Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Realizare Plan Urbanistic General, oras Uricani si Regulament Local aferent acestuia


Detaliu pentru invitatia numarul 327609
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Primaria orasului Uricani
Numar invitatie: 327609/23.05.2012
Denumire contract: Realizare Plan Urbanistic General, oras Uricani si Regulament Local aferent acestuia
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria orasului UricaniCod fiscal: 4634647, Adresa: str. 1 Mai, nr. 6, Uricani, Telefon: 0254511101, 0254511121, Fax: 0254511127
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. 1 Mai, nr. 6, Uricani, Romania, cod postal: 336100, telefon: +4 0254511121, fax: +4 0254511127, persoana de contact: Alenka Maria Gal
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediu Primaria Uricani, Sala de Sedinte, etaj 1, Str. 1 Mai, nr. 6, Uricani, jud. Hunedoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Realizare Plan Urbanistic General, oras Uricani si Regulament Local aferent acestuia
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizare Plan Urbanistic General, oras Uricani, judetul Hunedoara si Regulament Local aferent acestuia.
II.1.6) CPV: 71410000-5 - Servicii de urbanism (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 259, 728 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare: 3000 lei, CU declaratie TIP IMM 1500 lei. Mod constituire conf. art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, este de preferat emisa de catre o banca din Romania. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Se va retine conf. art 278.1 OUG 34/2006. suma de 2597, 28 lei
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executiea contractului este 5 % din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire: conf. art. 89-90 din H.G. nr. 925/2006.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA, in cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In cazul contractului de servicii pentru refacere PUG si RLU al ORASULUI URICANIautoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile dupa insusirea/aprobarea proiectului de catre Consiliul Local al ORASULUI URICANI si receptionarea acestuia daca nu a ridicat pana la aceea data pretentii asupra ei.Se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratiei privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Certificat de atestare fiscala si Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale original /copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu ofiginalul din care sa rezulte ca situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cuFormularul 12C, intocmit in baza art. 69.1din OUG nr. 34/2006, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, copii legalizate, copie lizibila conform cu originalul. Oferetantului clasata pe locul I inainte de transmiterea comunicarii rezultatului i se va solicita documentul in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Dovada intocmirii a cel putin 1 PUG de acelasi grad de complexitate (PUG pentru orase sau municipii de cel putinrangul III)., Inform. priv. subcontract./asociatii. Lista asociatii si subcontrac..Acord.(daca este cazul)., Inform. ref. la personal tehnic de special.de care dispune ofert..Ofer. treb sa dispuna de min, urm. personal de special.: min. 2 arhitecti inscrisi in Registrul Urbanistilor din Romania cu semnatura si certificat RUR conf. HG nr 1519/2004 care sa prezinte cerinta D (aferenta PUG) si cerinta F6 (afernta zonelor protejate);un topograf;un inginer geolog - minim 3 ani vechime;un inginer de drumuri;un inginer specialist in instalatii electrice;un inginer specialist instalatii;un specialist hidrolog (posibil si contract cu firma specializata);un specialist in probleme de protectia mediului si biodiversitate;o persoana (istoric, arhitect, inginer) specializata in domeniul restaurarii si amenajarii urbanistice si arhitecturale, certificatele RUR se vor prezenta in copie legalizata/copie conform cu originalul, Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, Dotari minime de care ofertantul trebuie sa dispuna: - statie de masura sistem stereo 70, sau sistem GPS stationare;
- aparat foraj geotehnic;
- minim 5 statii de lucru cu programe licentiate necesare elaborarii PUG;, Lista a princip. serv. prest. in ultimii 3 ani ISO 9001/2008, ISO 14001:2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP site www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.06.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2012 12:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer