Achizitie publica - REALIZARE ORTOFOTOPLAN DIGITAL IN MUNICIPIUL MIERCUREA-CIUC
Detaliu pentru invitatia numarul 334280
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334280/24.08.2012
Denumire contract: REALIZARE ORTOFOTOPLAN DIGITAL IN MUNICIPIUL MIERCUREA-CIUC
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL MIERCUREA CIUCCod fiscal: 4245747, Adresa: P-TA CETATII NR.1, Miercurea-Ciuc, Telefon: +40 266315120, Fax: +40 266371137
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-TA CETATII NR.1, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530110, telefon: +40 266315120, fax: +40 266371137, persoana de contact: Salamon Ildiko
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Pimariei Municipiulu Miercurea-Ciuc, P-ta Cetatii nr. 1, Camera 102
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REALIZARE ORTOFOTOPLAN DIGITAL IN MUNICIPIUL MIERCUREA-CIUC
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: REALIZARE ORTOFOTOPLAN DIGITAL IN MUNICIPIUL MIERCUREA-CIUCPrestatorul va prezenta fisierele cu coordonatele centrelor de proiectie ale imaginilor compensate, conform cap.8 din caietul de sarcini, incluzand urmatoarele date: * coordonatele fiecarui centru de proiectie.* punctele de referinta DGNSS in teren (2 statii)*datele de calibrare si determinare a excentricitatii antenei GNSS/camera aerofotogrametrica.- Toate observatiile GNSS ca urmare a zborului trebuie livrate pe DVD in format RINEX.
II.1.6) CPV: 71354200-6 - Servicii de cartografie aeriana (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 967.74 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantumul garantiei de participare: 2.000, 00 lei perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile orice oferta cu perioada de valabilitate a garantiei de participare mai mica se respinge modul de constituire a garantiei pentru participare: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Prin exceptie garantia de participare se poate constitui si prin: a) prezentarea a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; b) depunerea la casieria autoritatii contractante a sumei in numerar, In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu, pana la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. In cazul inaintarii unei contestatii in fata Consiliului National de Solutionarea Contestatiilor, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului 1% din aceasta valoare, conform prevderilor art. 278 1 lit.a) din OUG nr. 34/2006, anume: Valoarea estimata fiind 120.967, 74 lei, se va retine 1.209, 67 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)In cazul unei asocieri a ofertantului, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent anexa nr.65Nota: a.) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.b.) In cazul unei asocieri sau sustinere a ofertantului, fiecare asociat sau sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie1. 3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare anexa nr.66Nota: a.) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.b)In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta Declaratiec) In cazul tertiului sustinatorse va depune Declaratia pentru neincadrarea in prevdederile art. 181 lit a), lit. c1si lit. d) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, daca este cazul.4. Certificat de atestare fiscala, dupa cum urmeaza: Pentru persoane juridice/fizice romane- certificat fiscal eliberat de Serviciul impozite si taxe locale, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original / copie legalizata sau copie lizibila cu mentiuena ?conforma cu originalul?- certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul general consolidat, in original sau copie lizibila conforma cu originalulPentru persoane juridice straine: - operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetele autoritatilor publice locale si nationale conform legii tarii de resedinta. Documentele vor fi prezentate in original sau copie lizibila conforma cu originalul si in traducere in limba romana efectuata de un traducator autorizat.Nota: a). Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.b). Certificatele de atestare fiscala sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; conform prevederilor Legii nr. 571/2003privind Codul fiscal, cu modificarile sicompletarile ulterioare.c) In cazul unei asocieri a ofertantului, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest documentNota: a) Documentele edificatoare prezentate de persoanele juridice straine prevazute vor avea mentionata perioada de valabilitate. In caz contrar, se vor prezenta actele normative din tara respectiva, care prevad perioada de valabilitate a documentelor. Aceste documente vor fi prezentate in traducere autorizata si legalizata in limba romana.b) Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.c) In cazul unei asocieri sau sustinere a ofertantului, fiecare asociat sau sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratied) Operatorii economici care prin certificatele depuse in oferta sau ulterior prezentate nu fac dovada achitarii taxelor la data solicitata de catre Autoritatea Contractanta, vor fi exclusi din prezenta procedura de achizitie publica.5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese) ? anexa nr. 63Persoanele cu functii de decizie: Primar - Raduly Ro;bert KalmanViceprimar - Szoke DomokosConsilier juridic - Eross TündeConsilier juridic - Salamon LillaContabil - Balogh JuditSef serviciu Salamon Ildiko;Consilieri locali : Antal AttilaChindea TraianFüleki Zoltan-LadislauFülop-Arpad ZoltanKirmajer EnikoLazar AnnaMagyari ZoltanMark Csucsi Ro;bertMathe TündeOrban ZsoltSomay PeterSoo;s Szabo; KlaraSzoke DomokosToke ErvinTepelus MariusVeress DavidVitos AttilaXantus AttilaNota: In cazul unei asocieri sau sustinere a ofertantului, fiecare asociat sau sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie 1. Certificat constator, dupa cum urmeaza: Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar executarea lucrarilor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Persoane juridice /fizice strainedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, (traducere legalizata);Nota: 1.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate legalizate in limba romana a documentelor.2.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasata pe primul loc de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau pe copie legalizata.3. In cazul unei asocieri a ofertantului, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document2. Autorizatie emisa de AGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA (ANCPI) conform Ordinului nr. 107/2010 al Directiei Generale ANCPI, pt. Clasa I pt persoane juridice
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Rezultatul exercitiilor financiar contabile in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), vizat si inregistrat de organul competent2. cifra medie de afaceri minim 160.000, 00 lei ? in domeniul de activitate aferent contractului
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista serviciilor prestate in ultimii 3 ani care vor contine valori, perioada si locul, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari;Se considera contract similar: - contract de servicii: ortofotoplanLista va cuprinde doar servicii similare: - cel putin un contract similar cu o valoare este de min. 100.000, 00 lei, Se va prezenta: - recomandarea beneficiarului care va preciza modul de indeplinire a obligatiilor contractuale. Nu se accepta recomandari din care rezulta ca nu au fost receptionate sau au fost receptionate cu obiectiuni.- contractulsau extras din contract- procesul-verbal/procesele-verbale de receptie de la beneficiar din care sa reiasa ca au fost livrate produse similare contractate pana la data depunerii ofertelor-document constatator eliberat de beneficiar care contine informatii referitoare la indeplinirea obligatiilor contractuale conform art.97^1 din HG nr.925/2006 si care sa ateste daca au fost inregistrate neconformitati., 1. informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, ,2. informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertantsi care este specializat in geodezie-se cere studii de lunga durata-sa aiba o vechime de 3 ani (experienta specific activitatilor din cadrul proiectului);CV ? ul trebuie sa contina informatii referitoare la urmatoarele: a) data participarii acestuia la indeplinirea obligatiilor asumate prin acel contract la care face apel si care demonstreaza indeplinirea criteriului.b)numele Angajatorului si Beneficiaruluic) functiile detinute, precum si perioadele aferente indicated)dovada ca persoanele responsabile cu indeplinirea contractului au lucrat in cadrul proiectului nominalizat., Declaratie privind echipamentele tehnice, si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluiOfertantul trebuie sa aiba in dotare: avion fotogrametricNota: a) Ofertantul trebuie sa prezinta actul doveditor al intrarii in proprietate al utilajelor (contractul de vanzare cumparare, punere la dispozitie, factura fiscala, etc.)b) Se accepta orice document prin care dovedeste ca dispune de respectivele utilaje.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.09.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.09.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.08.2012 13:43