Achizitie publica - ?REALIZARE RETEA DE CANALIZARE MENAJERA SI MICROSTATIE DE EPURARE IN ZONA BAILE OGLINZI, ORAS TG. NEAMT?
Detaliu pentru invitatia numarul 353825
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353825/17.09.2013
Denumire contract: ?REALIZARE RETEA DE CANALIZARE MENAJERA SI MICROSTATIE DE EPURARE IN ZONA BAILE OGLINZI, ORAS TG. NEAMT?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Targu NeamtCod fiscal: 2614104, Adresa: B-dul Stefan cel Mare; Nr.62;, Targu Neamt, Telefon: 0233790245, Fax: 0233790508
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Stefan cel Mare; Nr.62;, Targu Neamt, Romania, cod postal: 615200, telefon: +40 233790245, fax: +40 233790508, persoana de contact: Ecaterina Iosub
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria orasului Tirgu Neamt, b-dul Stefan cel Mare, nr.62, sala de sedinte, parter.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?REALIZARE RETEA DE CANALIZARE MENAJERA SI MICROSTATIE DE EPURARE IN ZONA BAILE OGLINZI, ORAS TG. NEAMT?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?REALIZARE RETEA DE CANALIZARE MENAJERA SI MICROSTATIE DE EPURARE IN ZONA BAILE OGLINZI, ORAS TG. NEAMT? este de 2.241.336, 70 lei fara T.V.A., din care 2.052.027, 30 lei fara TVA, reprezentand lucrari de constructii si montaj si 189.309, 40 lei (9, 22 % din valoarea estimata lucrarilor de executie), reprezentand cheltuieli diverse si neprevazute.1Km de retele de canalizare si 2 statii de pompare ape uzate conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 241, 336.7 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare la licitatie va fi in suma de 5.832, 03 lei Modalitatea de constituire: conform prevederilor art.86 alin (1) si art. 86 alin (5), alin (6), din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, depunerea garantiei de participare se face pana la data limita de depunere a ofertelor, iar dovada constituirii garantiei de participare se prezinta pana la data limita de deschidere a ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor, cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor. Se poate constitui prin virament bancar in contul Primariei orasului Tg. Neamt (CUI 2614104) RO63TREZ4935006XXX000077 deschis la Trezoreria Targu Neamt sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, in conformitate cu prevederile art. 86 alin. 1din HG nr. 925/2006-Anexa 7.2.2.11 prevazuta in Sectiunea Formulare.Garantia trebuie sa fie irevocabila. In situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, Autoritatea contractanta va retine o suma de 5.832, 03 lei pentru fiecare contestatie respinsa, conform art. 278^1 din OUG 34/2006. Pentru garantia de participare in alta valuta, data la care se va face echivalenta leu/alta valuta (curs BNR) va fi cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. (Formular nr. 5)
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din valoarea contractului, fara TVA; se poate constitui prin orice mijloc permis de lege, conform art. 90 din HGR 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Mod de constituire a garantiei de buna executie: 1. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original. 2. Retineri succesive din sumele datorate din situatiile de plata lunare, conform prevederilor HG 1045/2011. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. (Formular nr.7)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.9) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului generalCerinta 2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) ? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.10)Cerinta 3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.11)Cerinta 4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.12)Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: 1. HARPA VASILICA ? PRIMAR2. HUMULESCU TRAIAN ? VICEPRIMAR3. MAFTEI LAURA ELENA ? SECRETAR ORAS4. IOSUB ECATERINA ? DIRECTOR EXECUTIV DIRECTIA BUGET ? PROGNOZE, FINANCIAR CONTABILITATE5. DURBACA SORIN ? SEF BIROU INVESTITII6. TANASA CARMEN ? SEF BIROU BUGET FINANCIAR ? CONTABIL7. AMIHAILESEI DANIEL CONSTANTIN ? COMPARTIMENT INTEGRARE EUROPEANA SI IMPLEMENTARE PROIECTE8. COJOCARIU DANIELA MIHAELA ? COMPARTIMENT ACHIZITII PUBLICE9. AIOANEI GABRIELA ? COMPARTIMENT ACHIZITII PUBLICE Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Operatorul economic ofertant (participant in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa prezinte: Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabila pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei), 2012, 2011, 2010, ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului in suma de minim 2.000.000 lei.Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat urmatoarele: Pentru executia lucrarilor de retea canalizare, ofertantul trebuie sa fi executatcontracte similare care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin :1 km de retele de canalizare.1 statie de pompare ape uzateOfertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - prezentarea unor certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarii avute in vedere.Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Informatii privind subcontractantii, specialitatea acestora si serviciile furnizate. Se solicita completarea si prezentarea modelului de Formular nr. 16 - Informatii privind subcontractantii, specializarea acestora, serviciile furnizate si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusiSubcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire., Studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor1.Manager de proiect/Reprezentantul antreprenoruluiExperienta profesionala in calitate de Manager de proiect/ Reprezentantul antreprenorului, dovedita prin participarea in cel putin un contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare dar nu identice celor care fac obiectul proceduriisi participarea ca manager coordinator in cadrul unui proiect2.Sef santierExperienta profesionala in calitate de sef santier in lucrari de infrastructura de apa si canalizare3.Responsabil tehnic cu executiaExperienta profesionala in calitate de RTE dovedita prin atestat profesional 4.Responsabil SSMExperienta profesionala in calitate de responsabil SSM5.Responsabil management traficExperienta profesionala in calitate de responsabil management trafic., Declaratie referitoare la utilajele /echipamentele/ dotarile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de executie lucrari.Formularul 22 - Declaratie referitoare la utilajele /echipamentele/dotarile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de executie lucrari.Formularul 22 se va completa numai de participantul in nume propriu (in cazul unui ofertant unic), sau de catre liderul asocierii (in cazul unei asocieri)., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.
Informatii privind subcontractantii, specialitatea acestora si serviciile furnizate.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001:2008Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit., Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.10.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.09.2013 15:00