Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - REALIZARE STUDIU DE FEZ.PT REABILIT.CANALIZARE MENAJERA SI PLUVIAL+IND.SI TRATAREA APELOR MENAJERE


Detaliu pentru invitatia numarul 301111
Autoritate contractanta
Institutul National de Cercetare Dezvoltare pentru Fizica si Inginerie Nucleara "Horia Hulubei"
Cod de identificare fiscala: R 3321234
Adresa: Str.Atomistilor, loc.Magurele, jud.Ilfov, Magurele
Telefon: 0214042318
Fax: 0214042318
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: REALIZARE STUDIU DE FEZ.PT REABILIT.CANALIZARE MENAJERA SI PLUVIAL+IND.SI TRATAREA APELOR MENAJERE
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 79314000-8 - Studiu de fezabilitate (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: REALIZARE STUDIU DE FEZ.PT REABILIT.CANALIZARE MENAJERA SI PLUVIAL+IND.SI TRATAREA APELOR MENAJERE
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 24.06.2011 14:30
Data limita de depunere a ofertelor: 14.07.2011 12:30
Adresa la care se transmit ofertele: Str. Reactorului, nr.30, Magurele+Ilfov
Data si ora deschiderii ofertelor: 14.07.2011 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Reactorului, nr.30, Magurele+Ilfov
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Altele (Cercetare)
Valoare estimata: 182, 532 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, Declaratie privind participarea cu oferta independenta, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul de stat, Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, Acord de asociere, Certificat constatator, Informatii generale, Lista principalelor servicii similare realizate în ultimii 3 ani, Experienta similara-cel putin 1 contract de servicii similare, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere , Informatii privind dotarile specifice, Informatii privind subcontractantii, ISO 9001, 14001, 18001, garantiei de participare 2.000 lei
Documentatia de atribuire este atasata la prezentul anunt
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer