Achizitie publica - Realizare drum perimetral de securitate partea de nord
Detaliu pentru invitatia numarul 352709
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352709/19.08.2013
Denumire contract: Realizare drum perimetral de securitatepartea de nord
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialR.A.Aeroportul Cluj-NapocaCod fiscal: RO2882425, Adresa: Str.Traian Vuia, Nr.149, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264307500, Fax: +40 264416712
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Traian Vuia, Nr.149, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400397, telefon: +40 264307500, fax: +40 264416712, persoana de contact: Gabriela Zanc
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: R.A. Aeroportul Cluj-Napoca, Str.Traian Vuia, Nr.149, Cluj-Napoca
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i aeroportuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Realizare drum perimetral de securitatepartea de nord
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul pentru realizarea drumului perimetral de securitate partea de nordinclude: a)Servicii de proiectareb)Lucrari de constructie.Descrierea lucrarilor este disponibila in sectiunea Caietul de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire.Valoarea estimata fara TVA :4.948.320 lei din care Proiectare 174.500 lei si Lucrari realizare drum perimetralsi probe tehnologice 3.019.084 lei. Valoarea pentru cheltuielile diverse si neprevazute este de 313.680 lei( reprezentand 10 % din valoareacheltuielilor pentru proiectare si asistenta tehnica si a cheltuielilor pentruinvestitia de baza conform devizului general).
II.1.6) CPV: 45111291-4 - Lucrari de amenajare a terenului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 948, 320 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garant.de particip.este de 92.692, 80 lei(echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Constit.garant.de particip.se va face in conf.cu art.86dinHG925/2006.Modalitati de constituire: virament bancar sau instrument de garantare emis in condit.legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pt.perioada prevaz.in doc.de atribuire.Conturi bancare: RO12BTRL01301202919844XX RON sau RO58BTRL01304202919844XX EURO, deschise la BT Cluj.In cz.in care garantia se va constitui prin scrisoare de garant.de particip, se va prezenta in original in conf.cu Formularul Z. Dc.scrisoarea de garant.de particip.este emisa de catre o soc.de asigurari, atunci ofertantul va prezenta si polita de asigurare conf. modelului stabilit in Formularul Z, fara nicio alta conditie suplimentara.In cz.contrar ofertantul se va exclude din procedura.Per.de valab.a garant.de particip. trebuie sa fie cel putin egala cu per.de valab.a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.In cz.extinderii per.de valab.a garant.de particip.va fi prelungita in mod corespunzator.Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia, ca nefondata de catre CNSC suma calculata conf.preved.Art.278^1/OUG34/2006. Neconstit.garant.de particip.pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei.Restituirea garantiei se face pe baza solicitarii trasmise de oper.economic.Pt.oper. economici incadrati conf.legii in categoria IMM, se va aplica reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garant.de particip.Se vor respecta preved. Anexei nr.1.In cz depunerii de oferte in asociere, garant. de particip. trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de oper.economici.Garant.de particip. emisa in alta lb.decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in lb. romana.
Garantie de buna executie
a)Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.b)Garantia de buna executie emisa de o societate de asigurari va respecta modelul stabilit in Formularul G, fara nicio alta conditie suplimentara. Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform art. 90, alin. (3) din HG 925/2006 modificata prin HG 1045/2011. In cazul in care garantia va fi constituita prin scrisoare de garantie de buna executie, aceasta se va prezenta in original, in cuantumul si in perioada convenita a contractului si in conf cu Formularul 15. Daca scrisoarea de garantie bancara de buna executie este emisa de catre o societate de asigurari, atunci ofertantul va prezenta si polita de asigurare. Scrisoarea de garantie de buna executie in alta limba decat romana va fi prezentata in original insotita de traducerea autorizata in limba romana.c)Se vor respecta prevederile Anexei nr.2.d)In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : a)Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular 3)b)Cazier judiciar al operatorului economicc)Cazier judiciar al administratorului/directorului general2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora); documentele prezentate trebuie sa atesteindeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Modalitatea de indeplinire: a)Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular4)b)Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat.c)Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local.d)Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. Documentele emise in alta limba decat limba romana vor fi prezentate prin traducere in limba romana si legalizate la notariat.3.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular 5)4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular 6)Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: Ciceo David ? Director General, Zanc Gabriela ? Director Comercial, Florian Corina ? Director Economic, Mocean Petru ? Director Tehnic, Pop Iuliu ? Director Operational, Sabau Marius ? Sef Birou Achizitii Publice, Todoran Vlad ? Oficiu Juridic.5.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDocumente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (Completare Formular 1)Se vor avea in vedere si urmatoarele: Nota 1: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Nota 2: Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.Nota 3: Documentele prevazute la pct. III.2.1. a) sunt cerinte obligatorii si se vor prezenta, atat pentru ofertantii unici, cat si pentru asociati. In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele de la pct. III.2.1. a) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte. Formularul 3 si Formularul 4 (pt situatiile prevazute la art. 181, lit. a), c)^1, d)) se vor prezenta si pt tertul sustinator, daca este cazul. Formularul 6 se va prezenta si de catre subcontractant si de tertul sustinator, daca este cazul. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneModalitatea de indeplinire: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.Informatiile cuprinse in certificat trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codurile CAEN din certificat.Pentru persoanele juridice straineModalitatea de indeplinire: Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 11.1.Situatia elementelor patrimonialePrezentarea bilanturilor contabile la 31.12.2010, 31.12.2011, 31.12.2012 vizate si inregistrate de organele competente.1.2.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.1.3.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare., Cerinta nr. 22.1.Cifra medie de afaceri globala in domeniul obiectului contractuluiin ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fie cel putin egala cu 9.269.280 lei.2.2.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.2.3.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare., Cerinta nr. 33.1.Acord de finantare sau linie de credit incheiate cu o banca comerciala sau alte institutii bancare, echivalent cu valoarea necesara realizarii lucrarilor de baza, respectiv 3.507.264 lei fara TVA3.2.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.3.3.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 11.1. a)Detinerea de catre ofertant in termen de valabilitate a autorizarii data de catre Autoritatea Aeronautica Civila Romana (A.A.C.R.), ca agent aeronautic civil, pe numele ofertantului, conform Ordinului nr. 2459 din 2006 sau certificate europene echivalente, pentru proiectare, asistenta tehnica si consultanta de specialitate privind constructia de obiective noi pentru infrastructura aviatiei civile, constructia de facilitati destinate depozitarii combustibililor, alimentarii combustibililor la aeronave, comunicatiilor, navigatiei aeriene, supravegherii si meteorologiei aeronautice, precum si pentru lucrari de reparatii si modernizari la obiectivele de aviatie civila existente... (Cod AAP)b)Detinerea de catre ofertant in termen de valabilitate a autorizarii data de catre Autoritatea Aeronautica Civila Romana (A.A.C.R.), ca agent aeronautic civil, pe numele ofertantului, conform Ordinului nr. 2459 din 2006 sau certificate europene echivalente, pentru constructii, reparatii, intretinere si/sau modernizari la obiective de infrastructura a aviatiei civile si facilitati destinate depozitarii combustibililor, alimentarii combustibililor la aeronave, comunicatiilor, navigatiei aeriene, supravegherii si meteorologiei aeronautice... (Cod AAC)1.2.Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract.1.3.Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d)si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare., Cerinta nr. 22.1.Lista principalelorlucrari executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte: Ofertantul a executat in ultimii 5 ani: ?maxim 3 contracte avand ca obiect lucrari de executie sau reabilitare de infrastructura de miscare aeroportuara a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 2, 7 milioane lei fara TVA;?minim 1 contract avand ca obiect servicii de proiectare pentru lucrari de executie sau reabilitare de infrastructura de miscare aeroportuara a carei valoare sa fie cel putin egala cu 170.000 lei fara TVA.Lucrare similara = lucrare avand ca obiect executia sau reabilitarea de infrastructura de miscare aeroportuaraServicii de proiectare lucrari similare = proiectare lucrari avand ca obiect executia sau reabilitarea de infrastructura de miscare aeroportuara2.2.Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract.2.3.Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d)si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare., Cerinta nr.33.1.Ofertantul va furniza informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea urmatorului personal (de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut)considerat necesar in executia contractului: a)Coordonator de proiect (REPREZENTANTUL ANTREPRENORULUI)b)Inginer calitatec)Inginer structurid)Ingineri proiectantie)Sef santier.Studii si aptitudini solicitate pentru: a) Coordonator de proiect (REPREZENTANTUL ANTREPRENORULUI)-Absolvent studii superioare in domeniul constructiilor, diploma de inginer sau echivalentExperienta profesionala generala: Minim 3 ani experienta profesionala in domeniul constructiilorExperienta profesionala specifica: Participarea in cel putin 1 contract de lucrari similare pe pozitia de coordonator de proiectb) Inginer calitate- Absolvent de studii tehnice universitare, in domeniul constructiilor, diploma de inginer sau echivalentExperienta profesionala generala: Minim 3 ani experienta profesionala in domeniul constructiilorExperienta profesionala specifica: Participarea in cel putin 1 contract de lucrari similare, ca responsabil in domeniul calitatiic) Inginer structuri- Absolvent studii superioare tehnice universitare in domeniul constructiilor, diploma de inginer sau echivalentExperienta profesionala generala: Minim 3 ani experienta profesionala in domeniul constructiilorExperienta profesionala specifica: Participarea in cel putin 1 contract de lucrari similare.d) Ingineri proiectanti- 3 persoane- Absolventi de studii tehnice universitare in domeniul constructiilor, diploma de inginer sau echivalentExperienta profesionala generala: Minim 3 ani experienta profesionala in domeniul constructiilorExperienta profesionala specifica: Participarea in cel putin 1 contract de servicii de proiectare lucrari similare.-1 persoana in domeniul geodeziei- Absolvent de studii tehnice universitare in domeniul constructiilor, diploma de inginer sau echivalentExperienta profesionala generala: Minim 3 ani experienta profesionala in domeniul in constructiilorExperienta profesionala specifica: Participarea in cel putin 1 contract de servicii de proiectare lucrari similare.- 1 persoana in domeniul topogeodeziei- Absolvent de studii tehnice universitare in domeniul constructiilor, diploma de inginer sau echivalentExperienta profesionala generala: Minim 3 ani experienta profesionala in domeniulconstructiilorExperienta profesionala specifica: Participarea in cel putin 1 contract de servicii de proiectare lucrari similare.e) Sef santier- Absolvent studii superioare tehnice universitare in domeniul constructiilor, diploma de inginer sau echivalentExperienta profesionala generala: Minim 3 ani experienta profesionala in domeniul constructiilorExperienta profesionala specifica: Participarea in cel putin 1 contract de lucrari similare.3.2.Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract.3.3.Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d)si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare., Cerinta nr. 44.1.Detinerea de echipamente si utilaje necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluiAsigurarea din dotare proprie sau inchiriere a urmatoarelor echipamente si utilaje considerate necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari: a.1 (un) vibrofinisor ? repartizor de beton care asigura punerea in opera a betonului cu cofraje glisanteb.minim 1 (o) statie de betoanec.laborator autorizat (de minim gradul II) cu profile corespunzatoare (GTF, MBM, B.Ba, ANCFD)d.alte echipamente si utilaje (buldozere, mijloace de transport, utilaje de compactat, excavatoare etc)Nota: -GTF-Geotehnica si Teren de Fundare-MBM ? Materiale pentru Betoane si Mortare-B.Ba ? Beton, Beton armat, Beton Precomprimat-ANCFD ? Agregate Naturale pentru lucrari CF, drumuri4.2.Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract.4.3.Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d)si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare., Cerinta nr.55.1.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora5.2.Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract.5.3.Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d)si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare. Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001, Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Managemet de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie a lucrarilor
20
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.08.2013 10:30