Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Realizare parc central in orasul Targu Lapus


Detaliu pentru invitatia numarul 315488
Autoritate contractanta
ORASUL TARGU LAPUS (CONSILIUL LOCAL TARGU LAPUS - PRIMARIA ORASULUI TARGU LAPUS)
Cod de identificare fiscala: 3694861
Adresa: STR.TIBLESULUI, NR.2, JUD.MARAMURES, Targu Lapus
Telefon: 0262/384465, 0788596287
Fax: 0262/385403
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Realizare parc central in orasul Targu Lapus
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45112711-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica a parcurilor (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: IMBUNATATIREA CALITATII MEDIULUI PRIN REALIZAREA UNUI PARC CENTRAL IN ORAS T?RGU LAPUS
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 21.09.2011 13:53
Data limita de depunere a ofertelor: 04.10.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria orasului Targu LapusTargu Lapus, str. Tiblesului, nr.2, jud. Maramures, CP 435600
Data si ora deschiderii ofertelor: 04.10.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria orasului Targu LapusTargu Lapus, str. Tiblesului, nr.2, jud. Maramures, CP 435600, etaj 2, cam.33
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 938, 327 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
În cazul unei oferte comune, situatia personala si capacitatea de exercitare trebuie dovedite de fiecare dintre asociati în parte iar cerintele privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi îndeplinite prin cumulDeclaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art181Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat, locale si catre bugetele asigurarilor sociale de statCertificat de cazier fiscalCazier judiciar al administratoruluiCertificat constatator si certificat de înregistrare eliberate de ORC sau echivalente pentru persoane fizice/juridice straine Scrisoare de garantie bancara, scrisoare de atestare linii de credit sau orice alt document din care sa rezulte caofertantul dispune de resurse financiare de minim 450000 lei pentru a putea sustine executia lucrariDeclaratie privind cifra medie de afaceriCertificate ISO9001, ISO14001 sau echivalente
Publicata in SEAPGarantia de participare 18.000 lei
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
55
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie a tuturor lucrarilor ce fac obiectul contractului
18
Descriere: Durata de executie a tuturor lucrarilor ce fac obiectul contractului
Durata de proiectare detalii executie
5
Descriere: Durata de proiectare detalii executie
Programul calitatii
17
Descriere: Programul calitatii
Durata de garantie
5
Descriere: Durata de garantie
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer