Achizitie publica - REALIZARE MATERIALE DE PROMOVARE SI PUBLICITARE OUTDOOR
Detaliu pentru invitatia numarul 353815
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353815/16.09.2013
Denumire contract: REALIZARE MATERIALE DE PROMOVARE SI PUBLICITARE OUTDOOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL BAILE GOVORACod fiscal: 2541827, Adresa: str. Tudor Vladimirescu, nr. 75-77, Baile Govora, Telefon: 0250770460, Fax: 0250770800
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Tudor Vladimirescu, nr. 75-77, Baile Govora, Romania, cod postal: 245200, telefon: +40 0250770460, fax: +40 0250770800, persoana de contact: Mihai MATEESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Tudor Vladimirescu, nr. 75-77, Baile Govora, Romania, cod postal: 245200, telefon: +40 0250770460, fax: +40 0250770800
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REALIZARE MATERIALE DE PROMOVARE SI PUBLICITARE OUTDOOR
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: REALIZARE MATERIALE DE PROMOVARE SI PUBLICITARE OUTDOOR
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 36, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 728 lei se va constitui/retine/restitui in conformitate cu prevederile art. 84-88 din HGR 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantii apartinand IMM, conform Legii 346/2004, beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare. In acest caz se va completa Formularul nr.4, in original, datat, semnat si stampilat.Valabilitatea garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertelor, respectiv 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia trebuie constituita in numele asocierii, pentru toti membrii grupului de operatori economici. Garantia emisa in alta limba decat in romana va fi prezentata in original, insotita de traducere autorizata.In cazul constituirii in alta moneda, se va utiliza cursul de schimb valutar publicat de BNR (www.bnr. ro) cu 5 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie reprezinta 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art.90 din HGR 925/2006. In cazul scrisorii de garantie bancara, este necesara completarea Formularului nr. 3 in original datat, semnat si stampilat. Ofertantii apartinand IMM, conform Legii 346/2004, beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de buna executie. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie in conformitate cu prevederile art.91 din HGR 925/2006. Eliberarea/restituirea garantiei de buna executie se va face in conditiile art. 92 alin.(2).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantii au obligatia de a depune oferta pana la data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor. In cazul in care ofertantul uzeaza de prevederile art.11 alin.(4)sunt aplicabile prevederile alin.(5)ale aceluiasi articol.Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate de ofertantul individual si pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, in cazul in care nu se specifica altfel.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite obligatoriu de traducere autorizata in limba romana. Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al semnatarului.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta.Cerinta nr. 1- cerinta obligatorieCertificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordin 314/2010.Se va completa Formularul nr.1, in original, datat, semnat si stampilat.Cerinta nr. 2- cerinta obligatorieDeclaratii privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006)Se va completa Formularul nr.5, in original, datat, semnat si stampilat.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia indeplinirii cerintei.Cerinta nr.3 ? cerinta obligatorieDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006.Se va completa Formularul nr.6, in original, datat, semnat si stampilat.Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta se solicita a fi indeplinite de ofertant/asociat, iar pentru tertul sustinator numai pentru prevederile lit. a, c indice 1 si d din acest articol.Documente de confirmare: 1. Certificat de atestare fiscala, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul;2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Precizari: Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legal competente, care trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente, catre bugetul general consolidat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Inregistrarea de datorii restante va atrage eliminarea ofertantului in cauza. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor solicitate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens, conform art. 182, alin.(3) din OUG 34/2006.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Toate documentele se vorprezenta in traducere autorizata ? limba romana.Cerinta nr.4 ? cerinta obligatorieDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006 ? Conflictul de intereseSe va completa Formularul nr.7, in original, datat, semnat si stampilatFiecare ofertant/candidat/ofertant asociat/ subcontractant /tert sustinator este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii deatribuire sunt: Mihai Mateescu- primar;Bogdan Dumitrica ? viceprimar si consilier;Cristinel Gugu ? secretar oras si membru al echipei de proiect;Elena Calinoiu ? CFPP;Membrii echipei de proiect: Mihai Mecu, Mihaela Radut Fota, Mihaela Virtej, Nicolae Zotica.Consilieri locali: Andrei Gh. Petrica, Ciorobea Catalin Ion, Duican Nicolae, Dumitrescu Radu Dan, Mihai Vilhelm, Moise Florian, Musat Dorel, Petrescu Erita Gheorghe, Tarca Gheorghe, Tudosie Constantin. Cerinta nr. 1- cerinta obligatorieCertificat constatator emis Oficiul Registrului Comertului/ Autorizatie de functionare/altele echivalentePersoane juridice/fizice romane: 1.Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , emis de Oficiul Registrul Comertului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice/fizice straine: 1. Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere autorizata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.sau2. Se vor atasa documente relevante, in original, copie conform cu originalul insotite de traducere autorizata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; b) codul unic de inregistrare; c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati); d)structura actionariatului e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; f) domeniul de activitate principal; g) domenii de activitatesecundare; h) situatia societatii (daca se afla sau nu in stare de faliment).Operatorii economici, participanti la procedura trebuie sa aiba inclus in domeniul de activitate (principal sau secundar) activitatile care constituie obiectul achizitiei.In cazul unei asocieri de operatori economici, fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documentele mentionate mai sus, pentru partea de contract pe care o va executa in cadrul acestuia.In cazul in care exista incertitudini referitoare la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) a unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.Autoritatea contractanta poate sa solicite ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1- cerinta obligatorieMedia cifrei de afaceri globale, din cel mult ultimii 3 ani sa fie cel putin egalacu 72800leiOfertantii vor prezenta bilanturile contabile pt anii 2010, 2011, 2012 sau altedocumente edificatoare conform art. 185 alin.2 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de BNR pentru anul respectiv.In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria IMM, in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004, beneficiaza de reducerea cu50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri. Pentru a beneficia de aceastareducere ofertantii vor depune documente doveditoare privind incadrarea in IMM. (in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, conditia fiind indeplinita prin cumul).In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiarainvocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea decare beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantul resursele financiare invocate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1- - cerinta obligatorieLista principalelor prestari de servicii similare - continand beneficiari(indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clientiprivati) , valori, perioada de prestare - realizate in ultimii 3 ani, calculati panala data limita de depunere a ofertelor.Pentru conversia in RON, daca sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de BNR pentru anul respectiv.Pentru anul 2013 ? cursul BNR valabil la data publicarii invitatiei de participare.Se vor completa Formularele nr.10 si 10A, in original, datate, semnate si stampilate., Cerinta nr. 2- cerinta obligatoriePrezentarea a 1(unu) maxim 5 contracte avand ca obiect prestarea de servicii similare cu valoarea cumulata de minim valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit, respectiv 36400 lei.Contractele prezentate trebuie sa fi fost prestate in decursul ultimilor 3 ani.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Pentru conversia in RON, se va tine cont cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR., Cerinta nr. 3 - cerinta obligatorieLista utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice de care dispuneoperatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, conform art. 188, alin.2 lit.g din OUG 34/2006.Se va completa Formularul nr. 11 si anexa acestuia, in original, datat, semnat si stampilat.Realizarea materialelor se va face cu aparate si tehnologii corespunzatoare cerintelorde calitate prevazute in Caietul de sarcini., Cerinta nr. 4 - cerinta obligatorieInformatii privind nr. mediu al personalului angajat, in ultimii 3 ani, conform art.188, alin.2 lit.e din OUG 34/2006.e va completa Formularul nr. 12 si anexa acestuia, in original, datat, semnat si stampilat.Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experticare vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului)., Cerinta nr. 5 - cerinta obligatorieDeclaratie/Informatii privind asigurarea cu personal de specialitateOfertantul va prezenta lista cu membrii echipei din care sa rezulte rolul siresponsabilitatea fiecaruia, insotita de CV-urile acestora, datate si semnatein original (Formularul nr.13), la care se vor atasa diplome/certificate care saateste studiile si pregatirea profesionala. Se accepta si contracte de colaborare incheiate intre ofertanti si experti. Pentru fiecare membru din colectiv se va prezenta o declaratie de disponibilitate Formularul nr. 14, in original, datat, semnat si stampilat.Nu se accepta schimbarea personalului alocat prezentului contract, decat cu o persoana care indeplineste aceleasi cerinte minime obligatorii, pe baza unor justificari bine argumentate si numai cu aprobarea autoritatii contractante.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea profesionala se demonstreaza prin luarea impreuna a tuturor resurselor grupului., Cerinta nr. 6 - cerinta obligatorieInformatii privind subcontractantiiIn cazul unei asocieri de operatori economici capacitatea tehnica si/sauprofesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asociatiei.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana(conform art.190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm alpersoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va depune la dispozitia ofertantul resursele tehnice si/ sau profesionale invocate.Se va completa Formularul nr. 15 si anexa la acesta, in original, datat, semnat si stampilat.Se va completa Formularul nr. 16, in original, datat, semnat si stampilat.Se va completa Formularul nr. 17, in original, datat, semnat si stampilat.Se va completa Formularul nr. 18, in original, datat, semnat si stampilat.Persoana ce asigura sustinerea tehnica si /sau profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea dinprocedura de atribuire conform prevederilor art.180, art. 181 lit.a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare.In cazul asocierii se va prezenta: Formularul nr. 19 in original, datat, semnat si stampilat in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica .Se va legaliza asocierea in cazul in care oferta este declarata castigatoare. Cerinta nr. 1- cerinta obligatorieStandarde de asigurare a calitatii sau echivalent valabil la data limita de depunere a ofertelor, emis de un organism independent, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiune conform cu originalul, care sa ateste ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001, un sistem demanagement al calitatii care corespunde domeniului de activitate ce face obiectul prezentei proceduri.Certificatul se solicita pentru fiecare membru al asocierii, dupa caz.Se accepta ofertantii in curs de certificare care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.Documentele mentionate sunt obligatorii, lipsa acestor documente duce la descalificarea ofertantului.In cazul in care ofertantul nu detine ISO 9001, astfel cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in careprobele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, conform art. 193 din OUG 34/2006.Certificarea respectarii standardelor de asigurare a calitatii nu poate faceobiectul sustinerii acordate de catre o alta persoana, conform art. 193^1.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 16.09.2013 12:41