Achizitie publica - Realizare drumuri de exploatare agricola L=7,3 km, Comuna Lenauheim, jud. Timis
Detaliu pentru invitatia numarul 354754
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354754/16.10.2013
Denumire contract: Realizare drumuri de exploatare agricola L=7, 3 km, Comuna Lenauheim, jud. Timis
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA LENAUHEIMCod fiscal: 4483692, Adresa: Com. Lenauheim, nr. 258, jud. Timis, Lenauheim, Telefon: +40 0256360428, Fax: +40 0256381775
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Com. Lenauheim, nr. 258, jud. Timis, Lenauheim, Romania, cod postal: 307240, telefon: +40 0256360428, fax: +40 0256381775, persoana de contact: ILIE SUCIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Comunei Lenauheim, str. Principala nr. 258, jud. Timis
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Realizare drumuri de exploatare agricola L=7, 3 km, Comuna Lenauheim, jud. Timis
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In baza contractului de lucrari ce se doreste a fi atribuit se vor asigura cu respectarea conditiilor si cerintelor cuprinse in Documentatia tehnica, anexa la prezenta documentatie de atribuire: - Realizare drumuri de exploatare agricola L=7, 3 km, comuna Lenauheim, jud. Timis. Valoare totala: 4067406.75 lei + TVA din care cheltuieli diverse si neprevazute 189181.75 lei (reprezentand 4.651% din valoarea estimata a contractului fara diverse si neprevazute).
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 067, 406.75 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 77564 lei; pentru garantia de participare constituita in alta moneda (in valuta) se va face echivalenta leu/valuta la cursul BNR avand ca data de referinta data publicarii invitatiei de participare; se va constitui prin virament bancar, instrument de garantare/ordin de plata/fila CEC; perioada de valabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Contul in care se va depune este RO57TREZ6255006XXX000440 deschis la Trezoreria Jimbolia.In temeiul art. 86, alin. 3, lit. a si b din HG 925/2006, daca garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, acesta trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa conditionat respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate in conformitate cu contractul garantat, sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In cazul respingerii de catre CNSC a contestatiei formulate, Autoritatea Contractanta va retine din cuantumul garantiei de participare conform art. 278/1, alin. 1, lit. b din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului, fara TVA, in max. 3 zile de la semnarea contractului, integral printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari care devine anexa la contract sau partial prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cu aplicarea art. 90(3) din H.G. nr. 925/2006. Daca garantia se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, acesta trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat.Se va restitui: 70% din valoarea garantiei, in 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu s- a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim; iar restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului - verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.) Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura vor face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata.In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia unui conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: 1. Radomir Liliana ? presedintele comisiei de evaluare2. Mihaesc Florin ? secretarul comisiei de evaluare3. Triscau Constantin ? membru comisiei de evaluare4. Luca Andreea Ioana ? membru comisiei de evaluare5. Sziller Otilia ? membru comisiei de evaluare6. Ciupe-Vaida Liliana Monica ? consilier juridic - expert achizitii publice7. Ignatoni Florin ? sef serviciu DADPJ- CJT ? expert tehnic8. Tautu Lavinia Daniela ? consilier juridic DADPJ ? CJT ? expert juridic9. Cioabla Tudorel ? consilier local10. Dulea Octavian ? consilier local11. Haratau Dan ? consilier local12. Jurca Remus ? consilier local13. Lazar Marcel Vasile ? consilier local14. Marcus Iosif ? consilier local15. Martin Milita ? consilier local16. Motaroaia Sorin ? consilier local17. Murariu Petru ? consilier local18. Muresan Vasile ? consilier local19. Popi Ovidiu ? consilier local20. Sburlea Lucian ? consilier local21. Toma Ioan ? consilier local22. Triscau Constantin ? consilier local23. Untila Doru ? consilier local24. Suciu Ilie ? Primar comuna LenauheimMod de dovedire: 1. Se vor completa si atasa: Formularul nr. 1 (Declaratie privind neincadrarea in art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata), Formularul nr. 1.2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata), Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata), in original.In cazul unei asocieri formularele vor fi prezentate de fiecare asociat in parte.2. Se va atasa certificatul de cazier fiscal al persoanei juridice ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat in parte.3. Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, pentru persoanele juridice romane, respectiv original sau copie conform cu originalul si traducerea legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine.In cazul unei asocieri certificatele vor fi prezentate de fiecare asociat in parte.Nota: Certificatul de atestare fiscala/Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale trebuie sa cuprinda informatii din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limi8ta de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declarative pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin. 4 din HG 925/2006.Dovada achitarii taxelor se face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local si care nu au obtinut inlesniri/reesalonari la plata acestor datorii (cu luarea in considerare a scadentei de plata a acestora), vor fi descalificate/respinse.2.) Cerinta obligatorie: Se va depune Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta ? in original ? Formular nr. 17 (conform Ordin nr. 314/2010).3.) Cerinta obligatorie: Tertul sustinator (conform art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006.Mod de dovedire: 1. Tertul sustinator va trebui sa depuna Formularul nr. 1 (Declaratie privind neincadrarea in art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006), Formularul nr. 1.2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 181, lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006), Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006), in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181 lit. a), c1) si d) (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata, cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.4.) Cerinta obligatorie: Subcontactatul trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 (conform art. 13 din Legea nr. 279/2011).Mod de dovedire: 1. Subcontractantul va trebui sa depuna Formularul nr. 2, in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, (conform art. 13 din Legea nr. 279/2011) cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.Nota: indiferent de forma in care se depune oferta, se vor avea in vedere posibilitatile de indeplinire a cerintelor de calificare si selectie stabilite prin prezenta documentatie de atribuire inclusiv cu raportare la Anexa 2 la Ordinul nr. 509/2011 al presedintelui ANRMAP). 1.) Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica autorizata corespunzatoare/relevanta in raport cu obiectul procedurii.Mod de dovedire: Certificat ORC-in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. In cazul unei asocieri certificatul va fi prezentat de fiecare asociat in parte.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Cerinta autorizarii obiectului de activitate va fi necesar a fi indeplinita de fiecare asociat raportat la partea din contract pe care o executa.Nota: Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea nr. 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art. 5, alin. 1 din actul normativ mentionat mai sus ?[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate?.Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la punctul ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.2.) Cerinta obligatorie: Ofertantii straini participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare/relevanta in raport cu obiectul procedurii (sau echivalentul acesteia raportat la tara in care isi desfasoara activitatea).Mod de dovedire: Se vor atasa copii dupa original si traducere certificata in limba romana de un traducator autorizat si legalizate, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul ofertantul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Cerinta obligatorie: Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani a ofertantilor participanti la procedura sa fie de minim 7756450 lei.Ofertantii vor depune in dovedirea indeplinirii cifrei de afaceri din ultimii 3 ani copii dupa situatiile financiare anuale pe ultimii 3 ani (2010-2012), inregistrate la administratiile financiare si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente.- Formularul nr. 3 ? in original.- Atunci cand nivelul este exprimat in alta moneda decat leul, echivalenta leu/alta moneda va fi efectuata la cursul mediu anual comunicat de BNR pentru moneda respectiva., 2. Cerinta obligatorie: In cazul in care ofertantii participanti la procedura invoca sustinerea economica/financiara si tehnico-profesionala asa cum este prevazuta la art. 186 si 190 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata tertul sustinator trebuie sa indeplineasca conditiile cuprinse la art. 11 indice 1 din H.G. nr. 925/2006 actualizata., 3. Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului va avea acces la lichiditati, linii de credit sau alte instrumente financiare in valoare de minim 1163467 lei pentru o perioada deminim 3 luni.Ofertantul va prezenta documente sau alte inscrisuri din partea unitatii bancare prin care se va atesta faptul ca ofertantul are acces la resurse reale (sume disponibile in cont, linii de credit cu valoare disponibila, depozite bancare, sau alte documente prin care sa se asigure disponibilitatea de sustinere a lucrarii) pentru o valoare cel putin egala cu 1163467 lei avand ca destinatie cheltuieli pentru realizarea contractului ce face obiectul prezentei proceduri ? in original sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, cel putin unul dintre asociati este obligat sa prezinte documentul mentionat mai susPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.) Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura vorprezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. respectivele certificari indica beneficiarii, indifferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost effectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. In dovedirea experientei similare, op.economici trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani au executat cel putin 1 contract de lucrari similar in valoare de minim 3878225 lei fara TVA.Formularul nr. 4 ? in original., 2.) Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura vor trebui sa dispuna de utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea contractului, respectiv: - 1 statie de asfalt;
- 1 repartizator finisor mixturi asfaltice;
- 1 buldoexcavator ;
- 1 autogreder;
- 1 buldozer;
- 2 cilindri compactori;
- 1 incarcator frontal ;
- 2 autobasculante;
- 1 autobetoniera ;
- 1 autogudronator ;
- 1 autocisterna;
- Formularul nr. 6 -in original.Ofertantii participanti la procedura vor face dovada existentei unui drept de proprietate sau a unui drept de folosinta pentru utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea contractului.- in copie simpla In cazul in care op.economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament.statie/laborator/etc., pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/ precontract de inchiriere, se va permite si prezentarea unui angajament de punere la dispozitie, 3.) Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura vor trebui sa dispuna de resursele umane considerate de autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal tehnic de specialitate si personal muncitor): a) 1 manager proiect, cu experienta prin participarea la proiecte care au activitati similare celor ce fac obiectul prezentei proceduri.Se vor depune: Diploma studii superioare; Curriculum-vitae ? in copie; Declaratia de disponibilitate - Formularul nr. 23 - in original, din care trebuie sa rezulte disponibilitatea acestuia pe perioada de implicare efectiva in derularea contractului.b) 1 RTE;se vor depune: Atestatul si legitimatia de ?RTE" in domeniul constructii rutiere, drumuri, poduri;Declaratie de disponibilitate.c) 1 responsabil tehnic cu calitatea -cu experienta prin participarea la proiecte care au activitati similare celor ce fac obiectul prezentei proceduri.Se vor depune: Decizia interna de numire/delegare a atributiilor aferente valabila la data limita de depunere a ofertelor ? in copie; Curriculum-vitae ? in copie; Declaratia de disponibilitate - Formularul nr. 23 - in original, din care trebuie sa rezulte disponibilitatea acestuia pe perioada de implicare efectiva in derularea contractului.d) 1 inginer de drumuri cu specializareaconstructii cai ferate; Se vor depune: Curriculum-vitae ? in copie; Declaratia de disponibilitate - Formularul nr. 23 - in original, din care trebuie sa rezulte disponibilitatea acestuia pe perioada de implicare efectiva in derularea contractului.e) 2 persoane cu calificare asfaltator si 2 persoane cu calificare in domeniul drumurilor. Se vor depune: declaratia de disponibilitate si diploma de calificareMentiune: 1. Se vor nominaliza persoane distincte pentru fiecare pozitie mai sus precizata.- Formularul nr. 7 - in original.- Formularul nr. 8 - in original., 4) Cerinta obligatorie: In cazul in care ofertantii participanti la procedura invoca sustinerea tehnico-profesionala asa cum este prevazuta la art. 186 si 190 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata tertul sustinator trebuie sa indeplineasca conditiile cuprinse la art. 11 indice 1 din H.G. nr. 925/2006 actualizata.
Formularul nr. 19 si anexele la acesta., 5. Cerinta obligatorie:
Daca ofertantii participanti la procedura subcontracteaza anumite parti din contract, vor depune declaratie din care sa rezulte partea/partile din contract pe care intentioneaza sa o/le subcontracteze si vor fi aplicabile prevederile art. 45 din OUG 34/2006, si art. 11, alin.7 din HG 925/2006, conform.: ?Autoritatea Contractanta nu are dreprul de a impune indeplinirea unor criterii de calificare pentru eventualii subcontractanti, dar resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contract care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens?.
Capacitatea tehnica si profesionala va fi evaluata in functie de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna, contractantul si subcontractantii acestuia conform contractului de subcontractare si prevederile Documentatiei de Atribuire. Anterior semnarii contractului, operatorului declarat castigator i se va solicita sa prezinte acordul de subcontractare din care sa rezulte partea din contract pe care o va indeplini subcontractantul (fizic si valoric, inclusiv ca procent din valoarea contractului), precum si modul de utilizare a resurselor tehnice si umane.Daca contractele de subcontractare sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa contract si traducere legalizata in limba romana
Formularul nr. 10 ? in original
Formularul nr. 11 - in original, 6. Cerinta obligatorie:
Daca oferta este depusa de o asociatie (consortiu), indeplinirea criteriilor de calificare si selectie va fi evaluata in conformitate cu Acordul/Contractul de asociere depus cu luarea in considerare a modului in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna asociatii si la obligatiile/componentele asumate de fiecare asociat potrivit contractului de asociere.
Asociatii vor trebui sa depuna imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, precum si obligativitatea mentinerii asocierii pe toata durata executarii contractului.Daca acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducerea in limba romana dupa acestea.
Formularul nr. 12 ? in original
Formularul nr. 13 ? in originalFormularul nr. 14 ? in original Certificate cu termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, care sa ateste implementarea standardului de management al calitatii (SR EN ISO 9001 sau echivalent) corespunzatoare CAENrelevant obiectului procedurii - in copie., Certificate cu termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, care sa ateste implementarea standardului de management al mediului (SR EN ISO 14001 sau echivalent), corespunzatoare CAENcorespunzatoare CAENrelevant obiectului proccedurii - in copie.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.10.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 14.10.2013 18:36