Achizitie publica - Realizare de materiale promotionale
Detaliu pentru invitatia numarul 341937
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341937/22.01.2013
Denumire contract: Realizare de materiale promotionale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAsociatia Biroul Regional pentru Cooperare Transfrontaliera Iasi pentru Granita Romania Republica MoldovaCod fiscal: 17560703, Adresa: Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant nr.69 camera 161 bis, Iasi, Telefon: 0232270646, Fax: 0232260646
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Management fonduri europene)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Realizare de materiale promotionale
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul presupune realizarea de materiale promotionale in conformitate cu caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 22462000-6 - Materiale publicitare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 98, 182.7 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Garantia de participare sub forma de instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, se va elibera conform Formularului nr 1 si se prezinta obligatoriu in original, pana in data deschiderii ofertelor la sediul BRCT si se depune si in copie scanata depusa si in SEAP semnata cu semnatura electronica. Valabilitate: 90 zile de la data limita de depune a ofertelor.Orice alt instrument de garantare, in conformitate cu art. 86 din HG nr. 925/2006.2.Cuantumul garantiei de participare astfel cum este el precizat, poate fi platit si prin ordin de plata, pana la data deschiderii ofertelor in SEAP.Copia dupa documentul de plata va fi postata in cadrul SEAP. Cont bancar: Raiffeisen Iasi RO57RZBR0000060011959661.3.Numerar la sediul achizitorului. Dupa incheierea contractului cu respectarea termenului legal, ofertantii vor emite solicitare in scris in atentia autoritatii contractante, de returnare a garantiei de participare, cu precizarea sumei si a contului in care se doreste sa se efectueze restituirea. Restituirea garantiei de participare: a)operatorului economic castigator, dupa semnarea contractului de furnizare; b)operatorilor economici necastigatori: dupa semnarea contractului cu ofertantul castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. Cuantumul garantiei de participare este 1, 963.6 Lei, la cursul 4, 51 Lei (curs Infoeuro decembrie 2012). Operatorii economici incadrati in categoria IMM pot plati garantia in cuantum de 50%, ( Anexa 1 la Legea 346/2004)- respectiv Formularul nr. 2.In situatia prevazuta la art.278/1/OUG 34/2006 se va retine suma de 981.8 Lei din garantia de participare.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA, pentru perioada de 6 luni si oricum, pana la intrarea in efectivitate a contractului.Modul de constituire a garantiei de buna executie: - prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari ?aceasta constituindu-se in anexa la contract in original;
- prin constituirea unui cont de garantie in banca comerciala a Autoritatii Contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180, Formularul nr. 32. Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.181 . Formularul nr. 4. Se vor atasa: a) Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor catre bugetul consolidat general, eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Statb) Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala.Din documentele prezentate trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.?Formularul nr 5 va fi depus atat de reprezentantii asocierii, cat si de tertul/tertii sustinator/i, daca e cazul.Subcontractantul, daca e cazul, va depune obligatoriu declaratie pe proprie raspundere, ca nu se afla in situatia descrisa la art. 69^1 din OUG 34/2006.4.Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010-Completarea si semnarea Formularului nr. 5.1Ofertantii trebuie sa indeplineasca regula de nationalitate si origine conform Art. 21 din Regulamentul Nr 1638/2006 al Parlamentului European si Consiliului de stabilire a dispozitiilor generale privind instituirea unui instrument european de vecinatate si parteneriat.persoane fizice/ juridice straine: 3. Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.69^1 (privind evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006Completarea si semnarea formularului nr. 5 (se va consulta lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta, anexa la Formularul nr. 5); Formular tip care dovedeste forma de inregistrare ca persoana fizica/ juridica - Certificatul constatator, in copie lizibila ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitatede plata. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din documentul prezentat.Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, va fi prezentat obligatoriu de ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in conformitate cu art. 5 din Ordinul 509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie.Pentru persoane fizice/ juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani (respectiv 2010, 2011 si 2012) va fi cel putin 40.000 Euro, (pe total in cazul asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant).Cerinte obligatorii: Se vor prezenta copii dupa documente, din care sa rezulte respectarea cerintei minime obligatorii privind marimea cifrei deafaceri anuale medii. .Pentru echivalenta lei-euro se va tine cont de cursul B.N.R., respectiv cursul mediu de referinta pentru fiecare an precizat in parte: Anul EUR - mediu2012 4, 45602011 4, 23792010 4, 2099, Cerinta 2Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de execu?ie a contractului in valoarea de 5442 euro la care se adauga TVA.Pentru o perioada de 3 luni (termen de plata conform clauze contractuale sau caiet de sarcini).Curs euro 4, 51 lei (curs Infoeuro decembrie 2012)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari similare din ultimii 3 ani continandvalori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma suntautoritati contractante sau clienti privat., Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertantCerinte minime privind personalul ofertantului pentru executia contractului: 1. Manager de contract-posesorDiploma de manager de proiect atestat CNFPA sau echivalent.- Participarea la Cel putin 1 contract de servicii de publicitate2. Graphic Designer- Minim 3 ani experienta specifica in derularea activitatilor de designer materiale publicitare3. Traducator autorizar ro-ua4. Traducator autorizat ro-eng5. Specialist in relatii publice si comunicare- Participarea la Cel putin 1 contract de servicii de publicitatePersoanele cheie responsabile de indeplinirea contractului sunt acele persoane care vor avea un rol esential in prestarea serviciilor.Se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: - curriculum vitae, declaratie de disponibilitate, Informatii privind subcontractantii.Se va prezenta obligatoriuacordul subcontractantilor propusi.Observatie: Ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: a) Sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/saucomune, sub sanctiunea excluderii din competitie a ofertelor in cauza;b) Sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.c) Sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Nota: Contractele de subcontractare prezentate la semnarea contractului, trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul, Informatii privind asociatiiConform prevederilor art. 44 din cadrul sectiunii a 4-a, din O.U.G. 34/2006. Liderul de asociere va depune documentele de la punctele III.2.1 a) si III.2.1.b), III.2.3 si III.2.4, pentru fiecare asociat., Prezentarea a minim un certificat/document(constatator/recomandare/proces verbal de receptie) prin care livrarea de produse/servicii similare., Informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de servicii ( necesita nota justificativa)Prezentarea certificatului ISO 14000 sau echivalentSe va atasa copie lizibila dupa certificat sau, dupa caz, documentul doveditor , cu mentiunea ?conform cu originalul ?Nota: In cazul unei asocieri , se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Online, in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.02.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.01.2013 12:41