Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Realizare materiale didactice in cadrul ,,Programului de incurajare a consumului de fructe in scoli


Detaliu pentru invitatia numarul 294584
Autoritate contractanta
JUDETUL BOTOSANI
Cod de identificare fiscala: 3372955
Adresa: Piata Revolutiei nr.1-3, Botosani
Telefon: 0231/514712, int.4181
Fax: 0231/515020
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Realizare materiale didactice in cadrul , ,Programului de incurajare a consumului de fructe in scoli
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: -creatie, editare si tipografiere a unor materiale didactice (orare, semne de carte, pixuri inscriptionate) al caror scop este cunoasterea beneficiilor consumului de fructe proaspete si care urmeaza a fi distribuite tuturor beneficiarilor , ,Programului de incurajare a consumului de fructe in scoli in anul scolar 2010-2011?, cantitati conform Caietului de sarcini
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 18.05.2011 10:00
Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: JUDETUL BOTOSANI CF :3372955 Piata Revolutiei nr. 1-3 Telefon :0231/514712Fax :0231/514715
Data si ora deschiderii ofertelor: 30.05.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Consiliului Judetean Botosani, cam.420
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 98, 665.32 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-decl priv eligibi;
-decl priv art.181;
-certif priv îndepl oblig de plata, de la D.G.F.P si Primarie;
-certif de particip la licitatie cu oferta indep;
-decl priv calit de participant la proced-;
-Fisa entitatii legale;
-certif de înreg (CUI);
-certif ORC; -inf gen Anexa2, CA medie pe ult 3 ani 190.000, 00lei;
-decl priv lista princip contr de prest serv in ultimii 3 ani, Anexa 15-Declaratie priv lista princip prest serv si Lista;
-dov ca op ec a mai prestat în ultimii 3 ani, cel putin un contr de serv similar in val de 98.000, 00lei, Anexa 3, copie contract, recomandare;
-inform ref la pers angajat si al cadr de cond;
-Anexa 18-Decl subcontractanti;
-inform priv prop in care contr este îndepl de asoc si spec;
-decl priv cond de munca si prot muncii.
- garantia de participareeste de 1.970, 00 lei.- gratuit de pe SEAP atasata invitatiei de participare
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Punctaj tehnic
50
Descriere: - calitatea imaginii: 10 puncte;
- materialul suport: 10 puncte;
- conceptia grafica: 15 puncte - originalitate si creativitate: 15 puncte
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer