Achizitie publica - Realizare statie de pompare si conducta de refulare ape uzate menajere pentru localitatea Caila, com. Sintereag, jud. Bistrita-Nasaud
Detaliu pentru invitatia numarul 329614
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329614/15.06.2012
Denumire contract: Realizare statie de pompare si conducta de refulare ape uzate menajere pentru localitatea Caila, com. Sintereag, jud. Bistrita-Nasaud
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SINTEREAGCod fiscal: 4427013, Adresa: Principala, nr.40, sintereag, Telefon: +40 0263-351026, Fax: +40 0263-351026
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Principala, nr.40, Sintereag, Romania, cod postal: 427320, telefon: +40 0263-351026, fax: +40 0263-351327, persoana de contact: ZAMFIRA RUS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Principala, nr.40, Sintereag, jud.Bistrita-Nasaud, Romania, cod postal :427320, telefon: +40 0263-351026, fax: +40 0263-351327.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Realizare statie de pompare si conducta de refulare ape uzate menajere pentru localitatea Caila, com. Sintereag, jud. Bistrita-Nasaud
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul include: executie de lucrari pentru realizarea a 3350 m conducta refulare ape uzate menajere, statie pompare ape uzate menajere, racord electric
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 530, 097 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei: 8.000 lei.Valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor Garantia de participare se constituie prin virament bancar (in contul Primariei comunei Sintereag RO69TREZ1025006XXX000058 deschis la Trezoreria Beclean) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in DA Garantia trebuie sa fie irevocabila Instrumentul de garantare trebuie: -sa prevada daca plata garantiei se va executa: conditionat sau neconditionat sa faca referire expresa la procedura Garantia de participare emisa in alta limba va fi prezentata in original insotita de traducere legalizata in limba romana Ofertantii care se incadreaza in prev. Legii nr.346/2004 beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei Acestia vor prezenta anexat garantiei o declaratie pe proprie raspundere, conf. Anexei 1 din Lege, din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din val. contractului fara TVA si va fi constituita in moneda contractului.Garantia se poate constitui nu mai tarziu de 14 zile de la semnarea contr. printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari, care devine anexa la contract.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a)conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat sau b)neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Valab. garantiei va corespunde cu perioada de valab. a contr.Nu se admite prez. unor garantii comune cu alte investitii. Garantia emisa in alta limba va fi prez. in orig. insotita de traducere legalizata in lb. romana Ofertantii care se incadreaza in prev. Legii nr.346/2004 benef. de reducerea cu 50% a garantiei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala in ultimii trei ani: cel putin 1.000.000 lei . Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011)insotite de contul de profit si pierdere sau alte docum. echivalente acestora in tara de origine a ofertantului sau Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori, dupa caz, 2009, 2010, 2011.In cazul in care pentru anul 2011, exista operatori economici care nu au obligatia legala de depunere a bilantului pentru anul 2011 pana la data depunerii ofertelor, se vor lua in considerare alte documente contabile in sustinerea cifrei de afaceri. In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, bilanturile trebuie depuse de fiecare membru al grupului. In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de, Acces la resurse reale in valoare de cel putin 88.000 lei pentru o perioada de 1 luna de zile. Ofertantul trebuie sa demonstreze la momentul semnarii contractului, ca are acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru perioada precizata, Tert sustinator (daca este cazul). In conformitate cu prevederile art. 186 din OUG 34/2006, situatia economica si financiara poate fi sustinuta ? in vederea indeplinirii contractului ? si de alta persoana indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) si ale art. 69^1 din OUG 34/2006., Precizari valabile pentru sectiunea III.2.2)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1- Manager de Proiect/Reprezentant Contractor?exp.prof. in functia de Manager/Reprezentant Contractor in contracte pentru lucrari tehnico edilitare prin particip. la cel putin un contract similar. Studii superioare tehn. de lunga durata-CV ( Formularul nr. 19a), copii dupa diplomele de inginer si certificatele profesionale obtinute (mentionate in CV), documente emise de angajatori sau alte referinte care sa probeze experienta indicata in CVContract similar inseamna un contract de executie de lucrari care sa includa retele de canalizare si statii de pompare apa uzata., 2.Sef de santier: exp. prof. in acesta functie in lucrari tehnico edilitare prin particip. la cel putin un contract similar. Studii superioare tehn. de lunga durata.-CV (Formularul nr. 19a), copii dupa diplomele de inginer si certificatele profesionale obtinute (mentionate in CV), documente emise de angajatori sau alte referinte care sa probeze experienta indicata in CVContract similar inseamna un contract de executie de lucrari care sa includa retele de canalizare si statii de pompare apa uzata., 3.Responsabil tehnic cu executia lucrarilor (domeniul IX) ? atestat de MDRT vizat la zi.-CV (Formularul nr. 19a), copie dupa atestatul si legitimatia de RTE, copii dupa diplomele si certificatele profesionale obtinute (mentionate in CV), documente emise de angajatori sau alte referinte care sa probeze experienta indicata in CV, Lista utilajelor / echipamentelor / dotarilor de constructii necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de executie de lucrari. Echipamentele si utilajele de mai jos sunt considerate ca nivel minim obligatoriu: -Excavatoare: 1 buc -Incarcatoare frontale: 1 buc -Autobasculante: 1 buc -Buldo-excavator :1 buc -Automacara: 1 buc -Echipam. sudura conducte PEID: 1 buc -Echipam de forare orizontala, dirijat: 1 buc -Echipam pentru compactare: 1 buc, Autobetoniera ? 1 buc., Tert sustinator (daca este cazul). In conformitate cu prevederile art.190 din OUG 34/2006, Capacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului poate fi sustinuta ? in vederea indeplinirii contractului ? si de alta persoana indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, ale art. 181 lit. a), c^1) si d) si ale art. 69^1 din OUG 34/2006., Precizari valabile pentru sectiunea III.2.3), Precizari valabile pentru sectiunile III.2.1), III.2.2) si III.2.3), Informatii privind partea de contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze (Formmularul 22 - Declaratie privind parte/partile din contract care sunt indeplinite de subantreprenori Se vor indica partile din contract pe care subcontractantul/subcontractantii urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si dupa caz, acordul acestuia/acestora), Experienta similara: Ofertantul trebuie sa fi dus la bun sfarsit in ultimii 5 ani in cadrul unui contract, lucrari similare constand in: executie de lucrari pentru realizarea de conducte de refulare ape uzate menajere, st pompare ape uzate menajere, racord electric si subtraversari drumuri, cu o valoare de cel putin 500.000 lei. Prin lucrari ?duse la bun sfarsit? se intelege lucrari receptionate partial care sunt insotite de PV de receptie partiala; sau lucrari receptionate insosite de PV la terminarea lucrarilor; sau lucrari receptionate insotite de PV de receptie finala.Pentru lucr declarate ca exp sim ofertantul are obligatia de a prez: -Formularul nr. 18 Declaratie privind lista princip lucr duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani, impliniti la data dep ofertelor-Copii ale partilor relevante din contractele prezentate ca exp sim-Recomandare din partea Beneficiarului- PV de Receptie Partiala sau Receptie la terminarea Lucrarilor sau Receptie Finala, -Personalul principal (cheie) angajat in contract(Formularul nr. 19): Manager de Proiect/Reprezentant Contractor, Sef de santier, Responsabil tehnic cu executia lucrarilor-Angajamentul ofertantului privind resursele umane(Formularul nr. 20) Sistem de management al calitatii implementat: certificat emis de organisme de certificare pentru sistemul de management al calitatii (ex. ISO 9001 sau standarde echivalente), valabile la data depunerii ofertei, in domeniul executiei de lucrari, Sistem de management al mediului implementat: certificat emis de organisme de certificare pentru sistemul de management de mediu (ex. ISO 14001 sau standarde echivalente), valabile la data depunerii ofertei, in domeniul executiei de lucrari.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se obtine din SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.06.2012 14:46