Achizitie publica - REALIZARE LUCRARI DE REPARATII CURENTE LA RETEAUA STRADALA DIN SECTORUL 3 AL MUNICIPIUL BUCURESTI
Detaliu pentru invitatia numarul 344834
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344834/04.04.2013
Denumire contract: REALIZARE LUCRARI DE REPARATII CURENTE LA RETEAUA STRADALA DIN SECTORUL 3 AL MUNICIPIUL BUCURESTI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSECTOR 3 (PRIMARIA SECTOR 3 BUCURESTI)Cod fiscal: 4420465, Adresa: Str. Parfumului Nr. 2-4, Bucuresti, Telefon: +40 3180336, Fax: +40 3180336
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Parfumului Nr. 2-4, Bucuresti, Romania, cod postal: 030842, telefon: +40 3180336, fax: +40 3180336, persoana de contact: DIRECTIA INVESTITII SI ACHIZITII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Parfumului Nr. 2-4, sector 3 , Bucuresti, Romania.Camera 33
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (PRIMARIE)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REALIZARE LUCRARI DE REPARATII CURENTE LA RETEAUA STRADALA DIN SECTORUL 3 AL MUNICIPIUL BUCURESTI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 20
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: REALIZARE LUCRARI DE REPARATII CURENTE SI PROIECTAREA AFERENTA ACESTORA LA RETEAUA STRADALA DINSECTORUL 3 AL MUNICIPIUL BUCURESTICel mai mic contract subsecvent 494.325, 00 lei fara TVA.Cel mai mare contract subsecvent 6.591.000, 00 lei fara TVA.Nu exista lucrari de diverse si neprevazute
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 568, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 130.000, 00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: In favoarea autoritatii contractante conform prevederilor art. 86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 8.416, 83 lei in masura in care Consiliul respinge contestatia, conform Art. 278ยน din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 - privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii.In cazul in care ofertantul doreste sa constituie garantia de participare prin op, aceasta se va depune in contul autoritatii contractante: RO12TREZ7035006XXX000100 deschis la Trezoreria Sector 3.In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr.346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare. Garantia de participare se va depune la sediul autoritatii contractante in original, inainte de data si ora limita de deschidere a ofertelor. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Ofertantii care nu fac dovada constituirii garantiei de participare in forma solicitata pana cel tarziu inainte de termenul limita de deschidere al ofertelor, vor fi respinsi in sedinta de deschidere. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie in procent de 10 % din valoarea contractului fara TVA .Garantia de buna executie se va constitui conform art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Restiuirea garantiei de buna excutie se va face conform HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind situatia personala a operatorului economic;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/12.10.2010;
- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G.34/2006 (evitarea conflictului de interese)-Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: ROBERT SORIN NEGOITA, IRINA SOROCEANU, OLGACOJOCARU, PIRVU RAZVAN, CAMELIA AVRAMESCU, ROXANA CIRSTEA, CORALIA FILIP, MARIA DRAGHICI, OLIMPIA STANCA, NICOLETA PLACINTE, EMILIA CARABULEA, STAN RALUCA, TUDORACHE ANDREI-CRISTIAN, MITACHE CONSTANTIN, MARIUS POPESCU, CALINA SORESCU.- Formulare tip emise de organele competente cu valabilitate la data limita de depunere a ofertelor: - Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa plata obligatiilor fiscale scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul se poate prezenta: in original, in copie legalizata la notariat sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa plata obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul se poate prezenta: in original, in copie legalizata la notariat sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/autorizatie de functionare/altele echivalente care sa dovedeasca forma de inregistrare si din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include executia de lucrari care fac obiectul achizitiei. Certificatul se poate prezenta: in original, in copie legalizata la notariat sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Pentru persoane juridice /fizice straine: Autoritatea contractanta solicita operatorilor economici sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.Operatorii economici straini vor prezenta documente similare, insotite si de traducerea autorizata in limba romana, legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Fisa de Informatii Generale, cu declararea cifrei de afaceri anuale peultimii 3 aniSe vor prezenta informatii privind cifra medie de afac pentru ultimii 3 ani(2010, 2011, 2012) .Valoarea medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie =sau > decat valoarea de 13.182.000, 00 lei, reprezentand 3.000.000, 00EURO exclusiv T.V.A., la cursul de schimb valutar comunicat de BNR, valabil in data de 15.03.2013, 1 Euro = 4, 3940 lei.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Declaratie prin care ofertantul va declara cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, inmasura in care informatiile respective sunt disponibile;in acest ultim cazautoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la careoperatorul economic a fost infiintat sausi-a inceput activitatea comerciala.In cazul unei asocieri, cerinta minima se va considera indeplinita in modcumulativ. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anuallei/valuta comunicat de BNR aferent fiecarui an in parte, dupa cumurmeaza: Data EURmediu(RON/EUR)CURSA_EURM2012 4, 45602011 4, 23792010 4, 2099Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: PENTRU PROIECTAREO lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continind valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma suntautoritati contractante sau clienti privati. Prestarilede servicii se confirmaprin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de oautoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiaruleste un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu areposibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie aoperatorului economic., PENTRU EXECUTIEO lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de bunaexecutie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indicabeneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clientiprivati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca aufost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si dacaau fost duse la bun sfarsit., Experienta similara ? Detalierea contractelorPENTRU PROIECTARESe solicita indeplinirea si finalizarea in ultimii 3 ani a 1(un) contract deservicii de proiectare documentatii tehnico economice faza PT+ DE pentruservicii similare.Se va completa formularul atasat si se va anexa copie de pe Contract(partiesentiale)sau recomandare sau certificat constatator sau proces verbal dereceptie a serviciului.Se vor prezenta: - Proces verbal de receptie partiala, in copie stampilata si scris conform cuoriginalul;sau- Proces verbal de receptie la sfisitul prestarii (sfisitul prestarii nu presupuneexpirarea perioadei de garantie), in copie stampilata si scris conform cuoriginalul;sau- Recomandare din partea beneficiarului, inregistrata si datata, care trebuiesa contina date desprenumele beneficiarului, denumirea serviciului, valoare, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derulariicontractului respectiv si/sau Certificat constatator privind indeplinireaobligatiiilor contractuale eliberat de Autoritatea Contractanta in conformitatecu prevederile art. 971 din H.G. 925/2006, cumodificarile si completarileulterioare, in copie stampilata si scris., Experienta similaraPENTRU EXECUTIESe solicita indeplinirea si finalizarea in ultimii 5 ani a unui contract de lucraride lucrari de natura similara, "lucrari executate si duse la bun sfarsit" /"contract de lucrari finalizat" avand o valoare egala cu 6.492.135, 00 LEIfara TVA, reprezentand 1.477.500, 00 EURO exclusiv T.V.A., la cursul deschimb valutar comunicat de BNR, valabil in data de 15.03.2013, 1 Euro =4, 3940 lei.Se va completa formularul de experienta similara si se va anexa copie depe contract( parti esentiale)sau recomandare sau certificat constatator sauproces verbal la terminarea lucrarilor.Se vor prezenta: - Proces verbal de receptie partiala, in copie stampilata si scris conform cuoriginalul; sau- Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor, in copie stampilata siscris conform cu originalul;sau- Proces verbal de receptie finala (daca a expirat perioada de garantieoferita prin contract), in copie stampilata si scris conform cu originalul;sauNota: Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valutacomunicat de BNR/BCE.Precizari privind experienta similara: In situatia in care ofertantul a fostinfiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 5 ani, se valua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadeiefective de activitate., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificareapersonalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentruprestarea serviciilorDeclaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si alcadrelor de conducere in ultimii 3 aniPENTRU PROIECTARESe vor anexa, in original, semnate si datate, CV-urile in original sideclaratiile de disponibilitate in original ale persoanelor responsabile pentruindeplinirea contractului de achizitie publica.Cerinte minime obligatorii : - 2 ingineri/subingineri autorizati topo pentru lucrari in sistemul de proiectieStereografic- 1 proiectant - inginer specializarea ?Cai Ferate Drumuri si Poduri CodCOR: 214 207, PENTRU EXECUTIEInformatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificareapersonalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentruexecutia lucrarilorSe vor anexa, in original, semnate si datate, CV-urile si declaratiile dedisponibilitate ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractuluide achizitie publica.Cerinte minime obligatorii: - 1. Coordonator (manager) de proiect (lucrare) ? 1 persoanaCerinte minimale: - studii superioare- certificare manager de proiect COR 241919 sau echivalent, in conformitatecu prevederile legale- experienta profesionala specifica: cel putin 1 proiect/contract de lucrari incare sa fi activat pe o pozitie similara (manager, coordonator etc.)Se vor prezenta: - Declaratie de disponibilitate din care sa rezulte pozitia pentru care expertuleste nominalizat in contract, precum si modul de indeplinire a cerintelorsolicitate, semnata de catre expert, in original;
- CV - semnat in original, de catre expert;
- diploma studii, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conformcu originalul?;
- document care atesta certificare manager de proiect COR 241919 sauechivalent, in conformitate cu prevederile legale in copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- document doveditor privind experienta profesionala specifica, in copielegalizatasau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;, - Sef de santier ? 1 persoanaCerinte minimale: -studii superioare tehnice, in domeniul constructii;
-experienta profesionala specifica: cel putin 1 proiect/contract de lucrari incare sa fi activat pe o pozitie similara.Se vor prezenta: -Declaratie de disponibilitate, din care sa rezulte pozitia pentru care expertuleste nominalizat in contract, precum si modul de indeplinire a cerintelorsolicitate, semnata de catre expert, in original;
-CV - semnat in original, de catre expert;
-diploma studii, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conformcu originalul?;
-document doveditor privind experienta profesionala specifica, in copielegalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;, Inginer constructor ? 1 persoana inginer/subinginer specializarea ?CaiFerate Drumuri si Poduri?;Cerin?e minimale: -absolvent studii superioare tehnice, Se vor prezenta: -Declaratie de disponibilitate, din care sa rezulte pozitia pentru care expertuleste nominalizat in contract, precum si modul de indeplinire a cerintelorsolicitate, semnata de catre expert, in original;
-CV- semnat in original, de catre expert;
-diploma studii, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conformcu originalul?;, - Resposabili tehnici cu executia (RTE) ? 1 persoanaCerinte minimale: - sa fie atestat/ atesta?i de catre organismul abilitat, ca Responsabil tehniccu executia (RTE), pentru domeniile aferente proiectului, ?i anume: IIConstructii rutiere, poduriPentru fiecare RTE propus, se vor prezenta: -Declaratie de disponibilitate, din care sa rezulte pozitia pentru care expertuleste nominalizat in contract, precum si modul de indeplinire a cerintelorsolicitate, semnata de catre expert, in original;
-CV ? semnat, in original, de catre expert;
-atestat ?i legitima?ie RTE (copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?), eliberat de catre organismul abilitat, valabile la data limita dedepunere a ofertelor, pentru domeniile aferente proiectului, ?i anume: IIConstructii rutiere, poduri, Manager mediu ? 1 persoanaCerinte minimale: -studii superioare-certificare manager mediu Cod COR 325702 (cod vechi 242304)sauechivalent, in conformitate cu prevederile legale-experienta profesionala specifica: cel putin 1 proiect/contract de lucrari incare sa fi activat pe o pozitie similara (manager, coordonator etc.)Se vor prezenta: -Declaratie de disponibilitate din care sa rezulte pozitia pentru care expertuleste nominalizat in contract, precum si modul de indeplinire a cerintelorsolicitate, semnata de catre expert, in original;
-CV - semnat in original, de catre expert;
-diploma studii, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conformcu originalul?;
-document care atesta certificare manager mediu COR 325702 (cod vechi242304)sau echivalent, in conformitate cu prevederile legale in copielegalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;, Responsabil securitate si sanatate in munca ? 1 PersoanaCerinte minimale: - certificare Coordonator in materie de securitate si sanatate in munca COR226303 sau echivalent, in conformitate cu prevederile legale ( Legeanr.319/2006, H.G.nr.300/2006 s.a.).Se vor prezenta: - Declaratie de disponibilitate, din care sa rezulte pozitia pentru care expertuleste nominalizat in contract, precum si modul de indeplinire a cerintelorsolicitate, semnata de catre expert, in original;
- CV - semnat in original de catre expert;
- document care atesta certificare Coordonator in materie de securitate sisanatate in munca COR 226303 sau echivalent, in conformitate cuprevederile legale, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?, Manager al sistemelor de management al calitatii sau responsabil privindasigurarea controlului calitatii 1 PERSOANACerinte minimale: - absolvirea cursului de management in domeniul calitatii;
- experienta profesionala specifica: cel putin 1 proiect/contract de lucrariin care sa fi activat pe o pozitie similaraSe vor prezenta: - Declaratie de disponibilitate, din care sa rezulte pozitia pentru care expertuleste nominalizat in contract, precum si modul de indeplinire a cerintelorsolicitate, semnata de catre expert, in original;
- CV - semnat in original de catre expert;
- dovezi care sa ateste absolvirea cursului de management in domeniulcalitatii, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?;
- copie decizie interna de numire intr-o astfel de pozitie;
- document doveditor privind experienta profesionala specifica, in copielegalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice decare poate dispune operatorul economic pentru indeplinireacorespunzatoare a contractului de lucrari, Ofertantul trebuie sa faca dovadaca poate dispune (in proprietate, leasing sau prin contracte/conventii deinchiriere)de utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloacele detransport, laboratoare si alte mijloace fixe, necesare pentru indeplinireacontractului de lucrariAtunci cand un grup de operatori ec. depun oferta comuna, capacitateatehnica se demonstreaza prin luare in considerare a resurselor tuturormembrilor grupului.Ofertantul sa faca dovada ca detine: utilaje , mijloace de transportt, laboratoare si alte mijloace fixe, necesare pentru indeplinirea acorduluicadruDotare tehnica - cerinte minime: - statie topo;
- program de proiectare CAD pentru predare documentatie tehnica;
- statie de mixturi asfaltice ;
- Statie de beton- repartizator finisor de asfalt cu sistem automat de control al nivelului;
- cilindru compactor;
- autogreder;
- freza de asfalt;
- autobasculanta;
- buldoexcavatoare;
- incarcator pe pneuri si/sau senileSe vor prezenta: Documentul/documentele care atesta detinerea (dotareaproprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) utilajelor siechipamentelor tehnice solicitate si implicate in realizarea contractului., Informatii privind subcontractantiiDaca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile dincontract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoareacontractului de executie care va fi indeplinit de catre subcontractanti, datelede recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora. Sesolicita lista cu subcontractantii si specializarea acestora ., Informatii privind asocierea In cazul unei asocieri, asociatii trebuie saprezinte documentele solicitate la Situatia personala a candidatului sauofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, Capacitateaeconomica si financiara, Capacitatea tehnica si/sau profesionala, Standardede asigurare a calitatii (Certificat valabil ISO 9001 sau alt certificatechivalent), Standarde de protectia mediului (cum ar fi ISO 14001 sauechivalent).In cadrul documentelor de calificare se va prezenta acordul de asocierecare trebuie sa cuprinda cel putin: lista tuturor asociatilor, nominalizarealiderului de asociere, clauze privind raspunderea solidara a asociatilorpentru indeplinirea contractului, imputernicirea liderului asociatiei de a seobliga si de a primi instructiuni de la si in numele asociatilor, individual sicolectiv, clauze in care asociatii sunt obligati sa ramana in asociere peintreaga durata a contractului (in situatia in care oferta este declaratacastigatoare), obligativitatea legalizarii asocierii in cazul atribuirii contractuluide achizitie publica, inainte de semnarea contractului. Standarde de asigurare a managementului calitatii: Ofertantul trebuie sa aiba implementat un standard de asigurare demanagement al calitatii, in conformitate cu (raportat la) seriile de standardeuropene relevante (cum ar fi ISO 9001 sau echivalent), certificate deorganisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea, pentru lucrarile supuse ofertarii. Prin echivalent se inteleg certificateleechivalente emise de organisme stabilite in statele Uniunii Europene.Se va prezenta documentul care atesta implementarea sistemului demanagement al calitatii pentru lucrarile supuse ofertarii, valabil la data limitastabilita pentru depunerea ofertelor, eliberat de un organism de certificareindependent, acreditat, sau dovada ca sistemul respectiv a fostimplementat, dar documentul oficial nu a fost inca eliberat., Standarde privind asigurarea protectiei mediului: Ofertantul trebuie sa aiba implementat un standard de asigurare asistemului de management de mediu, in conformitate cu (raportat la)standardele de gestiune ecologica bazate pe seriile de standarde europenesau internationale in domeniu (cum ar fi ISO 14001 sau echivalent), pentrulucrarile supuse ofertarii. Prin echivalent se inteleg certificatele echivalenteemise de organisme care functioneaza in statele Uniunii Europene.Se va prezenta documentul care atesta implementarea sistemului demanagement de mediu pentru lucrarile supuse ofertarii, valabil la data limitastabilita pentru depunerea ofertelor, eliberat de un organism de certificareindependent, acreditat, sau dovada ca sistemul respectiv a fostimplementat, dar documentul oficial nu a fost inca eliberat va fi prezentat incopie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul? de catreoperatorul economic.In cazul depunerii de oferte comune, indeplinirea cerintelor minime impusecu privire la situatia economico-financiara si capacitatea tehnicoprofesionalaale ofertantilor se poate demonstra prin cumularea resurselordetinute de toti asociatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.04.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.04.2013 13:25