Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Realizare supanta si construire acoperis tip sarpanta,rezultand imobil P+1 Etaj, refacere imprejmuiri, parcare ? Intrarea Doinei nr. 2


Detaliu pentru invitatia numarul 355369
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA AUTONOMA DE TRANSPORT TIMISOARA
Numar invitatie: 355369/05.11.2013
Denumire contract: Realizare supanta si construire acoperis tip sarpanta, rezultand imobil P+1 Etaj, refacere imprejmuiri, parcare ? Intrarea Doinei nr. 2
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA AUTONOMA DE TRANSPORT TIMISOARACod fiscal: RO2490570, Adresa: STR.TAKE IONESCU, NR.56, Timisoara, Telefon: +40 0256277736, Fax: +40 0256277793
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.TAKE IONESCU, NR.56, Timisoara, Romania, cod postal: 300074, telefon: +40 356803703, fax: +40 356803703, persoana de contact: CLAUDIU BELU-RED
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-DUL Take ionescu Nr. 56 , Localitatea: Timisoara , Cod postal: 300074 Sala Sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Realizare supanta si construire acoperis tip sarpanta, rezultand imobil P+1 Etaj, refacere imprejmuiri, parcare ? Intrarea Doinei nr. 2
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizare supanta si construire acoperis tip sarpanta, rezultand imobil P+1 Etaj, refacere imprejmuiri, parcare ? Intrarea Doinei nr. 2Nu sunt prevazute cheltuieli diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 595, 617 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare?40.000 lei Red.50% pt.IMM-uri.In cazul in care ofertantul este o asoc., pt a putea benef. de red. cerintei priv. val.gar.la 50%, fiecare asoc. trebuie sa se incadreze in categ. IMM, conf. L.346/2004Se poate constitui conf. prev. art.43?1 din OUG 34/2006 si a art.86 din HG 925/2006.(1) Se constituie prin virament bancar sau instrument de gar. emis in con. legii de o soc. bancara ori de o soc. de asig., care se prez. in original, in cuantumul si pt perioada prev.in D.A.(2) Trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu cond. confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.(3) Cod IBAN RO38 RNCB 0249 0492 9594 0001 pentru BCR Suc Timisoara(4) In orice sit., dovada constituirii trebuie sa fie prez. cel mai tarziu la data si ora stabilite pt deschiderea ofertelor.(5) Termen valab. 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor(6) Poate fi retinuta in urmatoarele conditii: 1. Ofertantul si-a retras oferta pe perioada valab. acesteia care a fost stabilita conform D.A. sau2. Ofertantul, fiind instiintat de acceptarea Ofertei lui, in cadrul perioadei de valab.a Ofertei, a) nu semneaza sau refuza sa semneze contractulb) nu prez. sau refuza sa prezinte gar. de buna executie, in conf. cu instructiunile procedurii, sau3. In cond. prevaz. de art.278¹ din OUG 34/2006.In cazul in care ofertantul opteaza pt constituirea G.P. printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, aceasta se prez. in original, in cuantumul si pt. perioada prevazuta in D.A.In cazul unei asocieri, S.G.B. de participare, poate fi emisa de oricare dintre asoc., in cuantumul total stabilit de A.C..(7) Cursul de schimb utiliz pt determinarea echiv leu/valuta este cel comunicat de BNR cu 7 zile calendaristice inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
10 % din valoarea contractului rezultata in urma aplicarii procedurii de cerere de oferte. Reducere 50% pentru IMM-uri.Constituirea Garantiei de buna executie se poate realiza prin: ? instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine Anexa la contract? prin virari succesive din facturile partiale de plata in contul de garantii deschis de Furnizor, la dispozitia Achizitorului la Trezoreria Timisoara. Suma initiala care se vireaza de contractant in contul astfel deschis este de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea Completarea si prezentarea Formularului 12 ADeclaratia privind eligibilitatea va fi semnata , datata si stampilata de ofertant. Declaratia va fi completata si de tertul sustinator , daca este cazulCerinta nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2066Completarea si prezentarea: -Formularului 12 B;
-Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;
-Certificat de taxe si impozite locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 va fi semnata , datata si stampilata de ofertantCerinta nr.3 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Completarea si prezentarea Formularului 4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura semnata , datata si stampilata de ofertant.Cerinta nr.4 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010Completarea si prezentarea Formularului 5Cerinta nr.5 ? Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 1(evitarea conflictului de interese)Completarea si prezentarea Formularului 20 Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 (evitarea conflictului de interese din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr.337/2006)Persoane cu functii de decizie din cadrul RATT: Director General?dr.ing.Ioan Goia; Contabil Sef-ec.Felicia Lascut; Director Tehnic-ing. Marcel Nicola;Sef Birou Achizitii Publice Depozite?ec. Georgeta Craciunescu;Expert Achizitii Birou Achizitii Publice Depozite?Jur.Claudiu Red Belu;Sef Serviciu Tehnic-ing.Laura Lazar;Sef Serviciu Intern Protectie si Paza-ing.Cristian Bota;Sef Serviciu Tehnologia Informatiei-ing.Adrian Sarb; Inginer Serviciu Tehnic?ing.Iuliana Suciu;Inginer Serviciu Tehnic?ing.Dorina Iovan;Sef Compartiment Gestionare Energie?ing.Traian Rat;Consilier Juridic Cabinet Director General?Cons. Jur. Lucia Cretu;Membru in Consiliul de Administratie al R.A.T.Timisoara-Chis Culita;Membru in Consiliul de Administratie al R.A.T.Timisoara?Cianca Daniel;Membru in Consiliul de Administratie al R.A.T.Timisoara ?Karagena Sorin;Membru in Consiliul de Administratie al R.A.T.Timisoara?Popovici Dumitru;Membru in Consiliul de Administratie al R.A.T.Timisoara?Avram Stanusoiu Constantin.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 (evitarea conflictului de interese) semnata si stampilata de ofertantInformatii privind asocierea. In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, Situatia personala - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare membru al asocierii;Mai multi operatori economici se pot asocia cu scopul de a depune oferta comuna fara sa fie obligati sa isi autentifice din punct de vedere formal asocierea Se va completa Formularul 3 . Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie autentificata numai in cazul in careoferta comuna va fi declarata castigatoare. Oferta este semnata in mod egal de toti membrii asocierii.Unul din membrii asocierii trebuie numit ca lider- responsabil de contract si aceasta trebuie confirmata in scris , printr-o imputerncire semnata de fiecare partener in parte ?Formularul 2.Toti partenerii din cadrul asocierii trebuie sa ramana sub aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile /formularele solicitate nu este reprezentant legal al operatorului economic (lider) se va atasa o imputernicire ( Formularul 2 ) Cerinta nr.1Persoane fizice/juridice romanePrezentarea Certificatului constatator emis de ONRC, Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale / actuale la data limita de depunere a ofertelor .In cazul in care Certificatul constatator emis de ONRC este prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, acesta va fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, in original/copie legalizata pentru conformitate.Cerinta nr.2Persoane fizice/juridice strainePrezentarea documentelor care dovedesc o forma de inregistrare, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1- Cifra de afaceri-Prezentarea si completarea Formularului 1 (Informatii generale) din care sa rezulte cifra de afaceri sau media cifrei de afaceri globale pe ultimi 3 ani sa fie cel putin egala cu5.191.234 Lei, Reducere 50% pentru IMM-uri definite conform legii nr.346/2004, actualizata.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNRSe va completa de fiecare membru al asocierii.Cifra medie de afaceri , in cazul asocieriise va calcula prin cumulul cifrei medii corespunzatoare fiecarui membru al asocierii;Cerinta 2- Copii dupa bilanturile depuse in 2010, 2011, 2012 , cu prezentarea dovezii de depunere a bilanturilor.Prezentarea bilanturilor contabile la 31.12.2010, 31.12.2011, 31.12.2012 vizate si inregistrate de catre organele competente in conditiile art 185 din OUG 34/2006 modificata si completata ulterior . Toate documentele /certificatele respective trebuie sa fie prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul . Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 4? Informatii privind subcontractantii(daca este cazul)-Prezentarea si completarea Formularului 12 G (declaratie privind partea / partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora) si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica respectiv, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice si/sau financiare initiale;Cerinta 5 ? Informatii privind asociatiii (daca este cazul)-Prezentarea si completarea Formularului 3 - Acord de asociereIn cazul in care un grup de operatori economici se asociaza pentru a depune o oferta comuna, acestia trebuie sa indeplineasca individual cerintele privind eligibilitatea si inregistrarea si, prin cumul, cerintele privind capacitatea economico ? financiara si capacitatea tehnica si / sau profesionala si standardele de asigurare a calitatii si protectiei mediului respectiv neincadrarea in situatiile prevazute la art.69¹ din OUG 34/2006.Informatii privind asocierea-In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, Situatia personala - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare membru al asocierii;Mai multi operatori economici se pot asocia cu scopul de a depune oferta comuna fara sa fie obligati sa isi autentifice din punct de vedere formal asocierea Se va completa Formularul 3 . Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie autentificata numai in cazul in careoferta comuna va fi declarata castigatoare. Oferta este semnata in mod egal de toti membrii asocierii.Unul din membrii asocierii trebuie numit ca lider- responsabil de contract si aceasta trebuie confirmata in scris , printr-o imputerncire semnata de fiecare partener in parte ?Formularul 2.Toti partenerii din cadrul asocierii trebuie sa ramana sub aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile /formularele solicitate nu este reprezentant legal al operatorului economic (lider) se va atasa o imputernicire ( Formularul 2 ), Cerinta 1 ? Declaratie privind lista principalelor lucrari efectuate in ultimii 5 ani-Completarea si prezentarea Formularului 12 F privind lista principalelor lucrari efectuate in ultimii 5 aniPrezentarea listei lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca a executat in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit , lucrari similare la nivelul a maxim 3 contracte de lucrari similare a caror valoare cumulata sa fie de minim 2.595.617 lei , insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii , valoarea , perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNRCerinta 2 ? Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere-Completarea si prezentarea Formularului 12 Iprivind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in original semnat , datat si stampilat de ofertant.Cerinta 3 ? PersonalResurse umane: Ofertantul va asigura personal autorizat /calificatin vederea indeplinirii contractului de executie lucraricare face obiectul procedurii de achizitie publica.Ofertantul va avea la dispozitie o echipa dimensionata astfel incat sa asigure indeplinirea obiectului prezentului contract.Ofertantul va asigura cu personal specializat atestat-1 electrician , atestat ANRE conform Ordinului ANRE nr. 1/13.03.2013-1 inginer constructii civile si industriale-1 inginer responsabil tehnic cu executia atestat in domeniul aferent prezentului contract conform Legii nr. 10/18.01.1995-Completarea si prezentarea Formularului 12JSe vor prezenta: Lista cu personalul tehnic de specialitate (expertii) propus pentru indeplinirea contractului, lista cu personalul propus pentru indeplinirea contractului . Forma de prezentare: in originalOfertantul va prezenta informatii referitoare la pregatirea profesionala (studii si calificare) a expertilor/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrariSe vor prezenta : copii diplome studii superioare , certificari pt a dovedi indeplinirea cerintei minime solicitate : Pentru responsabilul tehnic cu executia se va prezenta doar atestatul , vizat , valabil la data limita de depunere a ofertelorPentru inginerul instalatii electrice , se va prezenta atestatul ANRE vizat, valabil la data limita de depunere a ofertelor .Pentru inginerul constructii civile , industriale si agricole se va prezenta diploma studii superioare : domeniul constructii civile industriale si agricole. Cerinta 1 ? Dovada respectarii masurilor de protectia mediului pe care operatorul economic le poate aplica in indeplinirea contractului de lucrari ?Certificari privind implementarea sistemului de protectie a mediului.Ofertantul va prezenta dovada respectarii masurilor de protectia mediului pe care operatorul economic le poate aplica in indeplinirea contractului de lucrari ?Certificari privind implementarea sistemului de protectie a mediului SR EN ISO 14001/2005 sau echivalent.Certificatele vor fi valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor . Certificatele vor fi prezentate in original /copie legalizata / copie conform cu originalul.Cerinta 2 ? Dovada respectarii conditiilor de calitate-Ofertantul va prezenta dovada certificarii sistemului de management al calitatii SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent. Certificatele vor fi valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Certificatele vor fi prezentate in original /copie legalizata / copie conform cu originalulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. SAU GRATUIT DE LA SEDIUL Regiei Autonome de Transport Timisoara (RATT), B-dul Take Ionescu nr. 56, RO 300074, Timisoara
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.11.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.11.2013 10:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer