Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Realizare de spatii verzi prin construire de parcuri noi in Comuna Erbiceni, Judetul Iasi?


Detaliu pentru invitatia numarul 327701
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Erbiceni (Primaria Erbiceni , jud. Iasi)
Numar invitatie: 327701/24.05.2012
Denumire contract: ?Realizare de spatii verzi prin construire de parcuri noi in Comuna Erbiceni, Judetul Iasi?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Erbiceni (Primaria Erbiceni , jud. Iasi)Cod fiscal: 4541254, Adresa: comuna Erbiceni, judetul Iasi, Erbiceni, Telefon: 0232322370, Fax: 0232322370
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Erbiceni, judetul Iasi, Erbiceni, Romania, cod postal: 707190, telefon: +40 232322370, fax: +40 0232322370, persoana de contact: Elena Lupu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: primaria comunei erbiceni, judetul iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Realizare de spatii verzi prin construire de parcuri noi in Comuna Erbiceni, Judetul Iasi?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul ce urmeaza a fi atribuit prin prezenta procedura de atribuire presupune: Executia lucrarilor in baza proiectului tehnic aprobat de beneficiar: Se vor realiza lucrarile de executie aferente obiectivului de investitii, conform Proiectului tehnic, Caietului de sarcini, precum si Listele de cantitati intocmite si aprobate de beneficiar.
II.1.6) CPV: 45112711-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica a parcurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 258.59 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul: 2.000 lei. Perioada de valabilitate a acesteia: minim 90 de zile calendaristice de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Modalitati de constituire (conform art. 86 din HG nr. 925/2006): a). virament bancar; sau b). instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate a ofertei; sau c). ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor; sau d). prin depunerea unei sume in numerar, la casieria autoritatii contractante.Contul autoritatii contractante: RO18TREZ4095006XXX000566. Restituire: conform art. 87 din HG nr. 925/2006. Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia de catre CNSC, o suma din garantia de participare, calculata conform art. 278^1 din OUG nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul (conform art. 89, alin. (2) din HG nr. 925/2006): 10% din valoarea contractului fara TVA. Modalitati de constituire (conform art. 90 din HG nr. 925/2006): a). instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care devine anexa la contract; sau b). prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului, fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documente de confirmare solicitate: - se solicita completarea si prezentarea, in original, a formularului nr. 12A ? Declaratie privind eligibilitatea, din sectiunea ?formulare si modele?, semnat de reprezentantul legal al ofertantului (sau de alta persoana autorizata sa reprezinte ofertantul).Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Ivan Constantin - primar, Bulancea Danuta - viceprimar, Hatmanu Antoneta - contabil, Lupu Elena - responsabil achizitii publice, precum si membrii comisiei de evaluare ce vor fi numiti inainte de deschiderea ofertelor. In acest sens, autoritatea contractanta va publica in cadrul directorului "Documentatie si Clarificari", dispozitia de numire a comisiei de evaluare aferenta prezentei proceduri, emisa de catre reprezentantul legal al autoritatii contractante.Precizari: a. Aceasta cerinta nu se solicita eventualilor subcontractanti.b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei, prin prezentarea documentelor mentionate mai sus.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.Cerinta nr. 2: neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documente de confirmare solicitate: a). se solicita completarea si prezentarea, in original, a formularului nr. 12B - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, din sectiunea ?formulare si modele?, semnat de reprezentantul legal al ofertantului (sau de alta persoana autorizata sa reprezinte ofertantul).b). Certificat de atestare fiscala care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele, eliberat de catre organele competente.c). Certificat de atestare fiscala care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, eliberat de catre organele competente.d). Certificat de atestare fiscala eliberat de catre AFM, conform Ord. Nr. 594 din 09.06.2006 (www.afm.ro).Precizari: i. Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora), in luna anterioara celei in care se depun ofertele.ii. Certificatele solicitate se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.iii. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.a. Documentele precizate mai sus nu se solicita eventualilor subcontractanti.b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei, prin prezentarea documentelor mentionate mai sus.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a), c1) si d).Cerinta nr. 3: neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documente de confirmare solicitate: se solicita completarea si prezentarea, in original, a formularului nr. 12D - Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, din sectiunea ?formulare si modele?, semnat de reprezentantul legal al ofertantului (sau de alta persoana autorizata sa reprezinte ofertantul).Precizari: a. Declaratia solicitata va fi prezentata si de catre subcontractanti si/sau tertii sustinatori, in cazul in care acestia exista.b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei, prin prezentarea documentelor mentionate mai sus.Cerinta nr. 4: demonstrarea calitatii de participant la procedura.Documente de confirmare solicitate: a). se solicita completarea si prezentarea, in original, a formularului nr. 12C - Declaratie privind calitatea de participant la procedura, din sectiunea ?formulare si modele?, semnat de reprezentantul legal al ofertantului (sau de alta persoana autorizata sa reprezinte ofertantul).b). operatorul economic are obligatia de a include in ofera sa si Lista cuprinzand intreprinderile afiliate, in masura in care acestea exista;c). se solicita completarea si prezentarea, in original, a Declaratiei "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" - Formularul nr. 12F din sectiunea ?formulare si modele?, in conformitate cu prevederile Ordinului Autoritatii Nationale de Reglementare si Monitorizare a Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, semnata de reprezentantul legal al ofertantului (sau de alta persoana autorizata sa reprezinte ofertantul).Precizari: a. Aceasta cerinta nu se solicita eventualilor subcontractanti.b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei, prin prezentarea documentelor mentionate mai sus. Cerinta nr. 1: ofertantul trebuie sa dovedeasa forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.Cerinta nr. 2: ofertantul trebuie sa aiba obiectul de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinirea contractului ce face obiectul prezentei proceduri de achizitie.Documente de confirmare solicitate: Persoane juridice /fizice romane: se va prezenta certificat constatator, in oricare dintre formele original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, in conformitate cu legislatia in vigoare, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte: - sediul social, administratori, sedii, sucursale inregistrate;
- domeniul de activitate al operatorului economic ofertant corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie.Persoane juridice /fizice straine: documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, din care sa rezulte ca acesta are obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului ? traducere legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Ofertantul a inregistrat in ultimii trei ani (sau pe perioada de la infiintare, daca aceasta perioada este mai mica de 3 ani) o medie a cifrei de afaceri globale egala sau mai mare decat: 200.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: executarea in ultimii 5 ani a cel putin unui contract de lucrari de constructii similare, cu o valoare egala sau mai mare decat 100.000 lei fara TVA., Cerinta nr. 2: ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de urmatoarele echipamente, utilaje, instalatii necesare indeplinirii corespunzatoare a contractului: ?Buldoexcavator (min. 1 buc.); ? Autobasculanta (min. 1 buc.); ? Autoutilitara de transport materiale (min. 1 buc); ? Masina de insamantat (min. 1 buc.); ? Utilaj de tuns iarba (min. 1 buc.)., Cerinta nr. 3: ofertantul trebuie sa dispuna cel putin de urmatorul personal calificat ce va fi implicat in executia lucrarilor ce fac obiectul contractului: ? Inginer constructor ( min.1); ? Inginer Horticol ( min. 1); ? Responsabil Tehnic cu Executia (min. 1); ? Electrician (min. 1); ? Peisagist floricultor (min. 1); ? Muncitori spatii verzi ( min.3)., Cerinta nr. 4: ofertantul va preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi., Cerinta nr. 5: grupurile de operatori economici care depun oferte comune vor prezenta acordurile de asociere incheiate in acest sens. Cerinta nr. 1: asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii pentru domeniile ce fac obiectul contractului - certificat ISO 9001 sau echivalent, in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"., Cerinta nr. 2: asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului pentru domeniile ce fac obiectul contractului - certificat ISO 14001 sau echivalent, in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiaraAlgoritmul de punctare - Punctajul pentru factorul de evaluare "pretul ofertei" se acorda astfel: a) Pentru pretul cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 50 de puncte; b) Pentru alt pret decat cel prevazut la lit a) se acorda punctajul potrivit formulei: P(n) = (pret minim /pret(n)) x 50.
Termenul de executie
25
Descriere: Componenta tehnica Algoritmul de punctare - Punctajul pentru factorul de evaluare ?termen de executie? se acorda astfel: a) pentru cel mai scurt termen de executie se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 25 de puncte; b) pentru un termen de executie mai mare decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P(n) = (termen de executie minim/termen de executie(n)) x 25. Termenul de executie se exprima in zile. Durata maxima de executie acceptata (peste care oferta va fi declarata neconforma) este de 90 de zile. Durata minima de executie sub care oferta nu va fi punctata suplimentare este de 30 de zile.
Perioadagarantiei oferita lucrarii
25
Descriere: Componenta tehnica Algoritmul de punctare - Punctajul pentru factorul de evaluare ?perioada de garantie oferita lucrarii? se acorda astfel: a) pentru perioada de garantie cea mai mare se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 25 de puncte; b) pentru o perioada mai mica decat cea prevazuta la lit. a) se acorda punctajul astfel: P(n) = (perioada de garantie (n)/perioada de garantie cea mai mare) x 25. Perioda de garantie a lucrarii se exprima in luni. Perioada de garantie maxima acceptata (peste care oferta nu va fi punctata suplimentar) este de 120 luni. Perioada de garantie minima (sub care oferta va fi declarata neconforma) este de 60 luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia se descarca gratuit din SEAP, la adresa www, e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.05.2012 10:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer