Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?REALIZARE SISTEM DE ALIMENTARE CU APA IN COMUNA STALPU, JUD. BUZAU?


Detaliu pentru invitatia numarul 344648
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA STILPU
Numar invitatie: 344648/02.04.2013
Denumire contract: ?REALIZARE SISTEM DE ALIMENTARE CU APA IN COMUNA STALPU, JUD. BUZAU?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA STILPUCod fiscal: 2407591, Adresa: STR. PRINCIPALA NR.427, Stalpu, Telefon: +40 238453598, Fax: +40 238453598
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?REALIZARE SISTEM DE ALIMENTARE CU APA IN COMUNA STALPU, JUD. BUZAU?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PROIECTARE SI EXECUTIE ?REALIZARE SISTEM DE ALIMENTARE CU APA IN COMUNA STALPU, JUD. BUZAU?-Servicii de proiectare tehnica-Servicii de asistenta tehnica-Lucrari de constructii-Lucrari de instalatiiLungimea totala a retelei 14, 80 km.Valoarea estimata fara TVA: 2.984.115Cheltuieli diverse si neprevazute :286.520 Moneda: Lei
II.1.6) CPV: 45231100-6 - Lucrari generale de constructii de conducte (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 984, 115 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 53, 951.9 lei. Valabilitate: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei. In cazul subcontractarii, garantia de participare se constituie numai de contractant. In cazul asocierii, garantia de participare se constituie numai de liderul asocierii. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei; In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta. Forma de constituire a garantiei pentru participare: Documentul care atesta constituirea Garantiei de participare la procedura se va prezenta, cel mai tarziu, la data limita de depunere a ofertelor, in original. Se poate constitui astfel: - virament bancar in contul RO80TREZ1665006XXX000349 deschis la trezoreria Buzau - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original ? (Scrisoare de garantie bancara) - in conformitate cu art.86 din HG 925/2006. Pentru o garan?ie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare in modul si forma solicitata, vor fi respinse.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. (Formular nr.2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 );Cazier judiciar al operatorului economic ; Cazier judiciar al administratorului - (valabil la data limita de depunere a ofertelor)2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ); certificatele de atestare fiscala; certificatul de atestare privind obligatiile la fondul pentru mediu.3.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Document de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr 34/2006Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Primar: Gioaba StelianViceprimar: Catargiu Nicolae; Secretar: Boiangiu Raluca Mihaela; Contabil: Popina Antoneta; Consiliu local: Olaru Ion ; Stoica Petrica; Stoica Marian; Gioaba Alexandru ; Toader Finta; Manea Florin; Ionascu Titus; ManoleConstantin; BarbuTitel; DumitracheAlexandru; Iancu Ion; Vijiacu Elena; Persoane juridice/fizice romaneInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial.-Se va prezenta certificatul constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Din acesta trebuie sa reiasa faptul ca ofertantul, asociatii, subcontractantii sai, dupa caz, au ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitie.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Informatii privind situatia econ-financ. Ofertantul are obligatia de a face dovada ca a inregistrat o cifre medie de afaceri pe ultimii 3 ani, 2010, 2011 si 2012, rezultata din activ de proiectare de cel putin154, 594lei si constructii montaj sa fie de cel putin5, 240, 595lei. Cerinta obligatorie: Se va completa Formularul nr.7.Sunt lasate la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare.Conversia leu /valuta se va face folosind cursul mediu anual afisat de BNR, pentru anii 2010, 2011 si 2012., Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare pentru executie lucrari de minim804.778 lei pe o perioada de minim 5 luni pentru proiectul propus independent de angajamentele pentru alte contracte. La momentul semnarii contractului suma respectiva va fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei castigatoareAutoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita orice document pe care il considera relevant, splimentar fata de cele prezentate initial de ofertanti, in cazul in care documentele prezentate nasc anumite neclaritati evidente. Acest drept ni-l rezervam pentru a elimina riscul ca ofertantii sa depuna documente incheiate in scopul strict indeplinirii criteriului de calificare., In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand documente relevante in acest sens (cazier judiciar al companiei )valabil la data limita de depunere a ofertelor, Formular nr. 7A Formularul nr. 7B si Formular 6.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, cerinta privind cifra de afaceri va fi indeplinita in intregime de catre un singur tertPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va demonstra ca in ultimii 3 ani/5ania executat urmatoarele: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a proiectat/executat in ultimii 3 ani/5aniExperienta similara: 1 contract , max 2 similare ca natura si complexitate de proiectare si asistenta tehnica retele de alimentare cu apa si/sau aductiuni de apa, cu o lungime de minim 14.8 Km; 1 contract de, maxim 2, similare ca natura si complexitate de executie retele de alimentare cu apa si/sau aductiuni de apa, cu o lungime de minim 14.8 Km.Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: Documente doveditoare experientei similare pentru serviciile de proiectare: Se vor prezenta certificate/documente emise de catre beneficiar din care sa reiasa prestarea de serviciivalorile, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Documente doveditoare experientei similare lucrari: Se vor prezenta certificate/documente emise de catre beneficiar din care sa reiasa executia lucrarilorvalorile, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita orice document pe care il considera relevant, splimentar fata de cele prezentate initial de ofertanti, in cazul in care din documentele prezentate apar anumite neclaritati evidente. Acest drept ni-l rezervam pentru a elimina riscul de a se prezenta documente in scopul strict indeplinirii criteriului de calificare., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/statie/laborator etc., pe langa posibilitatea prezentarii unui contract de inchiriere/comodat etc. se permite prezentarea altor documente care sa faca dovada punerii la dispozi?ie. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine sau are drept de folos pentru urmat laborator de gradul II - laboratoare de specialitateAutoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita orice document pe care il considera relevant, splimentar fata de cele prezentate initial de ofertanti, in cazul in care din documentele prezentate apar anumite neclaritati evidente. Acest drept ni-l rezervam pentru a elimina riscul de a se prezenta documente inscopul strict indeplinirii criteriului de calificare.Se va rezentarea declaratiei privind echipamentele tehnice (utilajele) si dotarile de care dispune operatorul economic pentruindeplinirea corespunzatoare a contractului, in original., Personalultehnic de specialitate: Manager de proiectNecesar ? minim 1 persoanaa) Studii: - superioare , absolvite cu diploma de licenta , curs de project management recunoscut cel putin la nivel national (pentru ocupatia ?Manager de proiect?, sau masterat in domeniul Management proiectb) Experienta generala: Cel putin 3 ani in specialitate (in domeniul studiilor).c) Experienta specifica: - participarea/ implicarea intr-un proiectspecific activitatilor din cadrul proiectului actualSef de santier -executieNecesar ? minim 1 persoanaa) Studii: - superioare , absolvite cu diploma de licenta intr-un din domeniul: hidroedilitar/instalatii, b) Experienta generala: Cel putin 5 ani in specialitate (in domeniul studiilor).c) Experienta specifica: Cel putin 3 ani in domeniul specific activitatilor din cadrul proiectului.Sef de santier adjunct -executieNecesar ? minim 1 persoanaa) Studii: - superioare de ing/sing , absolvite cu diploma de licenta intr-unul din domeniul: hidroedilitar/instalatii, b) Experienta generala: Cel putin 5 ani in specialitate (in domeniul studiilor).c) Experienta specifica: - participarea/ implicarea intr-un proiectspecific activitatilor din cadrul proiectului actualExpert protectia mediului -executieNecesar ? minim 1 persoanaa) Studii: - absolvent studii superioareb) Experienta generala: Cel putin 5 ani in specialitate (in domeniul studiilor).c) Experienta specifica: Cel putin 3 ani in domeniul specific activitatilor din cadrul proiectului.CV-FormularEuropass; http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/ documents/curriculum-vitae semnat si stampilat in original; certificarile/ atestarile/ legitimatii/ diplome. Se vor prezenta documente relevante din care sa reiasa faptul ca ofertantul detine personalul considerat de autoritatea contractanta ca stict necesar pentru indeplinirea contractului.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita orice document pe care il considera relevant, splimentar fata de cele prezentate initial de ofertanti, in cazul in care din documentele prezentate apar anumite neclaritati evidente. Acest drept ni-l rezervam pentru a elimina riscul de a se prezenta documente in scopul strict indeplinirii criteriului de calificare. Pentru personalul care nu este angajat cu contract de munca al ofertantului/ asociatului/ subcontractantului/ sustinatorului se vor depune declaratii de disponibilitate ., Responsabil SSM nivel mediu - executieNecesar ? minim 1 persoanaa) Studii: - conform ?Normele metodologice din 11/10/2006 Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 882 din 30/10/2006 de aplicare a prevederilor Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006? Persoana respectiva trebuie sa fie certificata, in conformitate cu legislatia in vigoare.c) Experienta specifica: - participarea/ implicarea intr-un proiectspecific activitatilor din cadrul proiectului actualResponsabil tehnic cu executia (RTE) -executieNecesar ? minim 1 persoanaResponsabil cu controlul de calitate (RTQ) - executieNecesar ? 1 persoanaa) Studii: - superioare , absolvite cu diploma de licenta in orice domeniu de constructii- decizie numire in domeniul lucrarilor ceurmeaza a fi executate;b) Experienta specifica: - participarea/ implicarea intr-un proiect specific activitatilor din cadrul proiectului actualSpecialist inginer topografie/geodezie - executieNecesar ? minim 1 persoanaa) Studii: - absolvent studii superioareb) Experienta specifica: - participarea/ implicarea intr-un proiectspecific activitatilor din cadrul proiectului actualSef de Proiect -proiectareNecesar ? 1 persoanaa) Studii: - superioare , absolvite cu diploma de licenta intr-unul din domeniile de constructiib) Experienta generala: Cel putin 5 ani in specialitate (in domeniul studiilor).c) Experienta specifica: Cel putin 3 ani in domeniul specific activitatilor din cadrul proiectului.Inginer instalatii-proiectarea) Studii: - superioare , absolvite cu diploma de licenta Facultatea de Instalatiib) Experienta generala: Cel putin 5 ani in specialitate (in domeniul studiilor).c) Experienta specifica: Cel putin 3 ani in domeniul specific activitatilor din cadrul proiectului.Inginer hidroedilitare-proiectarea) Studii: - superioare , absolvite cu diploma de licenta Facultatea de Hidrotehnicab) Experienta generala: Cel putin 5 ani in specialitate(in domeniul studiilor).c) Experienta specifica: Cel putin 3 ani in domeniul specific activitatilor din cadrul proiectului.Inginer proiectant instalatii electrice de joasa tensiune -proiectarea) Studii: - superioare , absolvite cu diploma de licenta Facultatea de Instalatiib) Experienta specifica: - participarea/ implicarea intr-un proiectspecific activitatilor din cadrul proiectului actualCV-FormularEuropass; http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/ documents/curriculum-vitae semnat si stampilat in original; certificarile/ atestarile/ legitimatii/ diplome. Se vor prezenta documente relevante din care sa reiasa faptul ca ofertantul detine personalul considerat de autoritatea contractanta ca stict necesar pentru indeplinirea contractului.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita orice document pe care il considera relevant, splimentar fata de cele prezentate initial de ofertanti, in cazul in care din documentele prezentate apar anumite neclaritati evidente. Acest drept ni-l rezervam pentru a elimina riscul de a se prezenta documente in scopul strict indeplinirii criteriului de calificare. Pentru personalul care nu este angajat cu contract de munca al ofertantului/ asociatului/ subcontractantului/ sustinatorului se vor depune declaratii de disponibilitate ., Specialist inginer topografie/geodezie - proiectareNecesar ? minim 1 persoanaa) Studii: - absolvent studii superioareb) Experienta generala: Cel putin 5 ani in specialitate (in domeniul studiilor).c) Experienta specifica: Cel putin 3 ani in domeniul specific activitatilor din cadrul proiectului.ResponsabilResponsabil cu controlul de calitate-proiectareNecesar ? 1 persoanaa) Studii: - superioare , absolvite cu diploma de licenta in orice domeniu de constructii- decizie numire in domeniul lucrarilor ce urmeaza a fi executate;b) Experienta specifica: - participarea/ implicarea pe o pozitie similara intr-un proiect similarCV-FormularEuropass; http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/ documents/curriculum-vitae semnat si stampilat in original; certificarile/ atestarile/ legitimatii/ diplome. Se vor prezenta documente relevante din care sa reiasa faptul ca ofertantul detine personalul considerat de autoritatea contractanta ca stict necesar pentru indeplinirea contractului.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita orice document pe care il considera relevant, splimentar fata de cele prezentate initial de ofertanti, in cazul in care din documentele prezentate apar anumite neclaritati evidente. Acest drept ni-l rezervam pentru a elimina riscul de a se prezenta documente in scopul strict indeplinirii criteriului de calificare. Pentru personalul care nu este angajat cu contract de munca al ofertantului/ asociatului/ subcontractantului/ sustinatorului se vor depune declaratii de disponibilitate ., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitiepublica, conform art. 45 din OUG nr. 34/2006, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv. Daca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.Autoritatea contractanta nu are dreptul de a impune indeplinirea unor criterii de calificare pentru eventualii subcontractanti, dar resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens., In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedI sustinerea de care beneficiaza.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din ordonanta de urgenta, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.Formular nr. 8C prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, cerinta privind experienta similara va fi indeplinita in conf cu Anexa 2 la Ordinul ANRMAP nr.509/2011 Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cuSR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem demanagement al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca caindeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediu pentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Tehnic 1
26
Descriere: Tehnic 1
Tehnic 2
14
Descriere: Tehnic 2
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.04.2013 12:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer