Achizitie publica - Realizare de spatii verzi prin construire de parc nou in sat Grajduri, Comuna Grajduri, judetul Iasi
Detaliu pentru invitatia numarul 321102
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321102/02.03.2012
Denumire contract: Realizare de spatii verzi prin construire de parc nou in sat Grajduri, Comuna Grajduri, judetul Iasi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNAGRAJDURI (CONSILIULLOCALGRAJDURI)Cod fiscal: 4540542, Adresa: IASISTR.Vitejilor , nr.8-10, BL.SC 13, SC.B , ET, 2, AP.8, Iasi, Telefon: 0746149781, Fax: 0232/228341
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Chisinaului, nr.27, et.1 cam 8, Iasi, Romania, cod postal: 700177, , telefon: +40 0332408304, fax: +40 0332402539, persoana de contact: Bursa Romana de Marfuri Terminalul Iasi
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Chisinaului, nr.27, et.1 cam 8, Iasi, Romania, cod postal: 700177, , telefon: +40 0332408304, fax: +40 0332402539, persoana de contact: Bursa Romana de Marfuri Terminalul Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Realizare de spatii verzi prin construire de parc nou in sat Grajduri, Comuna Grajduri, judetul Iasi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizare de spatii verzi prin construire de parc nou in sat Grajduri, Comuna Grajduri, judetul Iasi
II.1.6) CPV: 45112711-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica a parcurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 356, 428.57 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul: 7.000 lei, Of.din categ IMM conf.Legii nr.346/2004 gar.de partic.se constit.in prop.de 50% din cunatumul precizat.Per.de valab.: 90 zile calend. de la term.limita de dep.a of.Constituire: conf art.86 din HG 925/2006 react.Contul: RO50TREZ40624670271XXXXX.Restituirea: conf.art 88 din H.G 925/2006 reactualiz.In cazul form. unei contestatii, in masura in care Consiliul disp. resp. acesteia, aut.contr.va retine contestatorului din gar. de partic.in rap. cu val. estimata a contractului , o suma stabilita procentuala asa cum apare prevazuta la art. 278 ind.1 din OUG 34/2006 reactualizata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea contractului de lucrari (fara TVA).Modul de constituire a garantiei de buna executie conf. Art.89 si 90 din HG 925/2006 reactualizataGarantia de buna executie se restituie conform prevederilor HG 925/2006 Art. 92 alin.(4)Atentie! In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de buna executie se constituie in proportie de 50% din cunatumul precizat. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat trebuie sa depuna documentele in original privind incadrarea in categoria IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind eligibilitatea, privind neincadrarea in art. 180 din din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; se va completa formular nr.3.Nota: in conformitate cu art. 180 din OUG 34/2006 cu toate completarile ulterioare: - Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.2)Se va prezenta certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberatANAF de pe raza careia societatea are sediul social, in original sau copie legalizata, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele3)Se va prezenta certificatul privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, in original sau copie legalizata, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei care se depun oferteleOperatorii economici care se inregistreaza cu debite la bugetul de stat si/sau cel local, vor fi exclusi din procedura de achizitie.4)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 actualizata; se va completa formular nr. 4.5)CERTIFICATde participare la licitatie cu oferta independenta ? conformORDINANRMAP Nr. 314din 12 octombrie 2010; se va completa formular nr. 6;6)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - ofertantul va completa formularulnr. 7 din sectiunea III ?Formulare. Acest formular va fi prezentat si de catre tertul sustinator conform Legii 279/2011.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii: Zamfirache Constantin, Pavel Ioan, Afrasinei Viorel, Birladeanu Mihaela, Cocia Gheorghe, Darabana Vasile, Dulceanu Gheorghe, Fanaru Corneliu, Lozba Dumitru, Papuc Eugen, Pavel Ioan, Rotundu Gheorghe, Suman Vasile, Stanescu Gagarin, Zaporojanu Avel.7)Declaratiei privind calitatea de participant la procedura - formularul nr. 5 din sectiunea Formulare si modeleIn cazulasocierii, documentele de mai sus vor fi prezentate obligatoriu de toti operatorii economici din care este formata asocierea. Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, aflat in perioada de valabilitate.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatul.In cazul in care ofertantul prim clasat, in urma verificarii cerintelor minime de calificaresi aplicarea criteriilor de atribuire a depus pentru Certificatul constatator o copie certificata conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, originalul sau o copie legalizata a documentului prezentat spre validarea autenticitatii acestuia.Daca este cazul documente edificatoare care sa dovedeasca ca operatorul economic se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (daca este cazul); se va completa formularul nr. 9.Persoane fizice romane: Autorizatie de functionare / altele echivalente: Ofertantul trebuie sa fie inregistrat si specializat pentru executarea unor astfel de lucrari.Persoane juridice /fizice straine: Autorizatia de functionare eliberata de organismul de reglementare din tara in care ofertantul este rezident ? copie legalizata tradusa in limba romana de traducator autorizat;Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate in fata unui notar.Cerinte minime obligatorii: Ofertantul trebuie sa fie legal inregistrat.Din documentele prezentate trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii.i) Se vor atasa copii dupa original si traducere in limba romana dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.ii) Se vor atasa copii dupa original si traducere in limba romana dupa documentele de infiintare ale operatorului economic (actul constitutiv, contractul de societate, statutul etc., dupa caz), cu toate modificarile intervenite (actele aferente modificarilor) pana la data deschiderii ofertelor.iii) Se vor atasa documente relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa reiasa urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;
- Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.- Se vor atasa copii legalizate ale documentelor solicitate, traduse obligatoriu in limba romana .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1)Cifra de afaceri medie globala din ultimii trei ani trebuie sa fie de minim540.000 lei.2)Bilanturile contab pe ultimii trei ani, 3)Sustinerea capacitatii economici financiare a ofertantului
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1) Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, 2) Experienta similara : cel putin un contract de lucrari similare cu cele ce fac obiectul prezentei proceduri, a carui valoare sa fie de minim 350.000 lei fara TVA, 3)Lista utilajelor, instalatiilor, mijloacelor de transport, echipamente tehnice, laboratoare, etc, 4)Efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, 5)Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, 6)Informatii privind asociatii 1)Informatii privind managementul calitatii ISO 9001:2008 sau echivalentul acestuia din seriile de standarde europene relevante. Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor.Nu se accepta ofertanti in curs de certificare, 2)Informatii privind managementul mediului ISO 14001:2005 sau echivalentul acestuia din seriile de standarde europene relevante.Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor.Nu se accepta ofertanti in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: a) Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv (60 puncte); b) Pentru celelalte preturi ofertate punctajul se acorda proportional, astfel: P(n) = Pret minim / Pret (n) X 60
Termen de executie
40
Descriere: a. pentru of care prev cel mai scurt term de exec se acorda pnct maxim alc ? 40 pnct; b. pntr celelalte of punct se acordaprop, ast: P(e) = G(emin) / G(en) x 40 puncte Unde, P(e) - pnct of af fact de ev pntr care se cal nr acord de pnct;G(emin) - cel mai mic term de exec of;G(en) - trm de exec of de op ec pntr care se calc pnctj.Precizare: pentru crearea unui cadru unitar de evaluare a ofertelor si evitarea unor termene/situatii de distorsionare a rezultatului procedurii se stabileste urmatoarea limita: durata de executie acceptata este de minim 2 luni calendaristice -maxim 4 luni calendaristice de la emiterea ordinului de incepere a lucrarilor. Ofertarea unui termen de executie mai mare decat termenul maxim stabilit mai sus (4 luni) conduce la declararea ofertei ca fiind neconforma. Autoritatea contractanta nu va puncta suplimentar ofertarea unui termen de executie mai mic decat cel minim precizat mai sus (respectiv, 2 luni).
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Se descarca in mod gratuit de pe www.e-licitatie.ro, documentatia fiind atasata prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.03.2012 09:01