Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REALIZARE CAI DE ACCES, PARCARI SI ZID DE SPRIJIN SALA DE SPORT SARMAS


Detaliu pentru invitatia numarul 332657
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA SARMAS (CONSILIUL LOCAL SARMAS)
Numar invitatie: 332657/30.07.2012
Denumire contract: REALIZARE CAI DE ACCES, PARCARI SI ZID DE SPRIJIN SALA DE SPORT SARMAS
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SARMAS (CONSILIUL LOCAL SARMAS)Cod fiscal: 4367868, Adresa: STR PRINCIPALA, NR 657 CP, Sarmas, Telefon: 0266350603, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR PRINCIPALA, NR 657 CP 537260, Sarmas, Romania, cod postal: 537260, telefon: +40 266350603, fax: +40 266350889, persoana de contact: MISU MINDRU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: LA SEDIUL PRIMARIEI SARMAS, COMUNA SARMAS NR 657, JUDETUL HARGHITA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REALIZARE CAI DE ACCES, PARCARI SI ZID DE SPRIJIN SALA DE SPORT SARMAS
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: REALIZARE PLATFORME, ALEI, CALE DE ACCES, SCARI ACCES TROTUARE SI SANTURI, ZID DE SPRIJIN PENTRU SALA DE SPORT SARMAS
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 199, 700 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuan gar de part 3900 RON. Se const prin: - Scris de gar emisa de o banca sau societate de asig (Form 15), prez in orig - Vir bancar prin OP in cont RO16TREZ3545006XXX000326 comuna Sarmas la Trez Toplita - Lichiditati depuse la caseria Prim Sarmas Ofert care vor const gar de part in conf cu prev art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 priv stim IMMurilor, cu mod si compl ult, au oblig de a face dovada ca se incadr in cat IMM, prin at Form nr. 16. ? Pentru a putea beneficia de prev art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 priv stim IMMurilor, cu mod si compl ult, in cazul asociatiilor, este necesar ca toti asoc sa faca dov ca repr o IMM, prin at Form nr. 16 completat. Term de val a gar de part: cel putin 90 zile de la termenul limita de primirea ofertelor. Orice oferta garantata pe o perioada mai mica va fi respinsa. ? Gar de part nu poate sa fie const de catre subcontractanti ? Gar de part se va constitui numai in lei. Se retine gar de part in urmatoarele sit: - Ofert isi retrage oferta in perioada de val a acesteia. - Ofert sa fiind stab cast, nu constit gar de buna executie in per de val a ofertei. - Ofert sa fiind stab cast, refuza sa semneze contractul in per de val a ofertei. - In cazul depunerii unei contest la CNSC, in masura in care Consiliul respinge contest resp, aut contr va retine sumele prev in art. 278 alin (1) din OUG nr. 34/2006 Gar de part a ofertant a carui oferta a fost stabilita ca fiind castig se restit de aut contr in cel mult 3 zile lucr de la data const gar de buna executie. Gar de part a ofertantilor a caror oferta nu a fost stabilita castig, se ret dupa semnarea contr de achizitie publica cu ofert a carui oferta a fost desemnata castig, dar nu mai tarziu de 3 zile lucra de la data expirarii per de val a ofert. NOTA: Toate doc ref la dovada const gar de part se vor atasa in afara colet de oferta pt a putea fi verificabile inainte de deschiderea ofert.
Garantie de buna executie
Cuantumul gar de buna exec: 5 % din pretul de contractare ) Poate fi constit prin: - Un instrument de garantare emis in cond legii de o socbancara sau de o soc de asig, care devine anexa la contr, cu respect art. 86 alin. (2) ? (4) din HG nr.925/2006; In cazul constit gar de bunaexec prin scrisoare de gar, se va utiliza Formularul nr. 17 - Scris de gar bancara trebuie sa contina in clar den adresa autorit in fav.careia saconstit si per de timp pt care sa constit garant. La inch contr de exec executantul trebuie sa prez dovada constit gar de buna exec. Per degar a lucr este de 2 an1. La receptia la terminarea lucrarilor se va restitui 70% din gar si restul de 30% la receptia finala
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completare formular specific situatiei personale a ofertantului Completare si semnare FORMULAR 1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat 2. Neincadrarea in cazurile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006 Completare si semnare FORMULAR 2 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari, prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Prezentare - Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii restante la bugetul general consolodat al statului in luna anterioara celei in care se depun ofertele- Certificat de taxe si impozite locale din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat Inregistrarea de datorii restante scadente catre bugetul general consolidat sau bugetul local atrage respingerea ofertei. Nota: Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si - au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat si cel local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea in limba romana, autorizata si legalizata a acestora. 3. Evitarea conflictului de interese Completare si semnare FORMULAR 3 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari, prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat Incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare din situatiile prevazute la art. 69ยน din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertei comune din procedura de atribuire a contractului. 4. Participarea cu oferta independenta Completare si semnare FORMULAR 4 Declaratie pe propria raspundere privind participarea la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta In caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat 5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura Completare Formular nr. 5. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din declaratiile furnizate de ofertanti Atentie! Ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza; b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant subcontractant. Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Mindru Valentin ? primar, Trifan Emil ? insp achizitii publice ? presedintele comisiei de evaluare, Tepelus Gelu ? viceprimarul comunei ? membru, Musca Maria ? referent contabil?membru, Marcu Elisabeta ? secretar, Cosarca Aurelia-referent, Vosloban Lorand Adrian-referent, Paduraru Ana-referent, Platon Cotfas Vasile Florin-referent, Marcu Vasile Calin-insp, Marcu Mihaela referent, Consilieri: Tompea Petru Ioan, Platon Stefan, Zbircea Alexandru, Cantor Eugenia, Dobrean Vasile, Marc Eugen, Deac Marinel Vasile, Dobrean Aurel, Tarcau Aurel, Kimpian Melinda Iuliana, Musca Constantin, Mezei Joszef-Zsolt Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic (constructii de drumuri), faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a activitatii, operata in perioada dedepunere a ofertelor si/sau de executare a contractului Documentul se va prezenta in original, in copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , ,conform cu originalul??. Pentru persoanele straine, document echivalent din care sa rezulte apartenenta din punct de vedere profesional, insotite de traduceri autorizate in limba romana. In caz de asociere se prezinta de catre fiecare asociat.Daca s-a prezentat documentul in copie si ofertantul este clasat pe primul loc, inainte de comunicarea privind rezultatul procedurii, ofertantul va prezenta la cererea comisiei de evaluare documentul in original.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala (Informatii Generale?Formularul nr. 6) pe anii 2009, 2010, 2011 sa fie egala sau maimare decat 300.000, 00 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara profesionala a ofertantului (formularul nr 7-Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani)- cel putin o lucrare similara ca natura si complexitate, in valoare minima de 190000 lei dovedita prin acte precum contracte, receptii, recomandari sau document constatator.Capacitate tehnica privind dotarea cu utilaje si echipamente necesare executiei lucrarilor (formular nr 11-Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul) ; Toate echipamentele si utilajele sa aiba inspectia tehnica valabila la zi.Declaratie privind efectivele medii anuale (formular nr 8-declaratie privind efectivele medii anuale in ultimii 3 ani) ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.Informatii privind personalul de specialitate (formular nr 9-pesonalul ce va fi angajat in contract, formular nr 10- CV pentru seful de santier) Se va prezenta pentru responsabilul tehnic cu executia atestat valabil la data ofertei. Se vor prezenta certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii pentru lucrarile ce facobiectul contractului de achizitie publica, respectiv SR EN ISO 9001 (sistemul de management al calitatii) sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DESCARCARE DE PE SEAP A FISIERELOR PUBLICATE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.08.2012 16:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.07.2012 11:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer