow realist, corect si corelat cu cu graficul de executie propus, cu echipamentele din dotare, cu personalul alocat, cu resursele financiare proprii
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va prezenta Declaratie privind efectivele medii anuale si personalul implicat in indeplinirea contractului la care vor fi anexate CV in original, contracte de munca/colaborare sau angajament de participare conform art 188 lit c din OUG 34/2006 pentru expertii declarati, si documente privind calificarile necesare (diplome, certificate, adeverinte, etc).Ofertantul dispune de responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat in domeniul corespunzator obiectului contractului si nominalizeaza un sef de santier si un responsabil tehnic cu calitatea CQOfertantul dispune de personal de executie pe specialitati astfel dimensionat incat sa asigure executarea lucrarilor conform graficului de executie propus si corelat cu extrasele de manopera, cu echipamentele din dotare, cu resursele financiare proprii, Ofertantul va prezenta Declaratie privind partea / partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.Ofertantul declara eventualii subcontractanti., Ofertantul va prezenta Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Un contract de lucrari sau copii dupa parti relevante ale acestuia, proces verbal de receptie partiala sau la terminarea lucrarilor incheiat in termenele contractuale, si recomandare din partea beneficiarului. In cazul in care un contract prevede si bunuri, servicii sau lucrari altele decat cele solicitate ca experienta similara, se va prezenta o detaliere a contractului, insusita de beneficiar, din care sa reiasa valoarea lucrarilor similare solicitate (centralizatoare F1, F2, procese verbale, devize). In cazul contractelor de subcontractare sau in asociere, se prezinta si documentele aferente contractului dintre antreprenorul general si beneficiarul final.Ofertantul a executat in ultimii 5 ani (perioada raportata la data depunerii ofertei): -un contract lucrari alimentare cu apa/canalizare (lucrari noi/extinderi/reabilitari) in valoare de minim 1.500.000 de lei fara TVA, Ofertantul va prezenta Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele.Utilajele si echipamentele propuse acopera necesarul conform extrasului de utilaje ofertat corelat cu graficul de executie propus, cu personalul de executie alocat, cu resursele financiare si cu cash-flow-ul.Se vor prezenta documente privind proprietatea, inchirierea, sau alte forme de detinere. Se va prezenta lista cu laboratoarele de specialitate utilizate si autorizate, cu grad corespunzator lucrarilor. ISO9001:2001, ISO14001:2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara: An=Pmin/Pn x 80 , Unde An = punctajul ofertei n pentru factorul de evaluare A, Pmin = Valoarea in lei fara TVA a ofertei cu pretul cel mai mic, Pn = Valoarea in lei fara TVA a ofertei n, 80 = punctajul maxim alocat factorului de evaluare A
Termen de executie
20
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?termen de executie? se acorda astfel: Bn=Emin/En x 20 Unde: Bn = punctajul ofertei n pentru factorul de evaluare B Emin = cel mai scurt termen propus in luni, En = termenul propus de ofertantul n in luni, 20 = punctajul maxim alocat factorului de evaluare B. Termenul de executie este cel ofertat conform Formularului 3 si trebuie sa respecte cerinta specifica 3 de la punctul IV.4.2.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.06.2012 15:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer