Achizitie publica - Realizare instalatii sanitare si termice utilizand sisteme ecologice de incalzire a apei, centrala termica cu combustibil biomasa si panouri solare, Comuna Dobrosloveni, judetul Olt
Detaliu pentru invitatia numarul 322056
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322056/16.03.2012
Denumire contract: Realizare instalatii sanitare si termice utilizand sisteme ecologice de incalzire a apei, centrala termica cu combustibil biomasa si panouri solare, Comuna Dobrosloveni, judetul Olt
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DOBROSLOVENI (PRIMARIA COMUNEI DOBROSLOVENI)Cod fiscal: 4395035, Adresa: strada Principala, nr. 235, Dobrosloveni, Telefon: 0249530210, Fax: 0249530210
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.A.I.Cuza, nr. 1, Dobrosloveni, Romania, cod postal: 237140, telefon: +40 249530022, fax: +40 249530210, persoana de contact: Gheorghe Tudorascu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Dobrosloveni, Str.A.I.Cuza, nr. 1, judetul Olt, Romania, cod postal: 237140,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii specifice administratiei publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Realizare instalatii sanitare si termice utilizand sisteme ecologice de incalzire a apei, centrala termica cu combustibil biomasa si panouri solare, Comuna Dobrosloveni, judetul Olt
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizare instalatii sanitare si termice utilizand sisteme ecologice de incalzire a apei, centrala termica cu combustibil biomasa si panouri solare, Comuna Dobrosloveni, judetul Olt, Scoala generala cu clasele I ? VIII Resca, Dispensar uman Resca
II.1.6) CPV: 45261215-4 - Lucrari de acoperire cu panouri solare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 753, 439 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 15.800 lei.- prin scrisoare de garantie bancara, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (90 zile) - formular model nr. 5- instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate de asigurari in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (90 zile);
- prin ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (90 zile);
- numerar, la caseria autoritatii contractante, in cazul in care garantia de participare este redusa ca valoare.Contul IBAN al autoritatii contractante este RO 06TREZ5075006xxx001011 deschis la Trezoreria Caracal, cod fiscal4395035 ? Comuna Dobrosloveni.Ofertantii care se prezinta la procedura de achizitie in calitate de IMM vor prezenta dovada constituirii garantiei de participare in cuantum de 50% din valoarea integrala a acesteia, insotita de Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM la Legea nr. 346/2004 si OG nr. 27/2006.Perioada de valabiitate a garantiei de participare va fi de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Toate documentele referitoare la constituirea garantiei de participare se vor prezenta in afara coletului de oferta.. In cazul in care sunt depuse contestatii la procedura de achizitie publica si decizia Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor este de respingere, autoritatea contractanta va retine contestatorului/contestatorilor din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma calculata conform Art.278^1 litera c)din OUG nr.34/2006 actualizata la valoarea de 4.533, 44 lei.
Garantie de buna executie
1. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 %din valoarea contractului fara TVA.2. Modul de constituire a garantie de buna executie conform prevederilor art. 90 din HG 925/2006 - formular model nr. 18.3. Perioada de garantie a lucrarii este de minimum 36 luni de la data receptiei la terminarea lucrarilor pana la receptia finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesieiNOTA : Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire.Documentele emise in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele, prenumele si functia semnatarului.Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri, daca este cazul.Documentele emise de catre autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor.III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1. Ofertantul va completa Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 01 din Sectiunea _ Formulare-- cazier fiscal, in original sau copie conform cu originalulAtentie !ART. 180 OUG nr. 34/2006 : ?Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.?Atentie! In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1. Ofertantul va completa Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 02 din Sectiunea _ FormulareAtentie !ART. 181 OUG nr. 34/2006 : ?Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.?Ofertantul va prezenta: -Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25.02.2012, in original sau copie conform cu originalul-Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25.02.2012, in original sau copie conform cu originalulNota bene : Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata autentica.Atentie ! In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participantModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1. Ofertantul va completa Declaratia privind calitatea de participant? Formular nr. 03 din Sectiunea _ FormulareAtentie !ART. 41 din OUG nr. 34/2006: ?Orice operator economic are dreptul de a participa, individual sau intr-un grup de operatori, la procedura de atribuire.?ART. 44 din OUG nr. 34/2006: ?(1) Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune candidatura sau oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.?ART. 46 din OUG nr. 34/2006: ?(1) Fara a afecta posibilitatea operatorilor economici de a depune oferta alternativa conform prevederilor art. 173 sau de a oferta pe mai multe loturi diferite, candidatul/ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.?Atentie !In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate.Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art . 691din O.U.G. 34 din 2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareFormular 03 B - din Sectiunea _ FormulareAtentie !In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate.Cerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Declaratie pe proprie raspundere conform art69^1 din OUG 34/2006, prezentare formular 6- Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Primar-Gheorghe Tudorascu, viceprimar-Ion Badea, secretar-Florea Cumpanasu, contabil-Gabriela Larisa Nica, inspector-Ionel Cioroianu cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti, asociati/subcontractantiFormular 03 A - din Sectiunea _ FormulareAtentie !In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate. Cerinta nr. 1Persoane juridice / fizice romaneModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii2.Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, respectiv: 412 - Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale; 432 - Lucrari de instalatii electrice si tehnico-sanitare si alte lucrari de instalatii pentruconstructiiCertificatul va fi prezentat in original sau copie conform cu originalulAtentie !In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate.Cerinta nr. 2Persoane juridice / fizice straineModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata autentica sau conform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind cifra de afaceri(cea globala) pe ultimii 3 ani sa fie egala sau mai mare decat 1.400.000 lei fara TVA, conform art.185alin(1)lit.C din OUG 34/2006.Cerinta nr. 2Bilanturi contabile sau extrase de bilant
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1. Ofertantul va prezenta O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executieAceasta lista va fi insotita de documente (contract, proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor, recomandare) prin care sa se confirme executarea de lucrari similare cu cele ale obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit in valoare de cel putin 400.000 lei Ofertantul va completa o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniInformatii privind capacitatea tehnica si/sau profesionala Se solicita lista personalului tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii. Operatorii economici vor nominaliza echipa responsabila de ducerea la indeplinire a proiectului, cu responsabilitatile fiecaruia, insotita de CV-uri si declaratii dedisponibilitate. Personalul care executa lucrarile de instalatii electrice trebuie sa fie autorizat ANRE., Declaratie, care contine informatii privind dotarile specifice, utilaje, echipamente tehnice, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului de executie lucrari 1. Buldoexcavator ? 1 buc2. Autobasculanta ? 1 buc3. Aparat de sudura electrica ? 1 buc4. Aparat de sudura in PE ? 1 buc5. Betoniere ? 2 buc6. Autoutilitara transport materiale ? 1 buc7. Ciocan rotopercutor ? 3 buc8. Polizoare unghiulare ? 3 buc, Cerinta nr. 5Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic intentioneaza sa o subcontractezeCerinta nr. 6Informatii privind asocierea Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatii1 Certificate emise de organisme abilitate privind standardele de asigurare acalitatii, conform ISO 9001 sau echivalent.Cerinta nr. 2Certificate emise de organisme abilitate privind standardele de protectie amediului, conform ISO 14001 sau echivalent. Nota: Certificatelemai sus mentionate vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiuneaconformncu originalul . Nu se accepta societati in curs de implementare acertificarii.In cazul unei asociatii, fiecare asociat va indeplini acest criteriu.Ofertantiintrebuie sa-si ia toate masurile pentru ca certific
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
81.82
Descriere:
Termenul de garantie
54.55
Descriere: Oferta cu termenul de garantie(luni) cel mai mare. Perioada minima 36 luni, sub aceasta perioada oferta este neconforma.Perioada maxima este de 72 luni,
Termenul de executie a lucrarii
45.45
Descriere: Termenul de executie(luni) cel mai scazut. Perioada maxima 6 luni, peste aceasta perioada oferta este neconforma.Perioada minima este de o luna
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP ; SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE,
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.03.2012 12:11