Achizitie publica - REALIZARE PARC IN CENTRUL MUNICIPIULUI CAREI
Detaliu pentru invitatia numarul 326016
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326016/09.05.2012
Denumire contract: REALIZARE PARC IN CENTRUL MUNICIPIULUI CAREI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul CareiCod fiscal: 4481160, Adresa: 1 Decembrie 1918 nr.17, Carei, Telefon: 0261861660, Fax: 0261861663
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: 1 Decembrie 1918 nr.17, Carei, Romania, cod postal: 445100, telefon: +40 261861660, fax: +40 261861663, persoana de contact: Dorel Petru Oprea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Carei, jud Satu-Mare, str. 1 Decembrie 1918 nr. 17, sala mica de sedimte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Autoritate publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REALIZARE PARC IN CENTRUL MUNICIPIULUI CAREI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarea cuprinde: inlocuirea pavajului esplanadei cu un pietonal din benzi de piatra taiata, realizarea de alei de acces, realizarea unor spatii verzi cu specii autohtone, realizarea unei fantani arteziene, realizarea unui iluminat nou.
II.1.6) CPV: 45211360-0 - Lucrari de constructii de dezvoltare urbana (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 001, 213.21 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui garantia de participare in cuantum de 20000 lei. Garantia de participare se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara, ori o societate de asigurari, care se prezinta in original. Garantia de participare se poate depune si prin ordin de plata in contul IBAN RO02TREZ5475006XXX000058, Trezoreria Carei, CUI 4481160. Valabilitatea garantiei de participare este 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul respingerii unei contestatii de catre CNSC, conform art 278^1 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cuvaloarea estimata a contractului suma de 4781, 21 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din pretul contractului, fara TVA. Modul de constiture se va face prin acord comun intre parti , conform art 90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupre garantie de buna executie , oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere priv neinc in disp art 180 din OUG 34/2006-form 12A, Declaratie pe propria raspundere priv neinc in disp art 181 din OUG 34/2006-form 12B, Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat) si Certificat de taxe si impozite locale. Certificatele se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul", semnata si stampilata.Din certificate trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Declaratie priv calitatea de participant la procedura-form12C.Certificat de particiapare la lic cu oferta independenta-form 1.Declaratie pe propria rasp priv neinc in prev art.69^1-form 2.Persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Kovacs Eugen-primar, Keizer Ludovic-viceprimar, Sroth Clara-secretar, Beko Tamas-administrator public, Oprea Dorel-director tehnic. Rakovski Francis-sef birou achizitii publice. Certificat constatator in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul", semnata si stampilata, in termen de valabilitate, din care sa rezulte ca in domeniul de activitate al ofertantului se regaseste si tipul de lucrari ce face obiectul prezentei proceduri. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea privind rezultatul procedurii, de a prezenta Certificatul constatator in original sau copie legalizata, daca initial acesta a fost prezentat in copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul". Pentru persoane juridice straine se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare profesional(documentul se va prezenta in copie legalizata anexandu-se traducerea autorizata in lb romana)
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 Decl priv listaprinc lucrari efect in ultimii 5 ani. Se cere prez unui sau mai multe contracte de lucr similare celor ce vor face obiectul prez proceduri, a caror val cumulata sa fie de min 1 000 000 lei fara TVACerinta 2 Decl priv lista utilajelor, echip tehnologiceCerinta 3 Decl priv efectivul mediu al personalului angajat. Se vor nominaliza: seful de santier, responsabilultehnic cu executia pentru lucrari de drumuri.Cerinta 4 Decl priv subcontractantiiCerinta 5 Prezentarea de mostre Cerinta 1 Informatii priv managementul calitatii.Nu se admit ofertanti in curs de calificare. Certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelorCerinta 2Informatii priv managementul mediului.Nu se admit ofertanti in curs de calificare. Certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.05.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.05.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2012 08:56