Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Realizare proiect integrat FEADR


Detaliu pentru invitatia numarul 141561
Autoritate contractanta
Comuna Branistea
Cod de identificare fiscala: 4344279
Adresa: Comuna Branistea, Jud Dambovita, Branistea
Telefon: 0245-715031
Fax: 0245-715031
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Realizare proiect integrat FEADR
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 74142120-3 - Servicii de elaborare de proiecte altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.1)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Obiectul achizitiei : Realizarea unui proiect integrat, negenerator de profit accesat din Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala, masura 3.2.2.Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale.1. Infiintare a retelei publice de apa si canalizare2. Imbunatatirea retelei de drumuri de interes local?(SF, studii conexe, analiza cost-beneficiu, cerere de finantare)
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 29.01.2009 11:33)
Data publicarii: 16.05.2008 15:07
Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2008 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA BRANISTEA, JUDETULDAMBOVITA, Cod postal: 137050,
Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2008 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA BRANISTEA, JUDETULDAMBOVITA
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratii privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrare in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 sustinuta de certificate constatatoare privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale in original/copie legalizata, valabile la data deschiderii ofertelor; Certificat unic de înregistrare, certificat constatator emise de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca ofertantul poate presta serviciile solicitate, in copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor; Bilantul la 31.12.2007, vizat si înregistrat de organele competente; Formularului 6 Informatii generale; Cifra medie de afaceri pentru ultimii trei ani a ofertantului va fi de minim 500.000 lei; Contracte de studii de fezabilitate si/sau proiecte în domeniul accesarii fondurilor europene, în valoare totala de 500.000 lei; Garantia de participare 5.000 lei
De la sediul autoritatii contractante contra sumei de 50 lei.
Motive anulare:
Altele
Observatii: Ofertantul castigator nu s-a prezentat pentru semnarea contractului.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer