Achizitie publica - REALIZARE INSTALATII TERMICE SI GRUPURI SANITARE LA SCOALA PRIMARA BUCIUM, COM SINCA, JUD BRASOV
Detaliu pentru invitatia numarul 95930
Comuna Sinca - Brasov
Cod de identificare fiscala: 4384583
Adresa: Sinca Veche nr. 314, com. Sinca, jud. Brasov, sinca Veche
Telefon: 0268245301
Fax: 0268245555
Denumire invitatie: REALIZARE INSTALATII TERMICE SI GRUPURI SANITARE LA SCOALA PRIMARA BUCIUM, COM SINCA, JUD BRASOV
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45214210-5 - Scoala primara (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: - realizarea grupurilor sanitare internalizate la Scoala Primara Bucium prin compartimentarea cu pereti de rigips, placarea cu gresie si faianta, montarea obiectelor sanitare, realizarea bransamentului la reteaua de distributie a apei potabie si realizarea fosei vidanjabile pentru apele menajere rezultate;
- realizarea instalatiei de incalzire centrala cu gaz metan a cladirii.
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 01.11.2007 23:16
Data limita de depunere a ofertelor: 13.11.2007 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria comunei Sinca - Consiliul Local SincaSinca Veche nr. 314, com. Sinca, jud. Brasov, Romania, cod 507206
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- declaratie privind eligibilitatea- declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006- Certificatul de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre bugetul de stat- Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale- Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului- Se vor prezenta bilanturile contabile pe anii 2004, 2005 si 2006, din care trebuie sa reiasa o cifra de afaceri medie anuala de peste 500.000 lei- sa prezinte cel putin 1(una) recomandare pentru 1(una) lucrare similara realizate în ultimii 3 ani cu valoarea de minin 50.000 lei- documente care atesta certificare ISO sau cel putin contracte de colaborare cu organismele abilitate în vederea controlului calitatii- informatii referitoare la personalul angajat- informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport
Documentatia de atribuire se poate obtine în fiecare zi, de luni pâna vineri, între orele 9 si 16, de la sediul autoritatii contractante. Costul documentatiei este de 50 lei.