Achizitie publica - REALIZARE GRUPURI SANITARE, INSTALATII TERMICE SI REPARATII FATADA LA SCOALA PRIMARA OHABA, COMUNA S
Detaliu pentru invitatia numarul 93027
Comuna Sinca - Brasov
Cod de identificare fiscala: 4384583
Adresa: Sinca Veche nr. 314, com. Sinca, jud. Brasov, sinca Veche
Telefon: 0268245301
Fax: 0268245555
Denumire invitatie: REALIZARE GRUPURI SANITARE, INSTALATII TERMICE SI REPARATII FATADA LA SCOALA PRIMARA OHABA, COMUNA S
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45214210-5 - Scoala primara (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: In cadrul acestei investitii se prevede realizarea: - grupurilor sanitare internalizate la Scoala Primara Ohaba prin compartimentarea cu pereti de rigips, placarea cu gresie si faianta, montarea obiectelor sanitare, captarea sursei de apa din fantana din curtea scolii si realizarea fosei vidanjabile pentru apele menajere rezultate;
- instalatiei de incalzire centrala cu gaz metan a cladirii;
- repararea fatadei dinspre curtea scolii.
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 24.10.2007 00:43
Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2007 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria comunei Sinca - Consiliul Local SincaSinca Veche nr. 314, com. Sinca, jud. Brasov, Romania, cod 507206
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- declaratie privind eligibilitatea- declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006- Certificatului de atestare fiscala privind impozitele si taxele catre bugetul de stat- Certificatului fiscal privind impozitele si taxele locale- Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului- Se vor prezenta bilanturile contabile pe anii 2004, 2005 si 2006, din care trebuie sa reiasa o cifra medie de afaceri de peste 650.000 lei- sa prezinte cel putin 1(una) recomandare pentru 1(una) lucrare similara realizate în ultimii 3 ani cu valoarea de minin 80.000 lei- documente care atesta certificare ISO sau cel putin contracte de colaborare cu organismele abilitate în vederea controlului calitatii- informatii referitoare la personalul angajat- informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport
Documentatia de atribuire se poate obtine în fiecare zi, de luni pâna vineri, între orele 9 si 16, de la sediul autoritatii contractante. Costul documentatiei este de 50 lei.