Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Realizare materiale de promovare si publicitate outdoor


Detaliu pentru invitatia numarul 349093
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL BAILE GOVORA
Numar invitatie: 349093/26.06.2013
Denumire contract: Realizare materiale de promovare si publicitate outdoor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL BAILE GOVORACod fiscal: 2541827, Adresa: str. Tudor Vladimirescu, nr. 75-77, Baile Govora, Telefon: 0250770460, Fax: 0250770800
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Tudor Vladimirescu, nr. 75-77, Baile Govora, Romania, cod postal: 245200, telefon: +40 0250770460, fax: +40 0250770800, persoana de contact: Mihai MATEESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Tudor Vladimirescu, nr. 75-77, Baile Govora, Romania, cod postal: 245200, telefon: +40 0250770460, fax: +40 0250770800
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Realizare materiale de promovare si publicitate outdoor
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul prevede realizarea de materiale de promovare si publicitate outdoor: editare CD-uri si DVD-uri, realizarea unui film turistic de prezentare a statiunii, realizare si difuzare spot radio.
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 36, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 728 lei se constituie in conformitate cu prevederile art. 84-88 din HGR 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare. Ofertantii apartinand IMM, conform Legii 346/2004, beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare. In acest caz se va completa Formularul nr.4, in original, datat, semnat si stampilat.Valabilitatea garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertelor, respectiv 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia trebuie constituita in numele asocierii, pentru toti membrii grupului de operatori economici. Garantia emisa in alta limba decat in romana va fi prezentata in original, insotita de traducere autorizata.In cazul constituirii in alta moneda, se va utiliza cursul de schimb valutar publicat de BNR (www.bnr. ro) cu 5 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie reprezinta 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art.90 din HGR 925/2006. In cazul scrisorii de garantie bancara, este necesara completarea Formularului nr. 3 in original datat, semnat si stampilat.Ofertantii apartinand IMM, conform Legii 346/2004, beneficiaza de reducerea cu 50%acuantumului garantiei de buna executie. Autoritatea contractanta are dreptul dea emite pretentii asupra garantiei de buna executie in conformitate cu prevederile art.91 din HGR 925/ 2006.Eliberarea/restituirea garantiei de buna executiese va face in conditiile art. 92 alin.(2).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantii au obligatia de a depune oferta pana ladata si ora limitastabilite pentru depunerea ofertelor.In cazul in care ofertantul uzeaza de prevederile art.11 alin (4) din HGR 925/2006 sunt aplicabile prevederile alin.(5) ale aceluiasi articol.Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate de ofertantul individual si pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri.Documentele vor fiprezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, in cazul in care nu se specifica altfel.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite obligatoriu de traducere autorizata si legalizata in limba romana. Traducerea trebuie facuta de catre un traducator autorizat, a carui semnatura trebuie legalizata de un notar public.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al semnatarului.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta.Cerinta nr. 1- cerinta obligatorieCertificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordin 314/2010.Se va completa Formularul nr.1, in original, datat, semnat si stampilat.Cerinta nr. 2- cerinta obligatorieDeclaratii privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006).Se va completa Formularul nr.5, in original, datat, semnat si stampilat.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia indeplinirii cerintei.Cerinta nr.3 ? cerinta obligatorieDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006Se va completa Formularul nr.6, in original, datat, semnat si stampilat.Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta se solicita a fi indeplinite de ofertant/asociat, iar pentru tertul sustinator numai pentru prevederile lit. a, c indice 1 si d din acest articol.Documente de confirmare: 1. Certificat de atestare fiscala, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul;2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legal competente, care trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente, catre bugetul general consolidat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Inregistrarea de datorii restante va atrage eliminarea ofertantului in cauza. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor solicitate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Toate documentele se vor prezenta in traducere autorizata ? limba romana.Cerinta nr.4 ? cerinta obligatorieDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006 ? Conflictul de intereseSe va completa Formularul nr.7, in original, datat, semnat si stampilat.Fiecare ofertant/candidat/ofertant asociat/ subcontractant /tert sustinator este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Mihai Mateescu- primar;Bogdan Dumitrica ? viceprimar;Cristinel Gugu ? secretar oras;Membrii echipei de proiect: Cristinel Gugu, Mihai Mecu, Mihaela Radut Fota, Mihaela Virtej, Nicolae Zotica.Elena Calinoiu-CFPP;Consilieri locali: Andrei Gh. Petrica, Ciorobea Catalin Ion, Duican Nicolae, Dumitrescu Radu Dan, Dumitrica Bogdan, Mihai Vilhelm, Moise Florian, Musat Dorel, Petrescu Erita Gheorghe, Tarca Gheorghe, Tudosie Constantin. Cerinta nr. 1- cerinta obligatorieCertificat constatator emis Oficiul Registrului Comertului/ Autorizatie de functionare/altele echivalentePersoane juridice/fizice romane: 1.Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , emis de Oficiul Registrul Comertului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice/fizice straine: 1. Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.sau2. Se vor atasa documente relevante, in original, copie legalizata si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; b) codul unic de inregistrare; c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati); d) structura actionariatului e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; f) domeniul de activitate principal; g) domenii de activitate secundare; h) situatia societatii (ex. daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Operatorii economici, participanti la procedura trebuie sa aiba ca domeniu de activitate (principal sau secundar) activitatile avand cod CAEN conform serviciilor solicitate. In cazul unei asocieri de operatori economici, fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documentele mentionate mai sus.In cazul in care exista incertitudini referitoare la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) a unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.Autoritatea contractanta poate sa solicite ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1- cerinta obligatorieMedia cifrei de afaceri globale, din cel mult ultimii 3 ani, de maxim 72800leiOfertantii vor prezenta bilanturile contabile pt anii 2010, 2011, 2012 sau alte documente edificatoare conform art. 185 alin.2 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de BNR pentru anul respectiv.In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria IMM, inconformitate cu prevederile Legii nr.346/2004, beneficiaza de reducerea cu50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri. Pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantii vor depune documente doveditoare privind incadrarea in IMM. (in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, conditia fiind indeplinita prin cumul).In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unuiangajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantul resursele financiare invocate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1- - cerinta obligatorieLista principalelor prestari de servicii similare - continand beneficiari(indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati), valori, perioada de prestare - realizate in ultimii 3 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor.Pentru conversia in RON, daca sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de BNR pentru anul respectiv.Pentru anul 2013 ? cursul BNR valabil la data publicarii invitatiei de participare., Cerinta nr. 2- cerinta obligatoriePrezentarea a 1(unu) maxim 5 contracte avand ca obiect prestarea de servicii similare cu valoarea cumulata de minim valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit, respectiv 36400 lei., Cerinta nr. 3 - cerinta obligatorieLista utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, conform art. 188, alin.2 lit.g din OUG 34/2006., Cerinta nr. 4 - cerinta obligatorieInformatii privind nr. mediu al personalului angajat, in ultimii 3 ani, conformart.188, alin.2 lit.e din OUG 34/2006, Cerinta nr. 5 - cerinta obligatorieDeclaratie/Informatii privind asigurarea cu personal de specialitateOfertantul va prezenta lista cu membrii echipei din care sa rezulte rolul si responsabilitatea fiecaruia, insotita de CV-urile acestora, datate si semnate in original (Formularul nr.13), la care se vor atasa diplome/certificate care sa ateste studiile si pregatirea profesionala. Se accepta si contracte de colaborare incheiate intre ofertanti si experti. Pentru fiecare membru din colectiv se va prezenta o declaratie de disponibilitate Formularul nr. 14, in original, datat, semnat si stampilatNu se accepta schimbarea personalului alocat prezentului contract, decat cu o persoana care indeplineste aceleasi cerinte minime obligatorii, pe baza unor justificari bine argumentate si numai cu aprobarea autoritatii contractante.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea profesionala se demonstreaza prin luarea impreuna a tuturor resurselor grupului., Cerinta nr. 6 - cerinta obligatorieInformatii privind subcontractantiiIn cazul unei asocieri de operatori economici capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreazaprin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asociatiei. La evaluarea capacitatii tehnice si /sau profesionale vor fi luate in considerare resursele materiale si umane ale subcontractantilor nominalizati in oferta, exclusiv pentru partea lor de implicare in executia contractului.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia capacitatea tehnica si/sau profesionalainvocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art.190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si/ sau profesionale de care dispune. Cerinta nr. 1-cerinta obligatorieStandarde de asigurare a calitatii sau echivalent valabil la data limita de depunere a ofertelor, emis de un organism independent, in copie legalizata sau copielizibila cu mentiune conform cu originalul, care sa ateste ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii care corespunde domeniului de activitate ce face obiectul prezentei proceduri.Certificatul se solicita pentru fiecare membru al asocierii, dupa caz.Se accepta ofertantii in curs de certificare care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea. Documentele mentionate sunt obligatorii, lipsa acestor documente duce la descalicarea ofertantului.In cazul in care ofertantul nu detine ISO 9001, astfel cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, conform art. 193 din OUG 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
45
Descriere: Componenta financiara
Aspecte considerate relevante in realizarea /difuzarea materialelor solicitate
55
Descriere: Se vor puncta urmatoarele aspecte: i) conceptia fiecarei sectiuni(teme) din structura filmului, descrierea specificatiilor tehnice privind calitatea imaginii si a sunetului-20pct;ii) conceptia (aspecte relevante/durata) si difuzare spot(interval de difuzare, descrierea specificatiilor tehnice privind calitatea sunetului)- 20pct; iii) conceptia si facilitatea de instalare si utilizare a soft-ului pentru CD-uri si DVD -uri-15 pct
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 21.06.2013 10:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer