Achizitie publica - REALIZARE MATERIALE DE PROMOVARE SI PUBLICITATE OUTDOOR
Detaliu pentru invitatia numarul 326182
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326182/11.05.2012
Denumire contract: REALIZARE MATERIALE DE PROMOVARE SI PUBLICITATE OUTDOOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL BAILE GOVORACod fiscal: 2541827, Adresa: str. Tudor Vladimirescu, nr. 75-77, Baile Govora, Telefon: 0250770460, Fax: 0250770800
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Tudor Vladimirescu, nr. 75-77, Baile Govora, Romania, cod postal: 245200, telefon: +40 250770460, fax: +40 250770800, persoana de contact: MIHAI MATEESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Tudor Vladimirescu, nr. 75-77, Baile Govora, Romania, cod postal: 245200, telefon: +40 250770460, fax: +40 250770800.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REALIZARE MATERIALE DE PROMOVARE SI PUBLICITATE OUTDOOR
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectul prevede editarea si tiparirea materialelor de promovare si publicitate outdoor: ghiduri turistice, albume, pliante, mape cu brosuri tematice incluse, harti turistice, carti postale si ilustrate, afise, bannere, panouri publicitare, CD-uri si DVD-uri editate, realizarea unui film turistic de prezentare a statiunii, pixuri inscriptionate, pahare inscriptionate, farfurii de ceramica inscriptionate, obiecte promotionale de ceramica, tesaturi artizanale, panouri cu harti cu principalele trasee turistice, promovare prin posturi radio.
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 408, 900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lotul 1:6450 lei, Lotul 2:727 lei, Lotul 3:999 lei.Garant se constituie in conf cu preved art. 84-88 din HGR nr.925/2006. In cazul in care ofertantul apartine IMM, conf Legii nr. 346/2004 beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumul garant Valab garant este egala cu per de valab a ofertei, 90 zile de la term limita de primire a ofertelor. In cazul dep de oferte in asoc, garant trebuie constit in numele asoc. pt. toti membrii grup de op. ec. Garant emisa in alta lb decat romana va fi prezent in orig si va fi insotita de traduc autoriz. in romana. Aut contract. are drept de a retine garant, ofert. pierzand suma consti, in urmatoarele situatii: isi retrage oferta in perioada de valab. oferta sa fiind stabilita castig, refuza sa semneze contract. de achizitie publica in perioada de valab. a ofertei; oferta sa fiind stabilita castigat, nu const. garant. de buna executie in perioada de valab. a ofertei, dar nu mai tarziu de 15 zile de la semnare contract.In masura in care CNSC respinge contestatia depusa de op.ec. in cadrul proced. de atribuire, aut. contract. va retine din garantia de participare a ofertantul contestator, conform art. 278^1 din OUG 34/2006, sumele: Lotul 1:3225 lei. Daca instanta admite plangerea formulata impotriva dec CNSC de respingere a contest, autoritatea contractanta va returna contestatorului suma retinuta in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii dec. instantei.Garant. se restit de aut contract: in cel mult 3 zile lucr. de la data cons garant de buna executie dupa semnarea contract cu ofertantul castig. dar nu mai tarziu de 3 zile lucr. de la data exp perioadei de valab. a ofertei, ofertantilor a caror oferta nu a fost stabilita castig; in cel mult 3 zile lucratoare de la data exp. term. de dep. a unei contest, in cazul in care proced. este anulata. Elib. garant ofertantilor cu oferte necastig. se poate obtine si inainte de exp. perioad preciz, daca ofertantii transmit aut. contract. o solicit. in acest sens.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din val fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. In cazul scrisorii de garantie, este necesara completarea Formularului 3 in original. In cazul ofertantilor care apartin IMM conform Legii nr. 346/2004, garantia de buna executie se constit in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Garantia de buna executie se va elibera/restitui in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului in limita prejudiciului creat, daca contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Nota: Autoritatea Contractanta recomanda prezentarea tuturor documentelor care dovedesc indeplinirea de catre Ofertant a criteriilor de calificare, la deschiderea ofertelor. Completarea ulterioara a acestor documente este permisa numai in conditiile art. 11 alin. (5) din HGR nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate de ofertantul individual si pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri.Orice document solicitat trebuie sa fie valabil in momentul depunerii ofertei si va fi prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, in cazul in care nu se specifica altfel.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite obligatoriu de traducere autorizata si legalizata in limba romana. Traducerea trebuie facuta de catre un traducator autorizat, a carui semnatura trebuie legalizata de un notar public.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al semnatarului.Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita prin lege trebuie sa fi fost emise cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei. Pentru documentele care nu se pot prezenta cu respectarea acestui termen datorita conditiilor de emitere, si care depasesc perioada de valabilitate de 30 de zile solicitata, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea Ofertantului in care se va prezenta justificarea aferenta.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta.Cerinta nr. 1 -cerinta obligatorieCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta Cerinta obligatorie: Completare Formular nr. 1, in original, datat, semnat si stampilat.Cerinta valabila pentru toate loturile.Cerinta nr. 2 cerinta obligatorieDeclaratii privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006) . Cerinta obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 (Formular nr. 5, in original, datat, semnat si stampilat).Cerinta valabila pentru toate loturile.Precizari: a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 3 cerinta obligatorieDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006. Cerinta obligatorieDeclaratie privind neincadrarea in prev.art.181 din OUG 34/2006 (Formular nr. 6, in original, datat, semnat si stampilat).Documente de confirmare: 1.Certificat de atestare fiscala, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf cu originalul, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste ca operatorul nu are datorii la bugetul de stat.2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea cf cu originalul, din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste ca operatorul nu are datorii la bugetul local.Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinte valabile pentru toate loturile.Note: - Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 si 181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii formularelor de mai sus si a documentelor de confirmare.- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta se solicita a fi indeplinite deofertant/asociat, iar pt tertul sustinator numai pt prev lit. a , c indice 1 si d din acest articol.Cerinta nr. 4 cerinta obligatorieDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din ordonanta - Conflictul de intereseSe va completa Formularul nr. 7 din Sectiunea Formulare, in original, datat, semnat si stampilat.Neincadrarea in prev art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 se solicita pentru ofertant /asociat/tert sustinator si subcontractant cf prev. art.13 din L279/2011.Persoanele nominalizate din cadrul AC, care aproba/semneaza doc.emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Mihai Mateescu, Vilhelm Mihai, Cristinel Gugu, Mihai Mecu, Fota Radut Mihaela, Mihaela Virtej, Zotica Nicolae, Elena Calinoiu.Cerinta valabila pentru toate loturile. Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de ORC/Autorizatie de functionare/altele echivalente Cerinta obligatorie.Persoane juridice/fizice romane: 1. nu mai vechi de 30 de zile (original sau copie legalizata sau copie lizibila cf cu originalul), din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);c) structura actionariatului;d) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;e) domeniul de activitate principal;f) domeniile de activitate secundare;situatia societatii - ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a activitatii, operanta in perioada de depunere a ofertei si/sau de executare a contractului.- In cazul unei asocieri de operatori economici, macar unul dintre asociati trebuie sa faca dovada detinerii obiectului de activitate principala 731 ? Publicitate, sau echivalent.In cazul unei asocieri de operatori economici, fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documentele mentionate mai sus.Persoane juridice/fizice straine: 1. Prezentarea documentelor care dovedesc o forma de inregistrare atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident.Respectivele documente, vor fi traduse in limba romana de catre persoane autorizate.2. Prezentarea doc care atesta urmatoarele, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident: ? denumirea completa a operatorului economic;? durata de functionare;? sediul social;? structura actionariatului;? persoane imputernicite/administratori;? domenii de activitate;? sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati, domeniul principal de activitate;? domenii de activitate secundare;? ca nu sunt inscrise mentiuni privind procedura insolventei si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a activitatii, operanta in perioada de depunere a ofertei si/sau de executare a contractului.2.Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care exista incertitudini referitoare la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) a unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite inf direct de la autorit competente.In etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Cerinta val pentru toate loturile
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1-Cerintaobligatorie Media cifrei de afaceri globale, din cel mult ultimii trei ani: Cel putin=cu 645000 lei pt Lot 1 -Cel putin=cu 72800 lei pt Lot 2 - Cel putin=cu 100000 lei pt Lot nr. 3
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - cerinta obligatorieLista principalelor prestari de servicii similaredin ultimii 3 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr.2- cerinta obligatoriePrezentarea a minim 1 sau maxim 5 contracte avand ca obiect prestarea de servicii similare cu valoare egala de minim valoarea fiecarui lot ofertat in parte, Cerinta nr.3 - cerinta obligatorieLista utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, in functie de lotul pentru care opteaza conform art.188, alin 2 lit.g din OUG 34/2006, Cerinta nr.4 - cerinta obligatorieDeclaratie care contine informatii privind numarul mediu in ultimii 3 ani al personalului angajat conform art.188, alin.2 lit.edin OUG 34/2006, Cerinta nr.5-cerinta obligatorieDeclaratie/informatii privind asigurarea cu personal de specialitate, (experti propusi pentru realizarea proiectului, lista cu membrii echipei de implementare a proiectului)responsabil direct de indeplinirea contractului cf art. 188 alin.2 lit.c din OUG 34/2006., Cerinta nr.6-cerinta obligatorieInformatii privind asocierea/subcontractantii/tertul sustinator Cerinta nr. 1 Certificat ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
40
Descriere: Componenta financiara: i) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda 40pct; ii) pentru alt pret decat cel prevazut la i) se acorda punctajul astfel: P(financiar) (n)=(pret minim / pret(n))x40
Inovativitatea conceptelor prezentate respectand cerintele caietului de sarcini
30
Descriere: i) propunerea grafica; calitatea finisajelor;calitatea imaginii si/sau sunetului, intervalul orar de difuzare - 20 pct; ii)descriereafacilitatilor suportpecare ofertantulle pune la dispozitieinscopul sustinerii/ indeplinirii contractului -10pct .
Organizarea si planificarea in timp a activitatilor pe durata contractului
30
Descriere: i)planificarea, succesiunea si durata activitatilor si etapelor- 15pct; ii) prezenrtareaetapelor, evidentierea momentelor semnificative ale proiectuluisi utilizarea resurselor pentru fiecare etapa -15pct..
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 09.05.2012 10:06