Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Realizare lucrari pt.proi."Centrul local de informare si promovare turistica din com.Densus,jud.Hunedoara"


Detaliu pentru invitatia numarul 335870
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA DENSUS
Numar invitatie: 335870/20.09.2012
Denumire contract: Realizare lucrari pt.proi."Centrul local de informare si promovare turistica din com.Densus, jud.Hunedoara"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DENSUSCod fiscal: 5453789, Adresa: COMUNA DENSUS, NR.154, JUDETUL HUNEDOARA, Densus, Telefon: 0254775010, Fax: 0254775010
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA DENSUS, NR.154, JUDETUL HUNEDOARA, Densus, Romania, cod postal: 337205, telefon: +40 254775010, fax: +40 254775010, persoana de contact: ANGELA NICOLETA CRAI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Densuscom.Densus, nr.154, jud.Hunedoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Realizare lucrari pt.proi."Centrul local de informare si promovare turistica din com.Densus, jud.Hunedoara"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de constructii
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 565, 449.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in cuantum de 4500 lei.Modalitati de constituire ? garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin una din urmatoarele modalitati: - in numerar la casieria Primariei Comunei Densus- Scrisoare de garantie bancara emisa in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari pentru autoritatea contractanta ? Formular F13- Ordin de plata in favoarea autoritatii contractante confirmat de banca.Contul in care se depune garantia de participareeste: RO27TREZ3712145020403XXX deschis laTrezoreria HATEG.Perioada de valabilitate a garantiei ? cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se poate constitui conform art.90 din HG nr.925/2006 si HG nr.1045/2011.Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 5% din pretul contractului fara TVAGarantia de buna executie se poate constitui prin: - Scrisoare de garantie bancara, (Formularul 11); sau- un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asiguraricare devine anexa la contract ( HG 834/2009) sau- prin modalitatea retinerilor succesive din suma datorata pentru facturi partialeconform prevederilor HG nr.1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantul trebuie sa completeze: a) Declaratia privind eligibilitatea, in conformitate cu prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si sa o prezinte in original.Ofertantul/asociatul/persoana care sustine ofertantul sau asocierea , nu trebuie sa ase incadreze in prevederile art.180 din OUG 34/2006.b) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181: Ofertantul/asociatul/ persoana care sustine ofertantul sau asocierea, nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.181din OUG 34/2006, pentru sustinatorul tehnic / financiar se va solicita doar neincadrarea la lit a, c1 si d din art 181, conf art 186(2) si art 190(2)/OUG34/06;Documente edificatoare: prezentare formular B (stampilat, semnat)c) CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta: -Formular CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta (Conf.Ordin 314/21.10.2010).d) Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: Pentru persoanele fizice sau juridice romane: Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat eliberat de D.G.F.P. care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul.e) Certificat constatator privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala , care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul.f)Declaratie privind neincardarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.Persoanele cu functie de decizie din cadrul institutiei (cf. Art. 69 lit. A) sunt: : Stefoni Dumitru Sorin- Primar, Bugari Traian-viceprimarComisia de evaluare compusa din : Crai Nicoleta ? referent de specialitate ?presedinte, Bogdan Loredana ? secretar (consilier juridic)-membru, Socaci Marcela ? consilier-membru.Consilierii locali: Socaciu Gheorghe, Dragotescu Miron, Ardelean Marcel, Chitu Dorin, Gardean Teodora, Merian Nicu-Lascut, Dinisoni Octavian, Virtopean Adrian, Grozoni Mircea, Lasconi Ali Viorel.Se completeaza formularul C.Acesta va fi solicitat si tertului sustinator conform art.13 din legea 279/2011.Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.)Documentele vor fiprezentate in original / copie legalizata / copie lizibilaconform cu originalul Certificatul constator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte(original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul valabila la data depunerii ofertei)a) ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului proceduriib)ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la falimentPersoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident.Ofertantul care va fi clasat pe locul I va avea obligatia de a prezenta, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii la cererea autoritatii contractante, privind rezultatul procedurii, documentele solicitate in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Formular informatii generale; - Cifra medie de afaceri globala pentru ultimii 3 (trei) ani este de cel putin199% din valoarea totala estimata a contractului, adica egala sau mai mare de 1.130.000 lei.Echivalentul in euro al cifrei de afaceri va fi determinat la cursurile medii de schimb euro/lei comunicate de Banca Centrala Europeana (BCE) pentru anii 2009 (4, 2399 lei/euro), 2010 (4, 2122 lei/euro) si 2011 (4, 2391 lei/euro).- Bilantul exercitiului financiar incheiat pentru ultimii 3 (trei) ani, (2009, 2010 si 2011) (la data de 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011)cu confirmarea depunerii de ANAF prin structura teritoriala competenta ? in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind dotarile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului ? in original;, Lista principalelorlucrari executate in ultimii cinci ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie care sa confirme executia unei lucrari in valoare de 565.000 lei fara TVA: Formular 31 experienta similara- contractul de lucrari sau- proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor- recomandare din partea beneficiarului care trebuie sa precizeze conform formular 34: a) modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectivb) valoarea contractului finalizat , in lei fara TVAc) daca pe parcursul prestarii serviciului au fost inregistrate neconformitati tehnice, Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune op.economic.Prezentarea de informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari (se anexeaza CV-uri in original, diplome, autorizatii a Inspectoratului de Stat in Constructii (ISC), Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are logistica, echipamente necesare realizarii lucrarilor, tehnica de calcul si software adecvate, mijloace de transport. In acest sens ofertantul va completa formularul 12H din documentatia de atribuire.Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii ( dotarea proprie, inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie ) utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea proiectului, in copie semnata si stampilata ?conform cu originalul ? .Operatorul economic trebuie sa prezinte o Declaratie pe proprie raspundere ca dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe care au fost declarate pentru a fi folosite pe perioada contractului nu vor fi angajate pe perioada de derulare a contractului la altelucrari.In cazul utilajelor/echipamentelor detinute prin contract/conventie de inchiriere, declaratia va fi data atat de locator cat si de ofertant., Informatii privind partea din contract ce urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora.-completare Formular 12G.Acordul de subcontractare se va face conform formular 35 din sectiunea formulare. a) Certificat ISO 14001 sau echivalentb) Certificat ISO 9001 sau echivalent- Se accepta numai certificate valabile pentru activitatile descrise prin obiectul contractuluiCertificat de atestare ISO 14001 privind managementul de mediu si ISO 9001privind managementul calitatii , valabile la data deschiderii ofertelor, in copie legalizata pentru domeniul corespunzator obiectului procedurii sau certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii EuropeneNota: ? Nu se admit ofertanti in curs de certificare.In caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociatSe vor respecta prevederile OUG 34/2006, Art. 191, 192, 193, 194, 195, 196 cu modificarile si completarile ulterioare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Pentru oferta cu pretul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 70 puncte, cu conditia respectarii prevederilor art. 361 si conexe din HG 925/2006, asa cum au fost modificate prin H.G. 834/2009.Pentru preturile ofertate diferit din cadrul procentului de punctaj se va aplica formula: P(o) = (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim acordat (70 puncte), unde: P(o) ? pretul ofertei Pret minim - pretul cel mai mic din ofertele considerate admisibile si conforme si se va acorda maximul de puncte, respectiv 70 de puncte;Pret (n) - pretul ofertei evaluate
Perioada de garantie acordata
30
Descriere: Descriere criteriu: Perioada de garantie (P(g)): nr. luni de la data eliberarii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, minim 24 luni si maxim 120 luni. Ofertele care ofera cea mai lunga perioada de garantie a lucrarii vor primi punctajul maxim, de 30 de puncte.. Ofertele care depasesc perioada de 120 luni nu vor fi punctate suplimentar deoarece acele garantii ale lucrarii pot fi nerealiste. Ofertele care prezinta o perioada de garantie a lucrarilor mai mica de 24 luni vor fi respinse ca neconforme. Algoritmului de calcul: Pg = (durata / durata cea mai lunga) x punctajul maxim acordat ( 30 puncte ). Perioada de garantie acordata va fi exprimata in luni calendaristice.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.10.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 20.09.2012 13:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer