Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Realizare pachet de produse informative si de constientizare


Detaliu pentru invitatia numarul 313845
Autoritate contractanta
Administratia Parcului Natural Balta Mica a Brailei R.A.
Cod de identificare fiscala: RO25646725
Adresa: Strada Golesti nr.29, Braila
Telefon: 0239611837
Fax: 0239611837
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Realizare pachet de produse informative si de constientizare
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Realizare materiale informative si de constientizare
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 12.09.2011 09:57)
Data publicarii: 09.09.2011 11:30
Data limita de depunere a ofertelor: 23.09.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Str. Golesti 29, Braila, cod 810024
Data si ora deschiderii ofertelor: 26.09.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Administratiei Parcului Natural Balta Mica a Brailei R.A. din Str. Golesti 29, Braila, cod 810024.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Mediu
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 370, 454 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neîncadrarea în situatiile art. 181.Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta . Certif. constatator original, xerocopie cf. cu orig.. Dovada achitare taxe catre bugetul general consolidat, a obligatiilor de plata a taxelor locale. Fisa informatii generale . Bilant contabil la 30.06.2010. sau balanta.Min. 1 contract de servicii similare finalizat. Prezentare mostre cu produse similare dpdv al formatului si rezolutiei imprimare. Lista privind personalul angajat si al cadrelor de conducere necesar indeplinire contract. Lista cu echipamente tehnice de care se considera necesare pt. indepl. contract. Certificat ISO 9001.
Gratuit: SEAPGarantie participare in cuantum de 2000 lei
Motive anulare:
Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului Altele
Observatii: Avand in vedere solicitarile primite referitoare la caietul de sarcini, suntem in imposibilitatea de a raspunde in termen la solicitarile realizate in termenul prevazut de lege, fiind necesara refacerea caietului de sarcini pentru a permite ofertantilor realizarea unei oferte conforme pentru a nu incalca prevederile art.2 alin (1) si (2) din OUG 34/2006.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer