Achizitie publica - Realizare Centru de Documentare si Informare la Scoala Generala Sinca Veche, com. Sinca, jud. Brasov
Detaliu pentru invitatia numarul 72965
Comuna Sinca - Brasov
Cod de identificare fiscala: 4384583
Adresa: Sinca Veche nr. 314, com. Sinca, jud. Brasov, sinca Veche
Telefon: 0268245301
Fax: 0268245555
Denumire invitatie: Realizare Centru de Documentare si Informare la Scoala Generala Sinca Veche, com. Sinca, jud. Brasov
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45214220-8 - Scoala gimnaziala (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: Executia lucrarilor de amenajare a spatiilor in care va functiona Centrul de Documentare si Informare (CDI) de la Scoala Generala Sinca Veche, lucrari constand in: placarea cu gips-carton a peretilor si tavanelor celor doua sali de clasa in care va functiona CDI, inlocuirea tamplariei la usi si ferestre cu tamplarie PVC cu geam termopan, inlocuirea dusumelei cu parchet stratificat pentru trafic greu, montare lambriu, inlocuirea instalatiei electrice.
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 18.08.2007 17:14
Data limita de depunere a ofertelor: 30.08.2007 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria comunei Sinca - Consiliul Local Sinca, Sinca Veche nr. 314, com. Sinca, jud. Brasov, cod 507206
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- declaratie privind eligibilitatea- declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din OG 34/2006- certificatul de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor catre bugetul de stat si cel privind plata taxelor si impozitelor catre bugetul local- certificat constatator emis de oficiul registrului comertului- bilanturile contabile pe anii 2004, 2005 si 2006- cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani de cel putin 600.000 lei- în ultimii 3 ani, sa fi realizat cel putin o lucrare, de acelasi tip cu lucrarea supusa procedeului de licitatie, în valoare de minim 50.000 lei- sa prezinte cel putin 2 recomandari pentru 2 lucrari similare realizate în ultimii 3 ani- documente care atesta certificare ISO sau cel putin contracte de colaborare cu organismele abilitate în vederea controlului calitatii- informatii referitoare la personalul angajat- informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport
Documentatia de atribuire se poate obtine în fiecare zi, de luni pâna vineri, între orele 9 si 16, de la sediul autoritatii contractante. Costul documentatiei este de 50 lei.