Achizitie publica - REALIZARE PLAN URBANISTIC GENERAL SI REGULAMENT LOCAL DE URBANISM AL COMUNEI HIDA, JUDETUL SALAJ
Detaliu pentru invitatia numarul 329243
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329243/12.06.2012
Denumire contract: REALIZARE PLAN URBANISTIC GENERAL SI REGULAMENT LOCAL DE URBANISM AL COMUNEI HIDA, JUDETUL SALAJ
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA HIDA (PRIMARIA COMUNEI HIDA)Cod fiscal: 4792272, Adresa: Hida, Hida, Telefon: 0260.628565, Fax: 0260.628565
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Hida, Hida, Romania, cod postal: 457175, telefon: +40 260628565, fax: +40 260628565, persoana de contact: Dumitru-Dorian Balota
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Hida, Hida, Romania, cod postal: 457175, telefon: +40 260628565, fax: +40 260628565, persoana de contact: Dumitru-Dorian Balota
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Comuna)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: REALIZARE PLAN URBANISTIC GENERAL SI REGULAMENT LOCAL DE URBANISM AL COMUNEI HIDA, JUDETUL SALAJ
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Conform caietului de sarcini ? temei de proiectareRealizare plan urbanistic general si regulament local de urbanism al comunei Hida, judetul Salaj in conformitate cu precederile legale in vigoare
II.1.6) CPV: 71410000-5 - Servicii de urbanism (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de minim 2400 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: a) virament bancar, ordin de plata, semnat de banca in favoarea COMUNEI HIDAin contul : RO38 TREZ 5615 006X XX00 0191deschis la Trezoreria Zalau.b) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in conformitate cu Formularul nr. 3. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare, cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici simijlocii, prezentand in acest sens Declaratia privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, Formularul nr.4.Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere. Restituirea garantiei de participare se face dupa semnarea contractului, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. Dupa primirea comunicarii rezultatului procedurii ofertantii a caror oferte au fost declarate necastigatoare au dreptul de a obtine eliberarea garantiei de participare in conditiile precizate de art. 88, alin.(4) din H.G.nr. 925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie poate fi constituita printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si trebuie sa fie irevocabila Formularul nr. 25, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cu respectarea prevederilor art. 90, alin. (3) din H.G. 925/2006 completat cu HG 1045/2011. In acest caz, contractantul are obligtia de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de buna executie.Restituirea garantiei de buna executie se face in conformitate cu prevederile art.92 alin.(2) din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in art.180 din O.U.G. nr.34/2006, Formularul 10.2.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in art.181 din O.U.G. nr.34/2006, Formularul 11.3. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, Formular nr. 9A4.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in luna anterioara depunerii ofertei.5.Certificat de taxe si impozite locale (datoriil la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in luna anterioara depunerii ofertei.6. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in art. 69^1 din O.U.G nr. 34/2006, Formularul nr.11A . Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii: DUMITRU PETRUS, BALOTA DUMITRU-DORIAN, SOUCA MARIA, COSTE SORIN, MESESAN CORNEL, GROZA GRIGORE, POP IOVIAN, RUS IOAN, PETRULE OVIDIU, MITREA CIPRIAN-ALEXANDRU, CAMPEAN-MARIAN ALEXANDRU, UNGURUSAN IOAN, TIBENSCHI AUREL-DANUT, CLITAN DOREL. Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare operator va trebui sa prezinte si sa indeplineasca cerintele mentionate la punctul III.2.1.a).In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare a unei/unor terte persoane, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, Formularul nr.8A prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea situatiei economice si financiare nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c1) si d) si 69^1 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularele nr.10, nr.11 si nr.11A.In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice si profesionale a unei/unor terte persoane, atunci se va prezenta angajament ferm al persoanei respective in conformitate cuFormularul nr. 8B si declaratiile privind sustinerea tehnica Formular Anexa A si/sau Anexa B, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c1) si d) si 69^1 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularele nr.10, nr.11 si nr.11A. Certificatul Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul ofertei comune fiecare asociat va demonstra ca indeplineste cerinta pentru partea din contract pe care o realizeaza.Certificatul constatator se poate depune/prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea, conform cu originalul.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate, prezentarea documentului in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului intr-o perioada anterioaracare vizeaza cel mult ultimii 3 ani sa fie de cel putin 235.000, 00 lei.Daca un grup de op.ec. depun oferta comuna, atunci indeplinirea indicatorului cifra de afaceri se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Cifra de afaceri a operatorilor economici incadrati conform legii in categoria IMM va fiadmisa in cuantum de 50% din valoarea impusa. Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM, beneficiaza de aceeasi reducere a cifrei de afaceri. Daca operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare, cerinta, va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator.-se va completa formular 12-Bilantul contabil/extras de bilant/raport de audit sau alte doc. relevante si disponibile ale op.ec. aferent anilor de referinta precizati in formularul 12.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, se va completa Formularul nr.14, Indeplinirea in ultimii trei ani a cel putin unui contract de servicii similare, cu o valoare de minim 119.000, 00 lei.Copie dupa partile relevante din contract din care sa reiasa ca datele mentionate in formularul nr.14 sunt reale.Copie dupa procesul verbal de receptie a serviciilor;Document constatator/Recomandare din partea beneficiarului de contract;, Informatii referitoare la personalul de specialitate ce va fi responsabil cu derularea contractului. Din echipa nominalizata pentru executia contractului vor face parte minim urmatorii experti: Min. 1 coordonator lucrare cu drept de semnatura in urbanism, certificat RUR min. D.Min. 1 arhitect urbanistMin. 1 inginer in domeniul utilitatilorMin. 1 topometrist autorizat A.N.C.P.I.Ofertantul va depune: declaratie privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului - Formularul nr.19.- CV personalului nominalizat (Model Formular 21)- diplome de studiu, atestari, diplome, certificari-contract de munca/contract de colaborare/extras revisal sau contracte de colaborare sau angajament;, In situatia in care, ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contractul de lucrarii, are obligatia de a preciza partea/partile, pe care urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora Formular 23 si dupa caz Formular 24. In situatia in careofertantul este desemnat castigator, are obligatia de a prezentacontractul/contractele incheiate cu subcontractantii, contracte care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contract. Operatorul economic va face dovada ca are implementat si mentine un sistem de Management al Calitatii conform cerintelor standardului SR ENISO 9001:2008, pe domeniul /domeniile care face/fac obiectul contractului. Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare membru al grupului trebuie sa faca dovada ca are implementat si mentine un sistem de Management al Calitatii conform cerintelor standardului SR EN ISO 9001:2008, pentru partea de contract pe care o executa.Operatorul economic va depune Certificat privind implementarea si mentinerea un sistem de Management al Calitatii, conform cerintelor standardului SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP de la sectiunea Documentatie de atribuire
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.06.2012 10:14