Achizitie publica - Realizare studii tehnice si proiectare pentru proiectul Producerea energiei
Detaliu pentru invitatia numarul 245948
COMUNA BARU
Cod de identificare fiscala: 4521427
Adresa: Prof. Dr. Stefan Garbea, Nr. 222, Baru
Telefon: 0254778003
Fax: 0254778398
Denumire invitatie: Realizare studii tehnice si proiectare pentru proiectul Producerea energiei
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 71335000-5 - Studii tehnice (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: REALIZARE STUDII TEHNICE SI PROIECTARE PENTRU PROIECTUL , ,PRODUCEREA ENERGIEI ELECTRICE SI TERMICE DIN RESURSE REGENERABILE DESTINATA CONSUMULUI PROPRIU AL INSTITUTIILOR PUBLICE SI ILUMINAT PUBLIC DIN COMUNA BARU, JUDETUL HUNEDOARA
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 31.03.2010 14:39
Data limita de depunere a ofertelor: 12.04.2010 10:30
Adresa la care se transmit ofertele: PRIMARIA COM. BARUSTR. PR.DR.ST-GARBEA NR.222COM. BARU JUD. HUNEDOARA
Data si ora deschiderii ofertelor: 12.04.2010 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COM. BARUSTR. PR.DR.ST-GARBEA NR.222COM. BARU JUD. HUNEDOARA
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 259, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-SITUATIA PERSONALA A CANDIDATULUI-CAPACITATEA DE EXERCITARE A ACTIVITATII PROFESIONALE-SITUATIA ECONOMICO-FINANCIARE-CAPACITATEA TEHNICA SI /SAU PROFESIONALA
DESCARCABILA CA ATASAMENT SAU DE LA SEDIUL PRIMARIEI BARU INTRE ORELE 8-15.30
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
PREZENTAREA EXPERIENTEI PROIECTANTULUI
10
Descriere: experienta ofertantului in domeniul elaborarii proiectelorpentru producerea energiei din resurse regenerabile
METODOLOGIA DE ABORDARE
20
Descriere: Prezinta etapele tuturor activitatilor de desfasurare, metodologic, in ordine cronologica, pentru depunereadosarului spre finantare la O.I.E