Achizitie publica - Realizare documentatie tehnica de executie a unor lucrari de remediere elemente baraj Jiu Vest
Detaliu pentru invitatia numarul 336275
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336275/28.09.2012
Denumire contract: Realizare documentatie tehnica de executie a unor lucrari de remediere elemente baraj Jiu Vest
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Comerciala de Producere a Energiei Electrice si Termice "Electrocentrale Paroseni" SACod fiscal: RO 28835451, Adresa: Str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara, Vulcan, Telefon: 0254/572134, int 372, Fax: 0254/570481
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara, Vulcan, Romania, cod postal: 336250, telefon: +40 254572134, fax: +40 254570481, persoana de contact: Serviciul achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SC Electrocentrale Paroseni SA situat in Vulcan, str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara. La sedinta pot participa reprezentanti legali sau imputerniciti ai acestora.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Realizare documentatie tehnica de executie a unor lucrari de remediere elemente baraj Jiu Vest
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea unei documentatii tehnice care sa contina proiectul de executie a unor lucrari de remediere a unor elemente delabaraj Jiu Vest
II.1.6) CPV: 71322400-5 - Servicii de proiectare a barajelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 49, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 980 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modalitatea deconstituire a garantiei de participare se face in oricare dintre formelede laart. 86 alin(1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Restituirea garantiei de participare se va efectua in conditiile prevazute la art. 88 din HG925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea acesteia, insotita de o copie a documentului de constituire.Retinerea garantiei de participare se va efectua in conditiile prevazute de: - art. 87 alin(1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
Garantie de buna executie
Se va constitui in conformitate cuprevederilor art 89 alin. (2) prin oricare dintre formele de la articolul 90 alin.(1)-(3) din HG nr 925/2006, tinand cont si de prevederile HG 1045/2011 . Se va constitui garantia de buna executie in cuantum de10 % (5% pentru I.M.M.-uri) din pretul contractului fara TVA. In cazul contractelor de servicii de proiectare autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor executate in baza proiectului respectiv daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - prezentare Formular 12A - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atat pentru ofertant(i)/candidat(i) cat si pentru tertul sustinator, daca este cazul.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.- prezentare Formular 12B - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atat pentru ofertant(i)/candidat(i) cat si pentru tertul sustinator(in cazul tertului sustinator se va face dovada pentru neincadrarea in prev art 181lit. a), c1), d) si completa formularul 12B corespunzator);
- prezentare Formular 3 - Certificat de participare cu oferta independenta-conform Ordinului ANRMAP 314/2010. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.- prezentare Formular 4 -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691din OUG nr. 34/2006, pentru ofertantul/ofertantul asociat/ subcontractantul/tert sustinator In vederea completarii declaratiei precizam ca persoanele ce detin functii de decizie cu privire la organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba /semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv cele care aproba bugetul din cadrul autoritatii contractante sunt : Director General ? Doru Visan, Director Economic ? Ioana Arvunescu, Director Exploatare ? Dragos Diaconu, Director Tehnic ? Eduard Schmidt, Director Comercial ? Eduard Mija, Sef Serviciu S.P.S.-P. ?Emilia Dreghici, Sef Serviciu Tehnic Exploatare ?Tradnik Rudolf, Sef Birou juridic ? Paciu Gabriela, Sef Serviciu Achizitii Publice ? Cristina Pardos Schmidt.- prezentare Formular 5 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: - Persoane fizice/juridice romane : Se vaprezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor , in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: ? conform cu originalul? cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in cadrul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.- Persoane fizice/juridice straine : Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedesca o forma de inregistrare/atestare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, fiind traduse in limba romana/traducere autorizata si legalizata.In caz de asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.Nota : Ofertantul clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original/copie legalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .Participarea la procedura este permisa tuturor operatorilor economici, indiferent de nationalitate, atat persoane fizice autorizate, cat si persoane juridice. Toate documentele solicitate in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare vor fi in limba romana. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Listaprincipalelor servicii similare executate in ultimii 3 ani, (continand valori , perioada prestarii serviciilor, modul de indeplinire a conditiilor contractuale, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati)insotita de fisa de experienta similara (formular 12 F-1) pentru fiecarecontract, care trebuie contrasemnata de beneficiar si din care sa reiese clar serviciul prestat.In cazul in care formularul 12F -1 nu este contrasemnat de beneficiar se vor prezentaurmatoarele documente : -copie dupa contract (prima si ultima pagina cu semnaturile , pagina cu obiectul contractului);
- recomandarea emisa sau contrasemnata de beneficiarul serviciilor. Cerinta minima: Ofertantii vor face dovada ca au intocmit in ultimii 3 ani cel putin o documentatie tehnica similara., Cerinta nr. 2 : Informatii privind personalulInformatii referitoare la personalul de specialitate strict necesar pentru indeplinirea contractului (inginer proiectant cu experienta in domeniu, care sa fi executat minim 1 proiect similar, verificator de proiect atestat MLPAT pentru domeniul de executie similar, etc) de care dispune sau al carui angajament de participare l-a obtinut pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, care se refera atat la personalul de conducere cat si la personalul despecialitate.Cerinta minima : Ofertantul sa dispuna de cel putin un inginer proiectant cu experienta in domeniu, care sa fi executat minim un proiect similar si un verificator de proiect care sa fie atestat MLPAT pentru domeniul de executie similar, pentru care se vor prezenta CV., Cerinta nr. 3 : Informatii privind subcontractantii Daca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului care va fi indeplinit de catre subcontractanti si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantii vor incheia contracte cu executantul lucrarii, inainte de incheierea contractului aferent procedurii si in aceleasi conditii in care acesta va semna contractul cu autoritatea contractanta. Certificat privind standardul de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene) care sa ateste certificarea sistemului de management al calitatii de catre un organism de certificare acreditat pentru domeniul ce face obiectul contractului sau un document echivalent.In cazul unei asocieri cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru alasocierii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit, prin descarcarea fisierelor atasate prezentei.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.10.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.09.2012 08:33